Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 21 maja 2010, 19:28

Wklejam wykres po Obrazek

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 21 maja 2010, 19:50

Czy tylko mi wydaje się dziwny ten wykres z serii ... .

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 21 maja 2010, 19:57

.........to tylko ci sie wydaje:-)

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 22 maja 2010, 00:59

Nm robią wrażenie ale KM już mniej. Nie chciałeś więcej czy nie dało rady??

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 22 maja 2010, 08:11

Heh. Pewnie ze chialbym wiecej. Chyba kazdy by chcial wiecej. Ale zawsze jest cos za cos. Tuner dal 270kucyków ale wtedy pojawial sie dymek, za duzo niedopalonej ropki wiec zdecydowalismy ze bedzie 259. 10km to juz nie tak duzo biorac pod uwage procentowo w stusnku do serii.Trzeba sie cieszyc z tego co sie ma. Moze kiedys jak bede miec nowszy model z silnikiem ktory ma w seri ponad 230km to da sie podkrecic na wiecej. Zwróc uwage ze moje auto tez nie trzymalo serii

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 22 maja 2010, 11:54

fenomenalny pisze:Heh. Pewnie ze chialbym wiecej. Chyba kazdy by chcial wiecej. Ale zawsze jest cos za cos. Tuner dal 270kucyków ale wtedy pojawial sie dymek, za duzo niedopalonej ropki wiec zdecydowalismy ze bedzie 259. 10km to juz nie tak duzo biorac pod uwage procentowo w stusnku do serii.Trzeba sie cieszyc z tego co sie ma. Moze kiedys jak bede miec nowszy model z silnikiem ktory ma w seri ponad 230km to da sie podkrecic na wiecej. Zwróc uwage ze moje auto tez nie trzymalo serii
Rozmawialem z tunerem o tym twoim wykresie, zmien koniecznie opony/kola cos z nimi jest nie tak z ich powodu tracisz ok 10KM :shock:
Albo sa wyzabkowane lub cos innego im dolega
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 22 maja 2010, 14:15

mi tez to mowil ale opony nowe zakladalem. moze to lozyska?? musze sie jego spytac o to. tak sie zastanawiam jak najlatwiej sprawdzic czy to kola czy opony czy lozyska

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 23 maja 2010, 06:27

Ile tuner zażyczył sobie za takie zawirusowanie? Do Wlkp. mam nie daleko, więc może nie długo się wybiorę ;) i ile czasu to zajmie jakbym pojechał w 2 auta z bob_budowniczy ? Czy sprawdzał uprzednio w jakiś sposób stan skrzyni, silnika, turbiny czy nie zabardzo wyeksploatowane do zwiększenia mocy?

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 23 maja 2010, 08:13

Jak jest dobry tuner który się zna na swojej robocie to tak, wręcz musi, ale dokładnie co tam sprawdza to nie wiem.

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 23 maja 2010, 10:47

Wszytkon trwa okolo 3 godzin. cena uwazam ze rewelacyjna 1200zl. Co do sprawdzenia to tuner hamuje auto jak cos jest nie tak z wtryskami czy tez z turbina to zaraz i ty to bedziesz widzial po wykresie na ktorym przrost mocy w serii nie bedzie rownomierny.

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 28 maja 2010, 20:04

ja dałem 2400 ale z RTSem no i TFSI droższe są, ale moge przerzucać na oryginał przed serwiskiem. Dołączam wykresik. Jest nieźle :) dzisiaj robiony hehe. TDI bójcie się, moze moment to jeszcze nie jest to ale reszta już powoli dociąga :-)
Załączniki
wykres mocy.jpg
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 28 maja 2010, 22:09

tak kolego. zapytałem też o pofalowanie. odpowiedź była nstp" że ta hamownia jest po prostu bardzo czuła na każda zmianę a na większości te różnice sa niełapalne przez co wykres jest płynny nawet jak sie coś dzieje" . wierzyć, nie wierzyć. cholera wie. robiłem to jednak u speców, potem jeszcze sporo gadałem. podobno jest bardzo dobrze zestrojone. ale miałem takie samo spostrzeżenie jak ty, że dziwnie to wygląda. póki co 2 niezalezne osoby powiedziałymi że jest ok.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 29 maja 2010, 21:31

Po prostu nie wszyscy dobierają tak skale wykresu żeby krzywe wyglądały jak spod linijki ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
777equity
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 24 gru 2009, 14:53
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Post autor: 777equity » 31 maja 2010, 17:22

Kitapl pisze:ja dałem 2400 ale z RTSem no i TFSI droższe są, ale moge przerzucać na oryginał przed serwiskiem. Dołączam wykresik. Jest nieźle :) dzisiaj robiony hehe. TDI bójcie się, moze moment to jeszcze nie jest to ale reszta już powoli dociąga :-)
43% przyrost mocy po wirusie - niezle calkiem niezle :shock:
Jak wrazenia z jazdy?
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED

Plan 4 the worst hope for the best

Kitapl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2010, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kitapl » 31 maja 2010, 21:26

kosmos. Praktycznie nie odczuwam braku mocy w żadnym zakresie obrotów. NIe wykorzystam tego raczej co do możliwości prędkościowych bo nie ma gdzie a i anteny nie chcę zgubić bo mam na magnes a czujnym trzeba być ;-) tak więc w przyspieszeniach jest mega elastyczność, szczególnie przydatna jak się ma manuala, na prawdę można na 6tce jechac śmiało 70-80 i sutecznie przyspieszać do 200 i więcej bez redukcji, max moment od 2,5 daje dużo. zresztą sam wiesz bo masz potwora z tego co widzę. mierzyłeś to do setki może? ja kurde nie mam pojęcia ile może mieć. seria miała niby coś ok 8,4-8,5. jsk myślicie ile może być teraz?
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm :-) można? hehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja