[ A6 C5 ]1.9 TDI - JAK PODNIEÂŚC MOC DO 130KM BEZ CHIPA
[ A6 C5 ]1.9 TDI - JAK PODNIEÂŚC MOC DO 130KM BEZ CHIPA
WITAM PANOWIE
CZY JEST SZANSA ÂŻEBY PODNIEÂŚC 1.9 TDI 110KM DO 130KM BEZ INSTALACJI CHIPA.
SÂŁYSZAÂŁEM ÂŻE JEST TO TYLKO ZMIANA OPROGRAMOWANIA I PO STRACHU.
PROSZę O KOMENTARZE LUB EWENTUALNY KIERUNKOWSKAZ DO TEMATU JEÂŻELI TAKOWY BYÂŁ PORUSZANY BO JA NIE ZNALAZÂŁEM.
CZY JEST SZANSA ÂŻEBY PODNIEÂŚC 1.9 TDI 110KM DO 130KM BEZ INSTALACJI CHIPA.
SÂŁYSZAÂŁEM ÂŻE JEST TO TYLKO ZMIANA OPROGRAMOWANIA I PO STRACHU.
PROSZę O KOMENTARZE LUB EWENTUALNY KIERUNKOWSKAZ DO TEMATU JEÂŻELI TAKOWY BYÂŁ PORUSZANY BO JA NIE ZNALAZÂŁEM.
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
harus pisze:a no to teraz mam jasność sytuacji
myślałem że polega to na wstawianiu jakiegoś układu elektronicznego
no nic to chyba pozstane przy swoich 110 kucykach
Nie


Nawet delikatny programik uskrzydli i doda wigoru AFN-kowi :-P
Polecam jakiś nawet niezbyt wyżyłowany wirusik a sam się przekonasz, że będziesz mega zadowolony.
Ja mam nowy programik... i wiesz co? ÂŻałuję ....... że dopiero teraz zdecydowałem się na wirusa! trzeba było wirusować tuż po kupnie bo radość z jazdy przed i po jest dla mnie oszałamiająca na korzyść "po" , osiagi znacznie się poprawiły a spalanie praktycznie się nie zmieniło

Nie rozmyślaj dłużej bo nic nowego nie wymyślisz, proponuję czym prędzej wzmocnić autko i cieszyć się nową dynamiką :-P
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
harus, poczytaj tutaj:
co-to-w-ogole-jest-chiptuning-vt7673.htm
co-to-w-ogole-jest-chiptuning-vt7673.htm
harus, ja robiłem w Krakowie u znajomych i jestem w pełni szczęścia
Masz namiary w linku poniżej.
Tu masz namiary: http://audi.pacula.eu/audi-a4-chiptunin ... di-ajm-pd/
A tu masz wynik tego co wyszło: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-hamown ... ca-kpower/

Tu masz namiary: http://audi.pacula.eu/audi-a4-chiptunin ... di-ajm-pd/
A tu masz wynik tego co wyszło: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-hamown ... ca-kpower/
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm
Ciężko zrobić coś dobrze skoro testy robione na obwodnicy około 23 kiedy to tiry śmigają aż miło i miejscami tir wyprzedza tira. Tak jak napisałem - trzeba jechać na profesjonalną hamownię i tam sprawdzić.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm
Hamowanie Kpowerem jest obarczone błędem. Wystarczy, że na hamowaniu pojedziesz po niewielkich górkach i już jest pozamiatane, albo wiatr zacznie wiać.....
Powtórzyłbym to hamowanie ponownie zarówno na 3 a najlepiej jakby się dało na 4 biegu. Nie wiem, jak Kpower ładuje dane - Popometer, którym ja hamowałem moją niunię pozwala na operowanie danymi dosyć dobrze.
Jeśli jednak kolejne pomiary będą podobne, to wykres niestety porażka - chyba, że ten pagórkowaty krajobraz był zapodany celowo...
Pozdrawiam
PS. Z chęcią bym się "zapoznał" z Kpowerem :mrgreen:
Powtórzyłbym to hamowanie ponownie zarówno na 3 a najlepiej jakby się dało na 4 biegu. Nie wiem, jak Kpower ładuje dane - Popometer, którym ja hamowałem moją niunię pozwala na operowanie danymi dosyć dobrze.
Jeśli jednak kolejne pomiary będą podobne, to wykres niestety porażka - chyba, że ten pagórkowaty krajobraz był zapodany celowo...
Pozdrawiam

PS. Z chęcią bym się "zapoznał" z Kpowerem :mrgreen:
No to może to i tego kwestia bo wiało wtedy ostro, ale nie wydawało mi się to przyczyną. Przy którymś razie nawet musiałem wyprzedzać lub brać zakręt więc coś nie tak - to przy wyprzedzaniu oczywiście wydawało mi się to błędem.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm