Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] Montaż stożka w 1.8T - pomocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
pastor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

[ A6 C5] Montaż stożka w 1.8T - pomocy

Post autor: pastor » 25 lip 2008, 20:54

Siema.
Planuję montaż filtra stożkowego w mojej A6.
Silnik 1.8T wersja 180 kucyków

Czy ktoś już to robił ?
Czy można to zrobić samemu czy potrzebny byłby fachowiec, nie ukrywam że potrafię zrobić co nieco przy aucie więc jakieś tam zdolności mam.
Co daje taki filtr ? Dźwięk, moc ???
Słyszałem że jest problem z czujnikiem temp. powietrza, co z nim zrobić po zamontowaniu takiego filtra ???
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 22:35 przez pastor, łącznie zmieniany 1 raz.

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 25 lip 2008, 21:06

Dziwek da ale jak pisze censored, mocy żadnej ;-)
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
pastor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pastor » 25 lip 2008, 21:13

Na dźwięku akurat najmniej mi zależy bo mam silnik 1.8T 180KM z tą mocniejszą turbiną, więc odgłosy ona wydaje znacznie fajniejsze niż w wersji 150KM. Oczywiście nie jest to 4.2 V8 ale zawsze.
Słyszałem jednak że niby dodaje te 5-10 KM więcej

Awatar użytkownika
pastor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pastor » 25 lip 2008, 21:23

Jednym słowem nie ma co sobie z tym d...y zawracać.
Człowiek się naczyta bredni agrotunerów, co twierdzą czego to nie daje taki stożek, a potem sam zaczyna w to wierzyć.

Szczerze mówiąc 180 koników niby wystarcza, ale przydałoby się nieraz coś więcej. Braciak ma A6 2.8 V6, różnica niby niewielka bo ledwno 20 koni, ale przynajmniej ciągnie od początku obrotów i znacznie mniej pali.

Awatar użytkownika
pastor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pastor » 25 lip 2008, 21:30

Nosiłem się z takim zamiarem, ale robiąc program u tzw. Cześka w stodole ryzykuję awarię silnika, natomiast w profesjonalnej firmie będzie mnie to kosztować ze 2000zł.
Trochę sporo więc będę się musiał zadowolić 180 kucami

Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

Post autor: Martin » 26 lip 2008, 00:11

Ja zalozylem i mysle nad ponowna zmiana na normalny-ale dopiero jak do pl wroce i go podkrece z Maxiorem ;-)

a tu masz foty jak cos

viewtopic.php?t=773

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 27 lip 2008, 11:41

Nie zakladaj tego syfu bo to ch*^a warte! :) CHyba ze faktycznie lubisz wymieniac przeplywomierz dla sportu :) Mnie jeden pseudomechanik znajacy sie na audi (mr. Robert) nawkladal bzdur do glowy i zalozylem ten syf. Jak jestes tak mocno napalony to chetnie sprzedam ci to gowno ktore lezy u mnie w szafie:) Cena - 1 British Pound Sterling :) (wiecej nie warte)
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

Awatar użytkownika
pastor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 cze 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pastor » 28 lip 2008, 18:54

Dzięki chłopaki za pomoc.
Już miałem zacząć się dobierać do mojej bryki i wyciągnąć jej ori filtr, ale po tym co napisaliście dam sobie spokój.
Ciekawe tylko skąd się biorą u pseudo mechaników takie pomysły, że zamiana filtra cokolwiek daje. Mi taki jeden naopowiadał że jak będzie dobrze zamontowany to przybędzie ze 20 koni :shock:

Awatar użytkownika
szerszeń
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 cze 2008, 20:28
Imię: Radek
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: szerszeń » 28 lip 2008, 20:12

Witam nie wiem jak w Audi ale ja w swoim Probe po zmianie zwykłego filtra na stożek + wydech przelotowy i Blow off nie narzekam, dźwięk fajniejszy i moc się również zmieniła mam wykres, ale to dwa inne auta i ja bym się w to samemu nie bawił.

Co do zmiany oprogramowania, w tamtym roku zmieniałem w fordzie mapy w Zastec'u w ÂŁodzi ze 156 podnieśli mi na 186 koni, pytałem o A4 1.8 t i przyrost mocy byłby taki sam tyle że moment dużo mniejszy koszt takiej zabawy 1200 zł. + wykres przed i po zmianie. Pozdro
Jest : Audi A6 2.4 177 KM
było Audi A4 1.8 T. 95 r.

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 29 lip 2008, 12:09

kylo99 pisze:
Huan pisze:Mnie jeden pseudomechanik znajacy sie na audi (mr. Robert) nawkladal bzdur do glowy i zalozylem ten syf.
hehehehehehehee
A własnie co z nim?
Nie wiem, moze mu wstyd? Rozpizgal mi polowe silnika po czym przestal odbierac telefon :)
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl