Od jakiegoś czasu miałem problem z drganiami przy gwaltownym przyspieszania na biegach 1-3. Stukanie typowe dla uszkodzonej podpory wału. Ostatnio miałem czas się tym zająć, więc wybrałem się do Heńka do warsztatu, poznaczył wał, wymienił podporę, złożył i wszystko gra, poza jednym "mankamentem". Przy prędkości 70km/h , jak dodaję lekko gaz zaczyna mi coś świszczeć, gwiżdzeć tak jakby w miejscu gdzie wał wchodzi do skrzyni. Próbowaliśmy już zmieniać troszkę położenie podpory, jednak to nie pomaga. Dziwne jest to, że jak się rozpędzę i odpuszczę gaz to jest ok, ale jak lekko dodam przy tych 70km/h to znowu świst. Czy może ktoś ma pomysł co to może być? wyczytałem, że może to być wina konwertera????
[ TIP+Q] Świst przy 70 km/h po wymianie podpory wału
[ TIP+Q] Świst przy 70 km/h po wymianie podpory wału
Witam serdecznie.
Od jakiegoś czasu miałem problem z drganiami przy gwaltownym przyspieszania na biegach 1-3. Stukanie typowe dla uszkodzonej podpory wału. Ostatnio miałem czas się tym zająć, więc wybrałem się do Heńka do warsztatu, poznaczył wał, wymienił podporę, złożył i wszystko gra, poza jednym "mankamentem". Przy prędkości 70km/h , jak dodaję lekko gaz zaczyna mi coś świszczeć, gwiżdzeć tak jakby w miejscu gdzie wał wchodzi do skrzyni. Próbowaliśmy już zmieniać troszkę położenie podpory, jednak to nie pomaga. Dziwne jest to, że jak się rozpędzę i odpuszczę gaz to jest ok, ale jak lekko dodam przy tych 70km/h to znowu świst. Czy może ktoś ma pomysł co to może być? wyczytałem, że może to być wina konwertera????
swoją drogą, jak była stara podpora, to wał miał luz i mógł narobić szkód w szkrzyni, ale czemu wcześniej nie gwizdało a teraz tak...?
Od jakiegoś czasu miałem problem z drganiami przy gwaltownym przyspieszania na biegach 1-3. Stukanie typowe dla uszkodzonej podpory wału. Ostatnio miałem czas się tym zająć, więc wybrałem się do Heńka do warsztatu, poznaczył wał, wymienił podporę, złożył i wszystko gra, poza jednym "mankamentem". Przy prędkości 70km/h , jak dodaję lekko gaz zaczyna mi coś świszczeć, gwiżdzeć tak jakby w miejscu gdzie wał wchodzi do skrzyni. Próbowaliśmy już zmieniać troszkę położenie podpory, jednak to nie pomaga. Dziwne jest to, że jak się rozpędzę i odpuszczę gaz to jest ok, ale jak lekko dodam przy tych 70km/h to znowu świst. Czy może ktoś ma pomysł co to może być? wyczytałem, że może to być wina konwertera????
Obczaj mój temat, może znajdziemy rozwiązanie bo widzę że mamy ten sam problem. Oddawałem do profesjonalnego warsztatu ostatnio wał do kompletnej regeneracji, to raczej nie wina podpory.
-manual-q-wycie-na-5-biegu-przy-65-73-k ... t89209.htm
-manual-q-wycie-na-5-biegu-przy-65-73-k ... t89209.htm









