Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 Tdi] AEL pytanie o sterownik i kości eprom

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

[ A6 C4 Tdi] AEL pytanie o sterownik i kości eprom

Post autor: icemerc » 14 sie 2011, 14:53

Witam. Mam pytanie : czy w sterownikach 4A0 907 401 P są już wlutowane podstawki pod eprom-y czy niestety trzeba je wlutować samemu? czytałem różne opinie więc postanowiłem zapytać tutaj aby uzyskać jednoznaczna odpowiedz :-)

Dziekuje i pozdrawiam
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 15 sie 2011, 00:24

Witam, oczywiście są już solidne gotowce :)
Poniżej widać czarne podstawki w moim sterowniku.

Obrazek

Wpinasz, wypinasz do bólu.. hehe <luzik>

Pozdro
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 sie 2011, 13:44

Michaelo, Dzieki wielkie za przydatne informacje. czekają nowe kosci i zastanawiałem się czy trzeba bedzie wlutowywać podsatwi czy może prezent od producenta juz jest :D
A mam jeszcze prośbe - dałoby rade abys mi na PW podesłał jak wyjać sterownik z auta?

z góry dziekuje :)
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 15 sie 2011, 21:08

Jasne, poleciało.
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 15 sie 2011, 21:47

kazdy AEL ma juz wlutowane podstawki w sterowniku , takze zmiana oprogramowania w takim przypadku to czysta przyjemnosc ...

Michaelo pisze:Jasne, poleciało.
napisz tutaj , moze ktos inny bedzie tez szukal takiej informacji ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 29 sie 2011, 10:15

Jedna kosc jest od dawek,katu itp
druga od doladowania

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 29 sie 2011, 22:50

"Ster. jest zlokalizowany pod dywanikiem pasażera obok kierowcy. Dokładnie pod wykładziną podłogową na wysokości deski rozdzielczej. Aby się do niego dobrać:
1. Wyjmij z auta dywanik i wszystkie pierdoły znajdujące się na podłodze, poprostu aby nie przeszkadzały podczas demontażu stera.
Nie jestem pewien czy trzeba odkręcić plastik na słupku przy wykladzinie, ale raczej tak.
2. Zaczynając od strony komory silnika należy odchylić wykładzinę podłogową. I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
3. Po odchyleniu wykładziny zauważysz 2 czarne pokrywki, przykręcone wspólnie na 2 śruby (najlepiej klucz nasadowy 10), które odkrecasz. Po czym wysuwasz je delikatnie.
4. Teraz widać już sterownik. ÂŚrubokręt krzyżak - odkręcasz ster. Gdy będzie luźny to odpinasz instalacje, za pomocą dzwigienki blaszanej.
5. Masz już ster. na zewnątrz, śmiało go rozkręcaj - śrubki typu Torx. Delikatnie wypnij dystanse plastikowe trzymające obie płytki. Widać je na tej fotce co zamieśiłem w poście.
Uważaj przy wyjmowaniu pamięci, delikatnie całą powierzchnią w górę, aby nie pokrzywić nóżek.
6. Nie pomyl pamięci, bo są 2 szt.
Wszycho "
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 29 sie 2011, 23:11

Michaelo pisze: I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
da sie to zrobic bez przecinania wykladziny , ale chyba gra nie warta swieczki .... ;)
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja