[100 2.5TDI] - Jak sprawdzić, czy siedzi w nim jakiś chip?
[100 2.5TDI] - Jak sprawdzić, czy siedzi w nim jakiś chip?
Witam kolegów.
Do rzeczy, moje auto podobno "miało chipa" ale po kupnie nie odczułem tego specjalnie. Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej. Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku? Mam tylko grupę 000, nic innego nie mogę wyświetlić - strasznie ubogo...
Czy log z grupy zerowej cokolwiek da?
Będe wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Do rzeczy, moje auto podobno "miało chipa" ale po kupnie nie odczułem tego specjalnie. Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej. Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku? Mam tylko grupę 000, nic innego nie mogę wyświetlić - strasznie ubogo...
Czy log z grupy zerowej cokolwiek da?
Będe wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
niby tak, z tym że w moich okolicach hamownia nie występuje i z pomiarami będe sie musiał wstrzymać do majóvwki... Temat założyłem z ciekawości o to, czy można sprawdzić soft w aucie, np. przed kupnem...
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
Sprawdź czy tapicerka pod nogami pasażera jest rozcięta i widać ślady ingerencji?? Fabrycznie tapicerka jest zwarta i nie ma możliwości dostania się do kompa bez jej wcześniejszego rozcięcia
Looknij co tam się dzieje, jeśli dostęp do kompa masz pod ręką spokojnie możesz wyjąć kompa i zajrzeć do środka będziesz miał wszystko jasne

Looknij co tam się dzieje, jeśli dostęp do kompa masz pod ręką spokojnie możesz wyjąć kompa i zajrzeć do środka będziesz miał wszystko jasne

AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok
2.5TDI AAT
1995 rok
MELONIK, no jest rozcięta aż do płaskiej powierzchni podłogi.
ziuta94, po ustawieniu kąta auto jest dużo żwawsze, chciałem spróbować dać 75 jednostek ale skończyła się regulacja na pompie.
W czerwcu będzie majówka, wjedziemy na hamownie i sprawdzimy. Dziwne w tym wszystkim jest to, że do 1500rpm silnik chodzi dość twardo a po przekroczeniu tych obrotów praca zmienia sie jest miększa i szybciej wkręca się na obroty, coś jak zmienne fazy rozrządu tylko przy takich niskich obrotach. spalanie oscyluje w granicy 6.5-7l w jeździe mieszanej V=110-130 jak jest kawałek dobrej drogi.
ziuta94, po ustawieniu kąta auto jest dużo żwawsze, chciałem spróbować dać 75 jednostek ale skończyła się regulacja na pompie.
W czerwcu będzie majówka, wjedziemy na hamownie i sprawdzimy. Dziwne w tym wszystkim jest to, że do 1500rpm silnik chodzi dość twardo a po przekroczeniu tych obrotów praca zmienia sie jest miększa i szybciej wkręca się na obroty, coś jak zmienne fazy rozrządu tylko przy takich niskich obrotach. spalanie oscyluje w granicy 6.5-7l w jeździe mieszanej V=110-130 jak jest kawałek dobrej drogi.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 00:19 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS
Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS