[ A6 C4 Tdi] chip tuning wawa i okolice
[ A6 C4 Tdi] chip tuning wawa i okolice
jak w temacie poszukuje informacji gdzie za małe pieniądze zrobią mi dobry program do mojego audi. mile widziane zakłady gdzie można pociągnąć kredytówką. może ktoś polecić taki warsztat? i jak to jest z hamownią przy automacie?
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Polecam http://www.tdi-tuning.pl/home.htm facet zna się na rzeczy, ale nie trzeba go chyba reklamować.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
Masters juz takich starych kibli sie nie tyka , jak i wiekszosc innych tjunerow ...łapek pisze:Polecam http://www.tdi-tuning.pl/home.htm facet zna się na rzeczy, ale nie trzeba go chyba reklamować.
po pierwsze auto jest juz stare jak babci kapcie i ryzyko jest duze ze cos padnie
po drugie w czasie kiedy takie wiekowe auto zrobi sie dobrze , tjuner machnie z 2-3 nowe furmanki ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
odezwał się znawca który jeździ pisuarem... ten silnik klepali baaardzo długo np vw LT... czyli rozumiem że nikt tego nie robi tak? duża liczba osób na 2.5 tdi AAT lub AEL po programie ale nikt takich kibli nie robi.... aluzje zrozumiałem dziękuje bardzo.... forum... i przyjazna atmosfera użytkowników...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
żaden problem zadzwonić... tylko trzeba wiedzieć gdzie do kogo i czy warto dzwonić (koszta)
wie ktoś co z tym hamowaniem silnika przy automatycznej skrzyni? bo że mój samochód to kibel to już wiem teraz niech ktoś mi odpowie czy ten kibel da się pomierzyć na hamowni i ewentualnie jakie hamownie obsługują automaty. bo widze że w tej kwestii mądrego nie ma
ja nie mam pojęcia gdzie i jak to cholerstwo pomierzyć
wie ktoś co z tym hamowaniem silnika przy automatycznej skrzyni? bo że mój samochód to kibel to już wiem teraz niech ktoś mi odpowie czy ten kibel da się pomierzyć na hamowni i ewentualnie jakie hamownie obsługują automaty. bo widze że w tej kwestii mądrego nie ma

stary kibel = stare auto, tak lepiej ....censored pisze:Mógłbyś ubrać to w trochę inne słowa. każdy jeździ tym na co go stać. Człowiek zadał pytanie więc oczekuje przyzwoitej odpowiedzi a tym bardziej kulturalnej.spanky pisze:Masters juz takich starych kibli sie nie tyka , jak i wiekszosc innych tjunerow ...
po pierwsze auto jest juz stare jak babci kapcie i ryzyko jest duze ze cos padnie
po drugie w czasie kiedy takie wiekowe auto zrobi sie dobrze , tjuner machnie z 2-3 nowe furmanki ...
To samo można napisać o 2 letnich autach z Niemiec - wyklepańcach w białym kolorze, kupionych za 1/6 ceny, które przeznaczone były do kasacji w D lub CH jednak 95% tego złomu - furmanek jeździ po Polsce.
nie wiem co w tym nie kulturalnego, a tym bardziej obraźliwego ....
nazywajmy rzeczy po imieniu, 17 letnie auto swoją swietność mialo dekade temu, na dzień dzisiajszy to juz jest relikt motoryzacyjny, w którym kazda modyfikacja podniesienia mocy wiaze sie z duzym ryzykiem jakiejs usterki , ot cała prawda i trzeba sie z tym pogodzic ....
p.s i tutaj nie ma nic do rzeczy na co kogo stac , ale swiadomość jakie auto sie posiada .
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
z automatem nie ma problemu, większy byłby z quatro, cena - musisz liczyc 900 - 1500, w zależności czy na grupowym chipowaniu, czy indywidualnie, myślę że około 1000 to normalna stawka, ale niestety musisz mieć pewność, że stan techniczny jest bardzo dobry (bez względu na to ile samochód ma przebiegu), bo jeżeli okaże się że jakaś mała duperela niedomaga, to nikt Ci programu nie zrobi i szkoda twojego i tunera czasu.maja pisze:żaden problem zadzwonić... tylko trzeba wiedzieć gdzie do kogo i czy warto dzwonić (koszta)
wie ktoś co z tym hamowaniem silnika przy automatycznej skrzyni? bo że mój samochód to kibel to już wiem teraz niech ktoś mi odpowie czy ten kibel da się pomierzyć na hamowni i ewentualnie jakie hamownie obsługują automaty. bo widze że w tej kwestii mądrego nie maja nie mam pojęcia gdzie i jak to cholerstwo pomierzyć
link do mastersa masz, do Rogala trzeba się udać na Mineralną (na forum Golfa są organizowane grupowe chipowania za niższą stawkę)
MR Motors - W-wa ul. Mineralna 26 - 0-694-046-807
spanky - trochę kultury, nie rzucaj określeniami, jeżeli nie widziałeś samochodu na oczy, bo czasami można się baaaardzo zdziwić, a rocznik nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem....
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
sorry, ale to już zasługuje na ostrzeżenie - zrobiło się bardzo nieprzyjemnie, więc proszę o rozwagę w dobieraniu słówpablo90 pisze:spanky, starym kiblem to Ty możesz nazywać siebie albo swoją 12letnia rakiete





Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
spanky pisze:stary kibel = stare auto, tak lepiej ....censored pisze:Mógłbyś ubrać to w trochę inne słowa. każdy jeździ tym na co go stać. Człowiek zadał pytanie więc oczekuje przyzwoitej odpowiedzi a tym bardziej kulturalnej.spanky pisze:Masters juz takich starych kibli sie nie tyka , jak i wiekszosc innych tjunerow ...
po pierwsze auto jest juz stare jak babci kapcie i ryzyko jest duze ze cos padnie
po drugie w czasie kiedy takie wiekowe auto zrobi sie dobrze , tjuner machnie z 2-3 nowe furmanki ...
To samo można napisać o 2 letnich autach z Niemiec - wyklepańcach w białym kolorze, kupionych za 1/6 ceny, które przeznaczone były do kasacji w D lub CH jednak 95% tego złomu - furmanek jeździ po Polsce.
nie wiem co w tym nie kulturalnego, a tym bardziej obraźliwego ....
nazywajmy rzeczy po imieniu, 17 letnie auto swoją swietność mialo dekade temu, na dzień dzisiajszy to juz jest relikt motoryzacyjny, w którym kazda modyfikacja podniesienia mocy wiaze sie z duzym ryzykiem jakiejs usterki , ot cała prawda i trzeba sie z tym pogodzic ....
p.s i tutaj nie ma nic do rzeczy na co kogo stac , ale swiadomość jakie auto sie posiada .
no to wygląda na to że Ty też kiblem jeździsz... 17 minus dekada.... czyli 10 daje 7 lat (czas świetności) to twój już też dawno na szrot

a czym ja jeźdze to ja wiem... audi c4 partner 1.6hdi i espace III.... C4 najstarsze w stajni.... a co za tym idzie mam też auto w czasie świetności a mimo to letam kiblem... pozdro...
P.S.
Ty masz auto za 15 koła a ja za 7-8 i audio za 3-4koła (licząć w cenach uzywek jak nowe to mnożysz przez 2) jak widać każdy lubi co innego