Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 2.7 tdi 195ps i 440 nm seria i 261ps i 512 nm

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
marcinosv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
Lokalizacja: kielce

A6 2.7 tdi 195ps i 440 nm seria i 261ps i 512 nm

Post autor: marcinosv6 » 22 gru 2015, 18:17

Witam. Dzisiaj Panowie z Warszawy usuneli mi z a6 dpf i ją troszkę podkręcili.
Wynik to 261 ps i 512 nm. Autko teraz dopiero idzie , na 4,5,6 ciągnie od samego początku aż do końca :]
v6

Gość.

Post autor: Gość. » 22 gru 2015, 18:23

Ponad 500niutków to wynik jak marzenie :)

marcinosv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
Lokalizacja: kielce

Post autor: marcinosv6 » 22 gru 2015, 18:26

Na 5 i 6 biegu ciągnie już od 1000 / 1200 obr /min
v6

Gość.

Post autor: Gość. » 22 gru 2015, 18:30

To nie trzeba uzywac lewarka biegów-ruszy z szóstki :)

marcinosv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
Lokalizacja: kielce

Post autor: marcinosv6 » 22 gru 2015, 18:33

Przy około 60km/h
v6

Gość.

Post autor: Gość. » 22 gru 2015, 19:53

Tak czy siak taki momencik robi wrażenie tylko ten diesel....

Kris30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 25 lip 2015, 22:12
Lokalizacja: Zachodnia Polska

Post autor: Kris30 » 22 gru 2015, 23:35

Panowie orientujecie się jaki efekt daje usunięcie DPF'a? Też pla nuję chipa na wiosnę i jest właśnie z opcją usunięcia elektronicznego i mechanicznego DPF'a, ale nie wiem czy warto to robić i czy DPF w aucie z przebiegiem 225 tys. kim nadal spełnia swoją rolę i nie blokuje mocy?
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 17:28 przez Kris30, łącznie zmieniany 1 raz.

marcinosv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
Lokalizacja: kielce

Post autor: marcinosv6 » 23 gru 2015, 13:12

Lepiej usunąć filtr. Usunięcie filtra cząstek stałych jest i tak tańsze niz jego wymiana. Raczej nikt nie usuwa tego filtra od tak sobie, tylko właśnie dla tego, ze jak padnie to bardziej oplacalne jest usuniecie niż wymiana.
Do póki benzyna będzie droższa od oleju napędowego i diesle beda mniej palic od benzyny, to ja zostaje przy dieslu jeśli chodzi o audi ale jak sprzedam swoje stare a6 2.5 tdi 150ps to kupuje mercedesa W 140 s500
v6

Gość.

Post autor: Gość. » 23 gru 2015, 14:55

Ceny benzyny i oleju sa niemal identyczne,diesle pala mniej ale serwis ich kosztuje o wiele drożej jak benzyniaka. Ale benzyniaka jeszcze można zagazować i tu już diesel kapituluje.

Co do DPFa to sam niejednokrotnie znajomym ogarniałem jego wywalenie bo jak napisane koszta naprawy popsutego elementu były absurdalne. Uważam że jeśli UE nakazuje bo normy emisji to powinni to za darmo serwisować cały czas a nie jak to się powoli dzieje ładowac jeszcze bezczelnie kary za wywalenie tego.

marcinosv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
Lokalizacja: kielce

Post autor: marcinosv6 » 23 gru 2015, 15:18

Zgadzam się w 100 procentach
v6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja