kiedy skręcam w prawo podczas wolnej i szybszej jazdy słychać tarcie lecz nie jednostajne tylko z przerwami jakby coś się blokowało,to słychać w lewym kole(przód),myślałem że to klocki się zpiekły więc wymieniłem tarcze i klocki,ale ten odgłos jest cały czas.
Pozdrawiam
[ MANUAL] Podczas skręcania w prawo słychać tarcie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Przegub zewnętrzny zawsze zaczyna terkotać od max skrętu. Później zaczyna terkotać już na każdym zakręcie.
Luzy w przegubie mogą być ledwo wyczuwalne ręką (po wyjęciu przegubu z piasty), a terkotać będzie dość głośno.
Pamiętaj, że to jest przecież element, który przenosi całą moc silnika na koło.
Koszt jest niewielki w SPAM do ryzyka i ewentualnych kosztów naprawy po zerwaniu się przegubu gdzieś na zakręcie. Więc jeśli przegub terkocze - nie odkładaj wymiany na ostatnią chwilę.
Luzy w przegubie mogą być ledwo wyczuwalne ręką (po wyjęciu przegubu z piasty), a terkotać będzie dość głośno.
Pamiętaj, że to jest przecież element, który przenosi całą moc silnika na koło.
Koszt jest niewielki w SPAM do ryzyka i ewentualnych kosztów naprawy po zerwaniu się przegubu gdzieś na zakręcie. Więc jeśli przegub terkocze - nie odkładaj wymiany na ostatnią chwilę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga