[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Heh. Pewnie ze chialbym wiecej. Chyba kazdy by chcial wiecej. Ale zawsze jest cos za cos. Tuner dal 270kucyków ale wtedy pojawial sie dymek, za duzo niedopalonej ropki wiec zdecydowalismy ze bedzie 259. 10km to juz nie tak duzo biorac pod uwage procentowo w stusnku do serii.Trzeba sie cieszyc z tego co sie ma. Moze kiedys jak bede miec nowszy model z silnikiem ktory ma w seri ponad 230km to da sie podkrecic na wiecej. Zwróc uwage ze moje auto tez nie trzymalo serii
Rozmawialem z tunerem o tym twoim wykresie, zmien koniecznie opony/kola cos z nimi jest nie tak z ich powodu tracisz ok 10KM :shock:fenomenalny pisze:Heh. Pewnie ze chialbym wiecej. Chyba kazdy by chcial wiecej. Ale zawsze jest cos za cos. Tuner dal 270kucyków ale wtedy pojawial sie dymek, za duzo niedopalonej ropki wiec zdecydowalismy ze bedzie 259. 10km to juz nie tak duzo biorac pod uwage procentowo w stusnku do serii.Trzeba sie cieszyc z tego co sie ma. Moze kiedys jak bede miec nowszy model z silnikiem ktory ma w seri ponad 230km to da sie podkrecic na wiecej. Zwróc uwage ze moje auto tez nie trzymalo serii
Albo sa wyzabkowane lub cos innego im dolega
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ja dałem 2400 ale z RTSem no i TFSI droższe są, ale moge przerzucać na oryginał przed serwiskiem. Dołączam wykresik. Jest nieźle
dzisiaj robiony hehe. TDI bójcie się, moze moment to jeszcze nie jest to ale reszta już powoli dociąga 


Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

tak kolego. zapytałem też o pofalowanie. odpowiedź była nstp" że ta hamownia jest po prostu bardzo czuła na każda zmianę a na większości te różnice sa niełapalne przez co wykres jest płynny nawet jak sie coś dzieje" . wierzyć, nie wierzyć. cholera wie. robiłem to jednak u speców, potem jeszcze sporo gadałem. podobno jest bardzo dobrze zestrojone. ale miałem takie samo spostrzeżenie jak ty, że dziwnie to wygląda. póki co 2 niezalezne osoby powiedziałymi że jest ok.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

43% przyrost mocy po wirusie - niezle calkiem niezle :shock:Kitapl pisze:ja dałem 2400 ale z RTSem no i TFSI droższe są, ale moge przerzucać na oryginał przed serwiskiem. Dołączam wykresik. Jest nieźledzisiaj robiony hehe. TDI bójcie się, moze moment to jeszcze nie jest to ale reszta już powoli dociąga
Jak wrazenia z jazdy?
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
kosmos. Praktycznie nie odczuwam braku mocy w żadnym zakresie obrotów. NIe wykorzystam tego raczej co do możliwości prędkościowych bo nie ma gdzie a i anteny nie chcę zgubić bo mam na magnes a czujnym trzeba być
tak więc w przyspieszeniach jest mega elastyczność, szczególnie przydatna jak się ma manuala, na prawdę można na 6tce jechac śmiało 70-80 i sutecznie przyspieszać do 200 i więcej bez redukcji, max moment od 2,5 daje dużo. zresztą sam wiesz bo masz potwora z tego co widzę. mierzyłeś to do setki może? ja kurde nie mam pojęcia ile może mieć. seria miała niby coś ok 8,4-8,5. jsk myślicie ile może być teraz?

Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
