Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kolejne auto do przeróbek 1.8T AWT

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 03 gru 2015, 21:37

Krzysiek93ZS pisze:Wartości podane są przy ciśnieniu 3 barów ale do takich mocy nie ma co zmieniać się w zmiane regulatora na 4 barowy, który umożliwiłby też podniesienie wydajności wtryskiwaczy ( ale to raczej zabieg na większe moce)
tak sie składa że w awt już jest regulator 4 barowy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Krzysiek93ZS » 03 gru 2015, 22:59

A to sorry za błąd byłem przekonany,że 3 barowy <okok>

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 05 gru 2015, 12:59

ja u siebie mam instalacje brc, u mnie smiga dobrze po modach daje sobie rade, reduktor genius 1500 i zolte wtryski(220zl sztuka) na gazie i na benzynie wyplulo to samo (170-175g/s) , wiadomo sa tansze instalacje ktore sa juz sprawdzone na mocno dlubanych 1.8t, ale nie ma co odrazu sie dolowac.pozdro
1.8T MrcZk'a hybryda itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja