Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Post autor: pavliq » 13 cze 2012, 16:43

Na przyszłość jakby był potrzebny dla kogoś zestaw, ja robiłem to na kolankach silikonowych, nie chciało mi się bawić w spawanie orurowania. Potrzebne graty:

- redukcja prosta 57/63mm
- redukcja prosta 51/57mm
- 2x kolanko 57mm 90st
- 2x kolanko 57mm 45st
- rura 1m 57mm
- rura 0,2m 51mm (akurat miałem)
- obejmy (12 sztuk - na 57mm oraz osobno na 51mm i 63mm)
- intercooler 550x140x65mm

Potrzebna będzie oryginalna rura od intercooler'a w kształcie litery S.

Czy warto - zdecydowanie tak :)
disco to dla mnie wszystko :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 13 cze 2012, 19:53

A obspawałeś rant rury przed nasadzeniem kolanek ? :)

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 13 cze 2012, 20:13

nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)
disco to dla mnie wszystko :)

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 14 cze 2012, 01:05

Przyda się, zwłaszcza rozglądałem się za zestawem. Był bym wzięczny jak byś wstawił fotostory montażu.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 14 cze 2012, 23:00

pavliq pisze:nie było takiej potrzeby, skręcone jest naprawdę fest, sprawdzone na 1,5 bara :)
Skoro tak mówisz .. już widziałem sytuacje ze spadającymi sylikonami :]

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 13 lip 2012, 05:45

Panowie czy ktos wie jak wyglada przestrzen za seryjnym ickiem? czy jest przysloniety zbiorniczkiem spryskiwaczy? ma ktos moze jakies zdjecia?

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 13 lip 2012, 07:41

Ori IC masz niżej i frontem o auta (poprzecznie do błotnika) zaś zbiornik spryskiwaczy jest wyżej i wzdłuż błotnika. Po ściągnięciu zderzaka z ramą zobaczysz IC wystarczy.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 17 lip 2012, 05:40

faktycznie miejsca tam jest sporo. jakis wiekszy icek tez powinien wejsc. jak myslicie est sens robienia krati w nadkolu? chodzi mi o cos takiego:
http://www.golf4.de/motortuning/59017-s ... zen-7.html
wersja od Q7. Sprawdzal ktos czy temp w dolocie znaczaco spadnie?

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 17 lip 2012, 10:13

trochę pewnie spadnie, pytanie czy odczujesz różnicę? Imo umieszczenie ICka z przodu daje najlepszy przepływ powietrza, dodatkowo rdzeĂą masz długi, więc ładnie się studzi w trakcie jazdy (sprawdzone empirycznie - jedna strona gorąca, druga zimna).
disco to dla mnie wszystko :)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 17 lip 2012, 20:40

wiem ale niestety u mnie FMIC odpada. nie moze byc widac zadnych modow <uoee>

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 07 sie 2012, 23:18

a jakie ICki wstawiacie?? w sensie od jakich maszyn??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 05 lis 2012, 22:18

ma ktos jakies fotki juz gotowych projektow?

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 05 lis 2012, 22:44

tylko jedna fotka (niestety więcej nie znalazłem u siebie):
Obrazek
disco to dla mnie wszystko :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 06 lis 2012, 10:47

ja chyba odpuszczam fmic , za duzo grzebania...natomiast wpadl mi do glowy inny pomysl, znalazlem gdzies info ze do 1.8t podchodzi plug& npolay icek z ktoregos modelu alfy romeo i jest on wydajniejszy niz seryjny 1.8t. ktos cos wie naten temat?
1.8T MrcZk'a hybryda itd

mario6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:09
Lokalizacja: kraków

Post autor: mario6 » 06 lis 2012, 11:24

też jestem ciekaw wydajności tego IC'ka z alfy. Tutaj (IC z alfy) info o tym pomyśle jakie znalazłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja