Dziekuje i pozdrawiam
[ A6 C4 Tdi] AEL pytanie o sterownik i kości eprom
[ A6 C4 Tdi] AEL pytanie o sterownik i kości eprom
Witam. Mam pytanie : czy w sterownikach 4A0 907 401 P są już wlutowane podstawki pod eprom-y czy niestety trzeba je wlutować samemu? czytałem różne opinie więc postanowiłem zapytać tutaj aby uzyskać jednoznaczna odpowiedz 
Dziekuje i pozdrawiam
Dziekuje i pozdrawiam
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Michaelo, Dzieki wielkie za przydatne informacje. czekają nowe kosci i zastanawiałem się czy trzeba bedzie wlutowywać podsatwi czy może prezent od producenta juz jest :D
A mam jeszcze prośbe - dałoby rade abys mi na PW podesłał jak wyjać sterownik z auta?
z góry dziekuje
A mam jeszcze prośbe - dałoby rade abys mi na PW podesłał jak wyjać sterownik z auta?
z góry dziekuje
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
"Ster. jest zlokalizowany pod dywanikiem pasażera obok kierowcy. Dokładnie pod wykładziną podłogową na wysokości deski rozdzielczej. Aby się do niego dobrać:
1. Wyjmij z auta dywanik i wszystkie pierdoły znajdujące się na podłodze, poprostu aby nie przeszkadzały podczas demontażu stera.
Nie jestem pewien czy trzeba odkręcić plastik na słupku przy wykladzinie, ale raczej tak.
2. Zaczynając od strony komory silnika należy odchylić wykładzinę podłogową. I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
3. Po odchyleniu wykładziny zauważysz 2 czarne pokrywki, przykręcone wspólnie na 2 śruby (najlepiej klucz nasadowy 10), które odkrecasz. Po czym wysuwasz je delikatnie.
4. Teraz widać już sterownik. ÂŚrubokręt krzyżak - odkręcasz ster. Gdy będzie luźny to odpinasz instalacje, za pomocą dzwigienki blaszanej.
5. Masz już ster. na zewnątrz, śmiało go rozkręcaj - śrubki typu Torx. Delikatnie wypnij dystanse plastikowe trzymające obie płytki. Widać je na tej fotce co zamieśiłem w poście.
Uważaj przy wyjmowaniu pamięci, delikatnie całą powierzchnią w górę, aby nie pokrzywić nóżek.
6. Nie pomyl pamięci, bo są 2 szt.
Wszycho "
1. Wyjmij z auta dywanik i wszystkie pierdoły znajdujące się na podłodze, poprostu aby nie przeszkadzały podczas demontażu stera.
Nie jestem pewien czy trzeba odkręcić plastik na słupku przy wykladzinie, ale raczej tak.
2. Zaczynając od strony komory silnika należy odchylić wykładzinę podłogową. I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
3. Po odchyleniu wykładziny zauważysz 2 czarne pokrywki, przykręcone wspólnie na 2 śruby (najlepiej klucz nasadowy 10), które odkrecasz. Po czym wysuwasz je delikatnie.
4. Teraz widać już sterownik. ÂŚrubokręt krzyżak - odkręcasz ster. Gdy będzie luźny to odpinasz instalacje, za pomocą dzwigienki blaszanej.
5. Masz już ster. na zewnątrz, śmiało go rozkręcaj - śrubki typu Torx. Delikatnie wypnij dystanse plastikowe trzymające obie płytki. Widać je na tej fotce co zamieśiłem w poście.
Uważaj przy wyjmowaniu pamięci, delikatnie całą powierzchnią w górę, aby nie pokrzywić nóżek.
6. Nie pomyl pamięci, bo są 2 szt.
Wszycho "
<b>WEBASTO</b> Feel the drive
da sie to zrobic bez przecinania wykladziny , ale chyba gra nie warta swieczki ....Michaelo pisze: I teraz musisz przeciąć wykładzinkę wzdłuż fabrycznego nacięcia, które znajduje się przy konsoli środkowej. Wyczujesz palcami o co chodzi. No chyba że już ktoś tam był przed Tobą to wówczas ten zabieg cięcia jest zbędny.
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl










