Post
autor: Michaelo » 29 sie 2011, 22:50
"Ster. jest zlokalizowany pod dywanikiem pasażera obok kierowcy. Dokładnie pod wykładziną podłogową na wysokości deski rozdzielczej. Aby się do niego dobrać:
1. Wyjmij z auta dywanik i wszystkie pierdoły znajdujące się na podłodze, poprostu aby nie przeszkadzały podczas demontażu stera.
Nie jestem pewien czy trzeba odkręcić plastik na słupku przy wykladzinie, ale raczej tak.
2. Zaczynając od strony komory silnika należy odchylić wykładzinę podłogową. I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
3. Po odchyleniu wykładziny zauważysz 2 czarne pokrywki, przykręcone wspólnie na 2 śruby (najlepiej klucz nasadowy 10), które odkrecasz. Po czym wysuwasz je delikatnie.
4. Teraz widać już sterownik. ÂŚrubokręt krzyżak - odkręcasz ster. Gdy będzie luźny to odpinasz instalacje, za pomocą dzwigienki blaszanej.
5. Masz już ster. na zewnątrz, śmiało go rozkręcaj - śrubki typu Torx. Delikatnie wypnij dystanse plastikowe trzymające obie płytki. Widać je na tej fotce co zamieśiłem w poście.
Uważaj przy wyjmowaniu pamięci, delikatnie całą powierzchnią w górę, aby nie pokrzywić nóżek.
6. Nie pomyl pamięci, bo są 2 szt.
Wszycho "
<b>WEBASTO</b> Feel the drive