Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] Mocniejszy alternator

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
piotrke3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 10:45
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[ A6 C5] Mocniejszy alternator

Post autor: piotrke3 » 08 gru 2011, 19:50

Witam Klubowiczów , moje pytanko czy ktos wymieniał seryjny alternator na jakis inny mocniejszy konkretnie potrzebuje taki w przedziale 180- 200 A . i nie zbyt wiem jaki kupic z jakiego auta bedzie pasował, Pozdrawiam i czekam na konkretne odpowiedzi :)

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 08 gru 2011, 20:02

A może pomyślisz o takim rozwiązaniu to moja sugestia
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

piotrke3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 10:45
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: piotrke3 » 08 gru 2011, 20:09

hmm szczeże to wątpie aby da się tam pomieściły :) a mujsze zmienic bo problem mam z ca napiecie mi spada do 12.20 v :(

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
Lokalizacja: koszalin

Post autor: tokarka606 » 09 gru 2011, 01:12

Załóż najmocniejszy seryjny jaki był montowany w twojej wersji i styknie.To że napięcie spada do 12,2V to nie wina jego mocy a nieprawidłowego działania.
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.

piotrke3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 10:45
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: piotrke3 » 09 gru 2011, 15:12

no nie wiem czy stknie wzmaki w szycie potrafia wziasc razem okolo 280 +- amper :)

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 09 gru 2011, 16:01

dołóż drugą baterię jak prądu Ci mało, napraw ten altek co masz i będzie ok.

280A to musiałbyś non stop grać dużo dB
disco to dla mnie wszystko :)

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 09 gru 2011, 16:45

i jakiś dobry kondensator, chyba, że już masz :>

piotrke3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2011, 10:45
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: piotrke3 » 09 gru 2011, 17:14

mam już dwie baterie z czego jedna pod maska druga przy piecu , wiec po co kondek ? jak alternator nie nadaza z 2 barteriami a jak dozuce kondek to juz wogle ...

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 09 gru 2011, 19:22

piotrke3 pisze:hmm szczeże to wątpie aby da się tam pomieściły :) a mujsze zmienic bo problem mam z ca napiecie mi spada do 12.20 v :(
Tak jak proponowałem miał zrobione w aucie- laboratorium philipsa. Miał tam 4 głośniki 8000W. Kiedy włączał pełną moc to wtedy uruchamiał drugi alternator.
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 18 lut 2012, 21:55

Bardzo dziwne ponieważ gram trochę w swiom aucie 2x Brax Matrix czyli 8 x 280 RMS i nie brak mi prądu przy oryginalnym ładowaniu a jeden BRAX potrafi wziąć 180 A ale to jest tylko hipoteza , w lecie przy włączonym AC mam minimalnie 13,5V ale mam założone POWER STATION XXL HELIXA + BRAX 1f.
Kolego jakie masz klemy wzmocnione czy oryginalne, czy kabel od alternatora do wiązki + masa są w dobrym stanie jaki kabel masz do wzmacniaczy musisz mieć minimum 33m2, oraz w jakim stanie jest sam alternator nie wierzę, że seryjny nie daję rady!!!!
No i sam aku jest bez znaczenia.
Załóż bezpieczni po 80 amper na każdy z pieców pewny jestem ze żaden się nie przepali.
Zabezpieczenia pieców o niczym nie mówią a naprawdę wiem comówie u mnie prąd to podstawa przy SQLu.
Szukaj problemu w zasilaniu w Aucie
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

djremix1

Post autor: djremix1 » 08 lis 2015, 23:36

Panowie, ale pytanie było o mocniejszy alternator a tu porady jak dobrać graty żeby seria dała radę...ja ponawiam pytanie, pomimo że wątek ogólnie jest już stary. Czy ktoś orientuje się czy np z s6 albo rs6 podejdzie do 2.7T czy są zupełnie inne mocowania i kształt łap?

ePiotr

Post autor: ePiotr » 10 lut 2016, 20:00

Podłączę się do pytania.
Czy alternator od 2.7 bi turbo z 2001r. będzie pasował do 1.8T z 1999r.?

Grey89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2017, 12:03
Lokalizacja: Konin

Post autor: Grey89 » 13 lut 2019, 22:26

od 2.5 tdi 110A pasował mi do 1.8T jak by ktoś się pytał.. ;) <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl