Wynik to 261 ps i 512 nm. Autko teraz dopiero idzie , na 4,5,6 ciągnie od samego początku aż do końca
A6 2.7 tdi 195ps i 440 nm seria i 261ps i 512 nm
-
marcinosv6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 37
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
- Lokalizacja: kielce
A6 2.7 tdi 195ps i 440 nm seria i 261ps i 512 nm
Witam. Dzisiaj Panowie z Warszawy usuneli mi z a6 dpf i ją troszkę podkręcili.
Wynik to 261 ps i 512 nm. Autko teraz dopiero idzie , na 4,5,6 ciągnie od samego początku aż do końca![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Wynik to 261 ps i 512 nm. Autko teraz dopiero idzie , na 4,5,6 ciągnie od samego początku aż do końca
v6
-
marcinosv6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 37
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
- Lokalizacja: kielce
-
marcinosv6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 37
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
- Lokalizacja: kielce
Panowie orientujecie się jaki efekt daje usunięcie DPF'a? Też pla nuję chipa na wiosnę i jest właśnie z opcją usunięcia elektronicznego i mechanicznego DPF'a, ale nie wiem czy warto to robić i czy DPF w aucie z przebiegiem 225 tys. kim nadal spełnia swoją rolę i nie blokuje mocy?
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 17:28 przez Kris30, łącznie zmieniany 1 raz.
-
marcinosv6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 37
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
- Lokalizacja: kielce
Lepiej usunąć filtr. Usunięcie filtra cząstek stałych jest i tak tańsze niz jego wymiana. Raczej nikt nie usuwa tego filtra od tak sobie, tylko właśnie dla tego, ze jak padnie to bardziej oplacalne jest usuniecie niż wymiana.
Do póki benzyna będzie droższa od oleju napędowego i diesle beda mniej palic od benzyny, to ja zostaje przy dieslu jeśli chodzi o audi ale jak sprzedam swoje stare a6 2.5 tdi 150ps to kupuje mercedesa W 140 s500
Do póki benzyna będzie droższa od oleju napędowego i diesle beda mniej palic od benzyny, to ja zostaje przy dieslu jeśli chodzi o audi ale jak sprzedam swoje stare a6 2.5 tdi 150ps to kupuje mercedesa W 140 s500
v6
-
Gość.
Ceny benzyny i oleju sa niemal identyczne,diesle pala mniej ale serwis ich kosztuje o wiele drożej jak benzyniaka. Ale benzyniaka jeszcze można zagazować i tu już diesel kapituluje.
Co do DPFa to sam niejednokrotnie znajomym ogarniałem jego wywalenie bo jak napisane koszta naprawy popsutego elementu były absurdalne. Uważam że jeśli UE nakazuje bo normy emisji to powinni to za darmo serwisować cały czas a nie jak to się powoli dzieje ładowac jeszcze bezczelnie kary za wywalenie tego.
Co do DPFa to sam niejednokrotnie znajomym ogarniałem jego wywalenie bo jak napisane koszta naprawy popsutego elementu były absurdalne. Uważam że jeśli UE nakazuje bo normy emisji to powinni to za darmo serwisować cały czas a nie jak to się powoli dzieje ładowac jeszcze bezczelnie kary za wywalenie tego.
-
marcinosv6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 37
- Rejestracja: 20 cze 2010, 10:34
- Lokalizacja: kielce








