Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Graty do montażu intercooler'a 1.8t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 06 lis 2012, 11:45

tylko od jakiej to alfy?:D 1.9 ? 2,4 jtd? czy moze 2.0 v6?

[ Dodano: 2012-11-06, 12:19 ]
ok juz wiem 2.0 V6 :D
1.8T MrcZk'a hybryda itd

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 06 lis 2012, 13:36

od alfy nie będzie tak wydajny. Seryjne miejsce montażowe jest beznadziejne pod względem przepływu.
disco to dla mnie wszystko :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 06 lis 2012, 20:21

wiadomo fmic to najbardziej wydajne rozwiazanie ale tez najdrozsze i najwiecej przy nim roboty, icek od alfy widac jest wiekszy od seryjnego 1.8t ale nadal pozostaje w tym wlasnie nie najlepszym miejscu, moze nadkole wewnetrzne od eSki(to z kratkami dla lepszego przeplywu powietrza podratowalo by troszke sytuacje).sam bylem napalony na fmic ale wiem ze nie da rady zrobic tego bez inwazyjnie.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 09 lis 2012, 05:51

a ma ktos zdjacia jak to wyglada z zalozonym zdezakiem od srodka? musiales ciac belke czy tak sie zmiescil?

jesli chodzi o icek od alfy to z 164 2.0t pasuje

jesli chodzi o wentylowane nadkole to z Q7 albo nowego tuarega lapiej wyglada niz z s4

robertwrr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2012, 22:27
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: robertwrr » 09 sty 2013, 17:21

Panowie a czy ktoś wie jak rozwiazac miejsce wkręcania haka holowniczego bo montując intercoolera na środku to rura idąca po lewej stronie patrząc od przodu wchodzi w światło gwintu do wkręcania tego haka ma ktoś jakieś zdjęcia poglądowe.Pozdrawiam

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 13 sty 2013, 22:39

łapać linkę holowniczą do wahacza :)
disco to dla mnie wszystko :)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 14 sty 2013, 11:56

pavliq pisze:łapać linkę holowniczą do wahacza :)
Rób tak a pierwszy założysz tu post "czemu robi trzy ślady" <brawo>

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 15 sty 2013, 18:06

Albo do wycieraczki :P <rotfl>

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 15 sty 2013, 22:52

rozumiem, ze macie lepszy pomysł :)
disco to dla mnie wszystko :)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 15 sty 2013, 22:56

Nie jestem dokładnie obeznany gdzie, ale niektórzy co FMIC wstawiali robili sobie oczko z pasa, takiego jakie są w transporcie używane - mocne cholerstwo i łatwo ukryć. Pewnie jakoś do podłużnicy mocowane...

rafal_1281
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 13 maja 2012, 20:25
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: rafal_1281 » 12 mar 2013, 20:57

Ma już ktoś... Chętnie zobaczył bym jakieś fotostory z montażu :)

Sam zastanawiam się na montażem u siebie jednak nie wiem czy dam radę.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 11 sie 2013, 13:06

Widzę że temat się zmienił, więc odkopię stary wątek i zadam pytanie:
Dużo ludzi daje spawane rury nierdzewne... czy można poskładać FMIC na złączkach silikonowych i rurach aluminiowych?
Są one lżejsze i tańsze wiec się tak zastanawiam...

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 13 sie 2013, 18:20

śmiało możesz zakładać aluminiowe rury,wiem kto na takich śmiga ponad rok i jest git,
druga sprawa jak się nie mylę to za ok. 500 zeta masz gotowy komplet silikony rury i opaski.

Awatar użytkownika
pudzians47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Post autor: pudzians47 » 14 sie 2013, 13:21

słuchajcie tak mnie zastanawia ( i pewnie niejednego też) jaka jest różnica w IC oryginalnym ( bo cena nowego nie jest zastraszająca) nad IC od Alfy.Wiem że niejednego i mnie też korci kupić FMIC ale...koszty przeróbki Tak na prawdę czy kupując nowy IC lub używany od Alfy czy będę miał różnicę?

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 14 sie 2013, 23:54

To zalezy w jakie moce celujesz i co chcesz z turbina robic. Przy samym programie wystarczy seryjnu kuler. Jest tylko male ale. Ja program robilem a kwietniu 2012 i faktycznie w lato gdzie bylo powyzej 30 to sie meczyl. Wyszlo mi 191/306. W tym roku zalozylem wentylowane nadkolez touarego i jest masakryczna roznica. spadkow mocy praktycznie nie czuc nawet w dni jak temp tu w de dochodzila do 40 stopni. Jakbys mial zamiar zakladac wieksza turbi e do centralny kuler jednak bys sie przydal

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja