Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 ]1.9 TDI - JAK PODNIEÂŚC MOC DO 130KM BEZ CHIPA

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
harus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:24
Lokalizacja: Zabrze

[ A6 C5 ]1.9 TDI - JAK PODNIEÂŚC MOC DO 130KM BEZ CHIPA

Post autor: harus » 06 cze 2009, 10:53

WITAM PANOWIE

CZY JEST SZANSA ÂŻEBY PODNIEÂŚC 1.9 TDI 110KM DO 130KM BEZ INSTALACJI CHIPA.

SÂŁYSZAÂŁEM ÂŻE JEST TO TYLKO ZMIANA OPROGRAMOWANIA I PO STRACHU.

PROSZę O KOMENTARZE LUB EWENTUALNY KIERUNKOWSKAZ DO TEMATU JEÂŻELI TAKOWY BYÂŁ PORUSZANY BO JA NIE ZNALAZÂŁEM.

Awatar użytkownika
harus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harus » 06 cze 2009, 18:22

a no to teraz mam jasność sytuacji

myślałem że polega to na wstawianiu jakiegoś układu elektronicznego

no nic to chyba pozstane przy swoich 110 kucykach


:-(

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 07 cze 2009, 00:20

harus pisze:a no to teraz mam jasność sytuacji

myślałem że polega to na wstawianiu jakiegoś układu elektronicznego

no nic to chyba pozstane przy swoich 110 kucykach


:-(

Nie !!!! :-|

Nawet delikatny programik uskrzydli i doda wigoru AFN-kowi :-P

Polecam jakiś nawet niezbyt wyżyłowany wirusik a sam się przekonasz, że będziesz mega zadowolony.

Ja mam nowy programik... i wiesz co? ÂŻałuję ....... że dopiero teraz zdecydowałem się na wirusa! trzeba było wirusować tuż po kupnie bo radość z jazdy przed i po jest dla mnie oszałamiająca na korzyść "po" , osiagi znacznie się poprawiły a spalanie praktycznie się nie zmieniło <ok>

Nie rozmyślaj dłużej bo nic nowego nie wymyślisz, proponuję czym prędzej wzmocnić autko i cieszyć się nową dynamiką :-P
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 07 cze 2009, 21:38


Awatar użytkownika
harus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harus » 07 cze 2009, 22:13

dzięki surowy , teraz już czaje co to chip tuning

jestem stolarzem i mam prawo niewiedziec tych rzeczy :-P

a gdzie jest jakaś firma na górnym śląsku , w okręgu katowickim , którą morzecie polecić

słyszałem coś że Gliwice ul.Toszecka

czy ktoś wie coś na temat tej firmy ?

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 07 cze 2009, 23:12

harus, ja robiłem w Krakowie u znajomych i jestem w pełni szczęścia :-) Masz namiary w linku poniżej.

Tu masz namiary: http://audi.pacula.eu/audi-a4-chiptunin ... di-ajm-pd/

A tu masz wynik tego co wyszło: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-hamown ... ca-kpower/
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
harus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harus » 07 cze 2009, 23:15

już raz to słyszałem w tym temacie od carlos-a i się dostosowałem więc nierozumiem uwagi

[ Dodano: 2009-06-07, 23:19 ]
dziękuje ogr swoją droga niesamowita poprawa

chyba cos pomyśle w temacie chipa bo widze że warto

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 07 cze 2009, 23:23

Tak tylko ja mam silnik na pompowtryskach - jest lepszy strzał :)

Z Twojego idzie bez niczego zrobić 140KM ale i tak będzie czuł różnicę :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
harus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harus » 08 cze 2009, 08:23

140 koni to tez jest nie źle , jeździłem takim mondeo i powiem że byłem mile zaskoczony.

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 08 cze 2009, 08:54

Trochę Ci to da bo zmieni się moment, więc i przyspiesznie będziesz miał lepsze :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 08 cze 2009, 15:07

Hamowanie akurat robiłem sam, ale to i tak trzeba jechać na profesjonalną hamownię aby dobrze sprawdzić moc.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 08 cze 2009, 18:43

Ciężko zrobić coś dobrze skoro testy robione na obwodnicy około 23 kiedy to tiry śmigają aż miło i miejscami tir wyprzedza tira. Tak jak napisałem - trzeba jechać na profesjonalną hamownię i tam sprawdzić.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Irek wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek wawa » 08 cze 2009, 20:48

Hamowanie Kpowerem jest obarczone błędem. Wystarczy, że na hamowaniu pojedziesz po niewielkich górkach i już jest pozamiatane, albo wiatr zacznie wiać.....

Powtórzyłbym to hamowanie ponownie zarówno na 3 a najlepiej jakby się dało na 4 biegu. Nie wiem, jak Kpower ładuje dane - Popometer, którym ja hamowałem moją niunię pozwala na operowanie danymi dosyć dobrze.

Jeśli jednak kolejne pomiary będą podobne, to wykres niestety porażka - chyba, że ten pagórkowaty krajobraz był zapodany celowo...

Pozdrawiam <ok>

PS. Z chęcią bym się "zapoznał" z Kpowerem :mrgreen:

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 08 cze 2009, 21:17

No to może to i tego kwestia bo wiało wtedy ostro, ale nie wydawało mi się to przyczyną. Przy którymś razie nawet musiałem wyprzedzać lub brać zakręt więc coś nie tak - to przy wyprzedzaniu oczywiście wydawało mi się to błędem.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Irek wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek wawa » 08 cze 2009, 22:08

OGr - przy takiej "hamowni" dane uzyskane podczas wyhamowywania są nawet bardziej ważne od rozpędzania. Więc jeśli robiłeś jakieś manewry i w dodatku wiało, to ja bym zbytnio w te dane nie wierzył.... Powtórz jeśli masz możliwość.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja