Bicie przy hamowaniu z duzych predkosci A6 C7 BiTdi
Bicie przy hamowaniu z duzych predkosci A6 C7 BiTdi
Witam,
Mam problem z wibracjami przy hamowaniu. Myslalem ze to tarcze/klocki z przodu. Jednak objawy sa nadal takie same po wymianie na nowe. Zalozylem komplet ATE za bagatela 1450pln. Celuje w kola ale zamienilem tyl na przod i nadal to samo. Objaw pojawia sie gdy hamuje z predkosci powyzej 140km/h ponizej absolutnie sie nic nie dzieje. kola ori 255/55/20. Jun na prawde nie wiem co z tym zrobic a jest to okropnie uciazliwe zwlaszcza ze samochod chetnie przyspiesza
Z gory dzieki za pomoc.
Mam problem z wibracjami przy hamowaniu. Myslalem ze to tarcze/klocki z przodu. Jednak objawy sa nadal takie same po wymianie na nowe. Zalozylem komplet ATE za bagatela 1450pln. Celuje w kola ale zamienilem tyl na przod i nadal to samo. Objaw pojawia sie gdy hamuje z predkosci powyzej 140km/h ponizej absolutnie sie nic nie dzieje. kola ori 255/55/20. Jun na prawde nie wiem co z tym zrobic a jest to okropnie uciazliwe zwlaszcza ze samochod chetnie przyspiesza
Z gory dzieki za pomoc.
Witam rozwiązałeś problem z hamulcami , u mnie coś podobnego wymieniłem sam sobie tarcze klocki przód i powiem tak , że po kilku hamowniach wibracje są masakryczne ale wydaje mi się że to nie wina piast tylko tarcz założyłem oem bo stare długo wytrzymały i takie właśnie wibrację były ale pod sam ich koniec. Może tarcze do reklamacji oddać czy coś?
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
na swoją wymiane tarcz zamówiłem coś takiego
https://allegro.pl/czujnik-zegarowy-statyw-magnetyczny
https://allegro.pl/czujnik-zegarowy-statyw-magnetyczny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 lut 2013, 18:11
- Lokalizacja: crawley -west sussex- uk
Witam
Podepnę się pod temat by nie bałaganić na forum
Hamulce w 2013 a6 2.0 177 hamulce zaciski trw(twr)
Problem polega na tym że założyłem nowe klocki bosh i tarcze rotor-Disc (wiercone, frezowane) po przejechaniu 50km z prędkością do 70km/h niebylo żadnych problemów, gdy wyjechałem na autostrady przy pierwszym zwalnianiu usłyszałem dźwięk krzywych tarcz bu bubu więc zmieniłem tarcze na następne nowe Miasto bezproblemowo a autostrada znów to samo, więc następnym moim krokiem była wymiana piast na nowe nic to noepomoglo, poczym koła sprawdzone, dalej bez rezultatu. Przy większych prędkościach czuje lekkie turbulencje całej budy.
Czy miał ktoś podobny problem
Podepnę się pod temat by nie bałaganić na forum
Hamulce w 2013 a6 2.0 177 hamulce zaciski trw(twr)
Problem polega na tym że założyłem nowe klocki bosh i tarcze rotor-Disc (wiercone, frezowane) po przejechaniu 50km z prędkością do 70km/h niebylo żadnych problemów, gdy wyjechałem na autostrady przy pierwszym zwalnianiu usłyszałem dźwięk krzywych tarcz bu bubu więc zmieniłem tarcze na następne nowe Miasto bezproblemowo a autostrada znów to samo, więc następnym moim krokiem była wymiana piast na nowe nic to noepomoglo, poczym koła sprawdzone, dalej bez rezultatu. Przy większych prędkościach czuje lekkie turbulencje całej budy.
Czy miał ktoś podobny problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 lut 2013, 18:11
- Lokalizacja: crawley -west sussex- uk
Tarcze są takie - https://www.ebay.co.uk/itm/362287450058mat1324 pisze:A może coś bardziej markowego załóż? Tarcze są przegrzane? Mają ślady?
Jak ocenić czy tarcze czy są przegrzane i jaka może być przyczyna przegrzania tarcz, może problem jest w zaciskach? Bo dwa zestawy to coś dziwnego
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga