Drgania
- 
				
				redpoint
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 65
 - Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
 - Imię: Damian
 - Rocznik: 1994
 - Moje auto: A6 C4
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.9TDI 115KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: PL
 
Drgania
Witam, mam taki problem, że przy hamowaniu z dużych prędkości nie zależnie czy spokojnie czy to gwałtowanie to przy ok 100 - 120 km/h strasznie mocno powoduje drgania przednich kół. Tarcze i hamulce są prawie nowe. Opony są nówki. W którym kierunku iść aby zniwelować problem ?
			
			
									
									
						- mwx
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1486
 - Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
 - Imię: Forum Audi A6
 - Rocznik: 2000
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 3.0 TFSI 300KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Poznań West
 
1. Bardzo, BARDZO dokładnie wyprostować felgi. I nie tak, że "paaanie, tego mylymetra pan nie poczujesz", w miejscu gdzie spoczywa opona musi być na ZERO
2. Wyważyć koła na porządnej maszynie, kalibrowanej niedawno. Niektóre felgi źle centrują się na maszynie i trzeba je nieco inaczej zamontować (np. w modelu RS6 stożek wyważarki opiera się na gniazdach śrub, zamiast na krawędzi otworu centralnego) - patrz gumiarzowi na ręce. Niech poluzuje i sprawdzi jeszcze raz - jak wyjdą nieprawidłowości to coś jest do dupy.
3. Nawet nowe opony mogą być do d. - sprawdź na wyważarce lub na podniesionym aucie, czy jak kręcisz kołem to nie tańcują
			
			
									
									
						2. Wyważyć koła na porządnej maszynie, kalibrowanej niedawno. Niektóre felgi źle centrują się na maszynie i trzeba je nieco inaczej zamontować (np. w modelu RS6 stożek wyważarki opiera się na gniazdach śrub, zamiast na krawędzi otworu centralnego) - patrz gumiarzowi na ręce. Niech poluzuje i sprawdzi jeszcze raz - jak wyjdą nieprawidłowości to coś jest do dupy.
3. Nawet nowe opony mogą być do d. - sprawdź na wyważarce lub na podniesionym aucie, czy jak kręcisz kołem to nie tańcują
- phpbb3 forum A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1267
 - Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
- 
				
				enduro7
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1365
 - Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 1997
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.8T AJL 180KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: warminsko-mazurskie
 
dla ścisłości norma dla felg stalowych tłoczonych to 1.5 mm bicia osiowego i 1,5 mm bicia promieniowego
tak żę ten 1 MYLYMERT nie poczujesz
w ausach norma to 0.05 mm osiowego i promieniowego ( dzięki obróbce skrawaniem )
normy dotyczą nowych felg
w przypadku bicia w trakcie hamowania -krzywe tarcze (nie ważne żę są nowe)
błąd montażu tarcz ,krzywa piasta, luzy w zawiasie
			
			
									
									
						tak żę ten 1 MYLYMERT nie poczujesz
w ausach norma to 0.05 mm osiowego i promieniowego ( dzięki obróbce skrawaniem )
normy dotyczą nowych felg
w przypadku bicia w trakcie hamowania -krzywe tarcze (nie ważne żę są nowe)
błąd montażu tarcz ,krzywa piasta, luzy w zawiasie
							







