Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9TDI] Dymienie po chipie.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Rocznik: 2003
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 22 sie 2009, 09:30

Mam 360tys i pewno wiekszosc aut z tego roku ma podobnie.
pawel445 pisze:zaden szanujący się garaż nnie bedzie chciał robić silnika po 200tys
w to to wątpie.... wyglada na to ze zle wybralem tunera :lol:

zaryzykuje, nie robie chipa zeby potem katowac auto nie wiadomo jak, bedzie ok
Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 09:55 przez Robson, łącznie zmieniany 1 raz.
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 22 sie 2009, 09:38

Robson pisze:Mam 360tys i pewno wiekszosc aut z tego roku ma podobnie.
pawel445 pisze:zaden szanujący się garaż nnie bedzie chciał robić silnika po 200tys
w to to wątpie.... wygada na to ze zle wybralem tunera :lol:

zaryzykuje, nie robie chipa zeby potem katowac auto nie wiadomo jak, bedzie ok
zrob komplet logow
i bedziemy sie zastanawiac co dalej

Awatar użytkownika
asluk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2009, 08:09
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: asluk » 23 sie 2009, 20:01

Witam, podnosiłem moc właśnie przy AFN, tyle że w budzie a4. Przebieg na zegarach 240tys (nie mam pojęcia jaki był rzeczywisty) zrobiłem 70tys i sprzedałem. Pamiętam jak dziś, gdy wsiadłem na jazdę próbną zaraz po modyfikacji... Konie swoją drogą, ale Nm procentowo znacznie przybywa i głównie to jest odczuwalne. Po pierwszej rundzie miałem 125 KM i 265 Nm, ale kopciła więc wróciłem na poprawkę i uzyskaliśmy 130km i 280Nm bez dymu.

Wykres przed ostateczną modyfikacją
Obrazek

Po podniesieniu mocy zapewne szybciej się zużywa silnik, przeniesienie napędu od sprzegła aż po koła, najbardziej dostaje turbina.

Miałem do czynienia tylko raz z czipem i było bezproblemowo.
Wszystko zależy od tunera i jego doświadczenia, oraz od stylu użytkowania auta.

Pozdrawiam
Motto Audi

"Przewaga dzięki technice"

Awatar użytkownika
Sebek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2009, 13:51
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Sebek » 01 wrz 2009, 11:45

ja jestem właśnie po wirusie , przed miałem na hamowni 107km i 230moment teraz wyszło 134 km i 305 moment nie mam żadnego zwiększonego kopcenia , zgadzam się co do szybszego zużywanie podzespołów a co do turbiny to jak o nią dbasz to nie mam prawa nic się stać
Pozdrowienia z Słupska :-)

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 01 wrz 2009, 20:00

asluk pisze:.......Po pierwszej rundzie miałem 125 KM i 265 Nm, ale kopciła więc wróciłem na poprawkę i uzyskaliśmy 130km i 280Nm bez dymu.
to jak był ten pierwszy program zrobiony? :lol:
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 02 wrz 2009, 11:34

TuneFORCE pisze:
asluk pisze:.......Po pierwszej rundzie miałem 125 KM i 265 Nm, ale kopciła więc wróciłem na poprawkę i uzyskaliśmy 130km i 280Nm bez dymu.
to jak był ten pierwszy program zrobiony? :lol:
pewnie pompa mowi powolutku papa

Awatar użytkownika
asluk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 sie 2009, 08:09
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: asluk » 12 wrz 2009, 21:53

alukard pisze:
TuneFORCE pisze:
asluk pisze:.......Po pierwszej rundzie miałem 125 KM i 265 Nm, ale kopciła więc wróciłem na poprawkę i uzyskaliśmy 130km i 280Nm bez dymu.
to jak był ten pierwszy program zrobiony? :lol:
pewnie pompa mowi powolutku papa
Rozmawiałem z gościem który kupił ode mnie tą a4 i rzeczywiście robił pompę...
Motto Audi

"Przewaga dzięki technice"

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 12 wrz 2009, 22:19

asluk pisze:
alukard pisze:
TuneFORCE pisze: to jak był ten pierwszy program zrobiony? :lol:
pewnie pompa mowi powolutku papa
Rozmawiałem z gościem który kupił ode mnie tą a4 i rzeczywiście robił pompę...
:mrgreen:

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 14 wrz 2009, 00:53

Jak mnie to wqrza jak ktoś mody w niesprawnym aucie robi ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja