Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 2.5TDI] - Jak sprawdzić, czy siedzi w nim jakiś chip?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 14 lut 2010, 01:49
Lokalizacja: Częstochowa

[100 2.5TDI] - Jak sprawdzić, czy siedzi w nim jakiś chip?

Post autor: DJ_Mouse » 02 mar 2010, 14:06

Witam kolegów.

Do rzeczy, moje auto podobno "miało chipa" ale po kupnie nie odczułem tego specjalnie. Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej. Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku? Mam tylko grupę 000, nic innego nie mogę wyświetlić - strasznie ubogo...
Czy log z grupy zerowej cokolwiek da?

Będe wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS

Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 02 mar 2010, 14:59

DJ_Mouse pisze:Czy poza logami można w inny sposób stwierdzić co siedzi w sterowniku?
Nie możesz podjechać na jakąś hamownię ?
Od razu będziesz miał wynik ile realnie mocy ma silnik.

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 14 lut 2010, 01:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse » 02 mar 2010, 16:39

niby tak, z tym że w moich okolicach hamownia nie występuje i z pomiarami będe sie musiał wstrzymać do majóvwki... Temat założyłem z ciekawości o to, czy można sprawdzić soft w aucie, np. przed kupnem...
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS

Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 02 mar 2010, 17:37

logi
hamownia
wymontowac kompa i zobaczyc czy sa oryginalne kosci
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

Patrox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 14 mar 2010, 20:33
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Patrox » 02 kwie 2010, 21:08

Zlogowac kanał 11 i 8. Po logach bedzie widac czy jest soft czy nie:)
You Can be faster!!!
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 14 lut 2010, 01:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse » 03 kwie 2010, 07:41

Patrox, jest tylko kanał 000
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS

Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS

Awatar użytkownika
MELONIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: MELONIK » 03 kwie 2010, 16:09

Sprawdź czy tapicerka pod nogami pasażera jest rozcięta i widać ślady ingerencji?? Fabrycznie tapicerka jest zwarta i nie ma możliwości dostania się do kompa bez jej wcześniejszego rozcięcia <ok>

Looknij co tam się dzieje, jeśli dostęp do kompa masz pod ręką spokojnie możesz wyjąć kompa i zajrzeć do środka będziesz miał wszystko jasne <ok>
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok

Awatar użytkownika
ziuta94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 12 paź 2008, 21:21
Lokalizacja: Mikołajewo

Post autor: ziuta94 » 03 kwie 2010, 21:24

DJ_Mouse pisze:Wczoraj ustawiłem kąt wtrysku (65-68 jednostek w vagu, było 45) i auto rwie do przodu jak jeszcze nigdy wcześniej
Czyli jak zmieniłeś kąt wtrysku to auto szybciej przyśpiesza i jeździ??

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 14 lut 2010, 01:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse » 04 kwie 2010, 09:13

MELONIK, no jest rozcięta aż do płaskiej powierzchni podłogi.

ziuta94, po ustawieniu kąta auto jest dużo żwawsze, chciałem spróbować dać 75 jednostek ale skończyła się regulacja na pompie.


W czerwcu będzie majówka, wjedziemy na hamownie i sprawdzimy. Dziwne w tym wszystkim jest to, że do 1500rpm silnik chodzi dość twardo a po przekroczeniu tych obrotów praca zmienia sie jest miększa i szybciej wkręca się na obroty, coś jak zmienne fazy rozrządu tylko przy takich niskich obrotach. spalanie oscyluje w granicy 6.5-7l w jeździe mieszanej V=110-130 jak jest kawałek dobrej drogi.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 00:19 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
VW Golf mk2 1.6TD 70PS
VW Golf mk1 TDic +/- 90PS
Audi 100/A6 C4 2.5 TDI AAT +/-130PS

Jest:
SEAT Toledo 1M 1.9 TDI 150PS

Awatar użytkownika
ziuta94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 12 paź 2008, 21:21
Lokalizacja: Mikołajewo

Post autor: ziuta94 » 04 kwie 2010, 10:01

To jak chcę żeby auto żwawiej szło, to ile jednostek muszę ustawić? <ok>

[ Dodano: 2010-04-05, 14:11 ]
Przypominam że mam silnik 2,5 TDI 150KM. Czyli ile jednostek muszę dać żeby lepiej szło?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja