Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów

Silniki benzynowe
misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

[INNY] prośba o pomoc w objasnieniu błędów

Post autor: misio482 » 19 cze 2015, 10:51

Witam proszę o pomoc w wyjaśnieniu błędów. Dodam że jestem po wymianie pompy oleju na nową i wyczyszczeniu smoka i misy.

pisze na forum już w innych tematach i nik nic nie odp.
Dziekuje za pomoc

Adres 01: Silnik AWT

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 - 35-10 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001



-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja
Znaleziono 1 błąd:
01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70)
41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag

9 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01219 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona kierowcy (N201)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01220 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona pasażera (N202)
32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny
01578 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera (K145)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
01591 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej kierowcy (K144)
31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
00656 - Czujnik zajęcia fotela; strona pasażera (G128)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
65535 - Sterownik uszkodzony
00-10 - - - Sporadyczny
01215 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie kierowcy (G177)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
01216 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie pasażera (G178)
36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
00591 - Przełącznik zapięcia pasa bezpieczeństwa; lewy (E24)
30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 35: Centralny zamek

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku
35-00 - -
01560 - Drzwi pasażera
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
60-00 - Nie zabezpiecza
01561 - Drzwi tylne lewe
61-10 - Nie odbezpiecza - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio

Znaleziono 1 błąd:
65535 - Sterownik uszkodzony
00-00 - -

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 19 cze 2015, 10:59

O Panie... autko pewnie po silnym wypadku albo zalaniu. Szukaj dobrego elektryka bo sam tego nie ogarniesz.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 cze 2015, 11:01

W pierwszej kolejności zrób log grup 090 + 093. Co do centralnego zamka zrób test: modul-zamka-drzwi-vt60780.htm
motostacja - części samochodowe.

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

odp

Post autor: misio482 » 19 cze 2015, 22:11

samochód chodzi normalnie tylko denerwuje ten błąd na liczniku i takie błędy pokazuje vcds

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 19 cze 2015, 22:28

Błędy oznaczają że coś jest nie tak. Nie można być pewnym ze wszystko jest ok. Masz masę błędów poduszek więc nie licz że nie daj boże w razie wypadku nie zadziałają.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 19 cze 2015, 23:00

taka ilość błedów możę świadczyć również o padniętym sterowniku ew słabym zasilaniu ,masie ,zawilgoceniu

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 19 cze 2015, 23:10

Ale samo kasowanie błędów nic nie da jeśli nie wyeliminujesz ich przyczyny. Owszem sterownik może być padnięty, masa? możliwe, zawilgocenie? jak najbardziej ale nie wiemy od kiedy się te błędy pojawiają.

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 21 cze 2015, 21:29

Kasuje je i po przejechaniu około 50 km pojawiają się. O jakiej masie mówicie. Za niedługo będę miał lapka to podłącze i zrobię logi

[ Dodano: 2015-06-21, 21:28 ]
po skasowanych błedach moje logi do analizy Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-06-21, 21:29 ]
przed skasowanie błędów Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 21 cze 2015, 22:02

Witam logi wrzucaj przez stronę vag log na pewno znajdziesz. Grupę 115 ,118 loguj dynamicznie tj 3 bieg i od obrotów 1500 do czerwonego pola.
Chodzi o przewód masowy silnika, jak nie przykrecony to może walić błędami. Takie cyrki dzieją się również jak regulator mapieca w alternatorze jest uwalony to tyle na szybko.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 22 cze 2015, 20:28

Ok.
Załatwie laptopa i zrobie te logi jak najszybciej.

Sprawdze te połączenie silnika z karoserią.

Gdzie jest zamontowana ta plecionka od masy silnik - karoseria

[ Dodano: 2015-06-22, 20:28 ]
Nowe logi dynamiczne

dodam ze jak dam gaz do dechy to auto sie dławi przerywa i nie idzie.

Jak dodaje tak w miare delikatnie to to szarpie ale jakoś sie rozpędza.

Przed chwilą wymieniłem świece na nowe i nic nie pomogło.

mam jeszcze takie błędy:

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga
16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
P0300 - 35-00 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów
16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42)
P0113 - 35-10 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
Kody gotowości: 0010 1001

http://vaglog.pl/log_222268.html

http://vaglog.pl/log_222269.html

http://vaglog.pl/log_222270.html

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 22 cze 2015, 21:18

Sprawdź kompresje silnika czy nie łapie lewego powietrza i czy samochód nie jest zalany od strony kierowcy i pasażera czy woda nie stoi lub są jakieś ślady wilgoci

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 22 cze 2015, 22:15

kompresje na tłokach???

Czy gdzie???

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 22 cze 2015, 22:34

Tu masz artykuł opisujący co i jak ;) http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm Chociaż moje osobiste zdanie jest takie że na kompresje warto jechać do mechanika z konkretnych sprzętem (manometr manometrowi nie równy) a koszta minimalne ;)
PS. Ciśnienia dla twojego silnika nie znam, ale raczej ktoś z kolegów/koleżanek pomoże <okok>

misio482
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2015, 09:44
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: misio482 » 22 cze 2015, 23:01

jak by nie było kompresji to wczesniej by nie było dobrze.

samochód na postoju wchodzi ładnie na obroty bez problemu tylko w czasie jazdy sa problemy. Jak dodaje lekko gazu to czasem ciągnie normalnie tak jak powinien a pózniej znów sie dławi. czy to może być wina padnietych cewek na cilndrach? a może przepływomierz

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 23 cze 2015, 05:50

Pewnie cewka pada. Przeloz ja np na 2 cylinder i jak sie znowu blad pojawi sprawdz czy powedrowal na 2 cylinder to bedziesz mial pewnosc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga