Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Kolejne auto do przeróbek 1.8T AWT

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Kolejne auto do przeróbek 1.8T AWT

Post autor: eldozet » 19 paź 2015, 21:54

Witam Panowie i Panie!

Po dłuższym czasie szukania znalazłem! Zdrowe 1.8T 2002 rok Quattro.

Po ostatnim aucie w którym jest DP wtryski Saab 2.3T Turbo K03s i programik na jakies 210KM i 310Nm przyszedł czas na auto które nie mieli kołami z miejscu :)

Moje pytanie brzmi:

Jakie rozsądne graty do mocy gdzie silnik nie potrzebuje kutych tłoków itp.itd.

Chce zmienić turbo, IC na FMIC wtryski, dolot, wydech,

Koszty?

Wiadomo że można zainwestować 20klocków a można to zrobić wkładając 7.

Ja szukam rozwiazania ala SKODA OCTAVIA Z SALONU czyli najlepszy stosunek ceny do jakości ;)

Celuje w moc bezpieczną tylko dla silnika (wymiana dmumasy też wchodzi w grę)

Pomożecie?:)
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Berez1991
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Berez1991 » 20 paź 2015, 06:56

No to co... Na początek najlepiej wszystko zakupić i poskładać zaraz przed programem. DP standard do tego TiP metalowy, turbo najtaniej hybryda i nielepiej robic to i tunera u którego bedziesz robił program. Fmic to jak wszystkie opinie mówią chinol. Dobrze sie spisuje i dobra cena. Jest na forum jak jeden z kolegów opisuje co i jak co do Fmic. Zreszta jest sporo tematów A temat modyfikacji 1.8t
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601 😎
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG😍

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 20 paź 2015, 18:27

Ok dzięki za odpowiedź.

Jeśli chodzi o turbinę mam teraz k03-029 i myślę o k04 lub o serii GT

Zależy mi na tym żeby nie byo wielkiej rzeźby a wydaje mi się że garrett nie ma chłodzenia wodą tylko samym olejem czyli inaczej niż k03 k03s i k04

Poszukuję też dolotu z nierdzewki.

Wtryski raczej to nie problem jest dużo alternatyw tak jak downpipe.

Co z kolektorami? i gdzie zamówić kit fmic?

PS: Szukam kogoś w okolicach Warszawy kto to wystroi. Ostatnio auto robiłem u Gregora z czego jestem mega zadowolony ale jechać do Jasła 400km trochę daleko :) No chyba że nie będzie alternatywy i wolalbym żeby ten tuner nie wysyłał map koledze z zagranicy tylko robił na miejscu tak jak Gregor.

AUTO MA JEŻDZIĆ GŁÓWNIE PO MIEŚCIE więc dobrze aby turbo wstawało wcześnie.





Pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 20 paź 2015, 21:32

W lokalizacji masz Lublin, to moze Prochip z Nałęczowa? Bylem tam ze swoim bylym C5 i mogę polecić.

Awatar użytkownika
Piotr_T
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 lip 2015, 12:05
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotr_T » 20 paź 2015, 22:24

Ja jeszcze mogę polecić ProTurbo w Stoku La kim koło Siedlec. Z tego co wiem to chłopaki dobrze ogarniaja takie tematy, tylko z terminami u nich ciężko.

KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 20 paź 2015, 23:15

No i zostawisz w ProTurbo worek pieniędzy.

[ Dodano: 2015-10-20, 23:15 ]
Pisz na priv to ci coś podpowiem.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 21 paź 2015, 21:58

Dziękuje za odpowiedzi najprawdopodobniej zdecyduje się na:

K04
TIP sztywny
Downpipe
wtryski BEX
kolektor wydechowy baran

Jak z k04 nie ma raczej problemu tak z downpipe pod k04 jest i sztywnym dolotem też

Macie może jakies namiary na kogoś kto ma takie fanty? :)

Pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 22 paź 2015, 10:53

K04 skąd? oryginał? cena raczej zaporowa chyba że chodzi o chińską k04 za 1000 zł. Szedłbym raczej w mocną hybryde z k03, wtryski z bexa raczej do tego nie wystarczą. Z kolektorem wydechowym bym się zastanowił, lepiej dołożyć do lepszego fimica i odpowiedniej srednicy rur.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 22 paź 2015, 11:23

Chyba ze chceszbmocniej. Tylko to od aeb i nie wiem czy flansza kolektora jest takasama.
turbina td04hl-16t od volvo ma wbudowany zawor dv
kolektor do 1.8t do tego turbo ze stali kotlowej
down pipe 3 cale
prawie do połowy auta
metalowy tip
stozek
silikony
Przeplywka

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 22 paź 2015, 16:49

k04 po regeneracji już dziś do odebrania teraz potrzebuje DP pod te szpilki i kolektor.

Ktoś coś?

[ Dodano: 2015-10-22, 16:49 ]
Obrazek


Szukam Szukam i nie ma.

Ma ktoś dojdzie do Downpipe pod takie mocowanie?

Pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 22 paź 2015, 18:09

Jazda po mieście i k04? Lepiej moim zdaniem jakąś hybrydę na bazie k03(s).
Co do mocowania to w jak masz znajomości to ktoś z CNC Ci flansz wytnie a Gregor z tego co się orientuje spawa różne rzeczy więc taki DP też by Ci pewnie stworzył. Więc jak będziesz miał wszystkie klocki to może warto do niego się pofatygować?

KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 23 paź 2015, 00:26

Z tego co pamiętam takie flansze są u Sida .

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 23 paź 2015, 19:52

Rozmawiałem z Gregorem i najpierw muszę zrobić coś z gazem bo jakaś mądra głowa założyła do tego gaz BRC <sciana>

Turbo też polecił bardziej k03 i jakas hybrydke z tego zrobić

Moje kolejne pytanie czy ktoś ma na forum c5 1.8T z instalacją BRC?

Wczoraj zalałem mu setki z szela i na benzynie jest miło a gaz porażka jakbym 1.4 jechał
Ostatnio zmieniony 23 paź 2015, 20:01 przez eldozet, łącznie zmieniany 1 raz.
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 23 paź 2015, 21:22

BRC pewnie najlepiej będzie wyrzucić i wsadzić techa na jakiś fajnych gratach. Do Sida z Jasła też nie jest daleko a po drodze są spece od LPG:D

Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Krzysiek93ZS » 03 gru 2015, 20:58

Co do wtryskiwaczy to z bexa będą raczej za małe i może zapętlać.

Może lepiej za 2.0T Saaba

BOSCH 0280150431

Wydajność wtrysków:

359cc/min przy 3,0 bar

Ew z Saaba 2,3T

0280156023 o wydajności 360-380cc przy 3,0 bar

Tutaj inne możliwości:
320cc - 240HP - ( Bosch 0280156061 )
380cc - 280HP - ( Bosch 0280156063 )
440cc - 350HP - ( Bosch 0280155968 )

Wartości podane są przy ciśnieniu 3 barów ale do takich mocy nie ma co zmieniać się w zmiane regulatora na 4 barowy, który umożliwiłby też podniesienie wydajności wtryskiwaczy ( ale to raczej zabieg na większe moce)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl