Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Problem z hamulcem ręcznym - silniczek.

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

[A6 C6] Problem z hamulcem ręcznym - silniczek.

Post autor: wojciech007 » 05 maja 2015, 20:34

Witam!
Stałem się posiadaczem Audi A6 C6 i mam taki problem:
Jak kupowałem samochód to na Fisie świecił się alarm od hamulca postojowego (żółte P), ale hamulec działał jak należy.
Wróciłem do domu i następnego dnia chciałem pojechać, a to zonk. Hamulec nie odpuszcza.
Poruszałem przewodami przy kołach i hamulec puścił. Pomyślałem, że zrobię nastawy hamulca, żeby zginał błąd z Fisa.
Po wejściu w grupę 07 lewy zacisk pracował, a prawy nie. W sterowniku pojawił się błąd od nastaw i zasilania prawego zacisku. Dobrałem się do zacisku naprawiłem przewody, ale nie mogę skasować błędów ze sterownika.
Udało mi się usunąć błąd od nastaw, ale są jeszcze błędy od napięcia zasilania prawego i lewego zacisku i jakiś błąd resistance ... (zostawiłem telefon w samochodzie i nie mam przy sobie zdjęć błędów, później zobaczę dokładnie).
Próbując wykonać nastawy silniczki nie pracują, Podając na nie napięcie kręcą.
Wszystkie przewody idące ze sterownika do zacisków mają po 0,8Ohma. Z wpiętą wtyczką do silniczków rezystancja wynosi 1,2Ohma (lewa i prawa strona).
Wchodząc w nastawy i grupę 07 jest 0.0A 8 0.0A 8 i nic się nie dzieje (cokolwiek to znaczy).
Czy muszę szukać nowego sterownika czy jest jeszcze jakiś inny pomysł.
Na chwilę obecną tylko wymiana mi przychodzi do głowy.
Co o tym sądzicie?

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 03 cze 2015, 20:42

Jak przewody zrobiłeś i silniczki są ok to został tylko moduł bo nic po drodze już nie ma.

Ja też teraz wałkuję temat ręcznęgo .

Siły w rękach nie mieli i wymyślili elektryczny ręczny. :[

TomekOlecko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:03
Lokalizacja: Olecko

Post autor: TomekOlecko » 04 cze 2015, 15:39

U mnie jest pisk przy zaciąganiu i też się obawiam czy czasem nie odpuści :(

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 05 cze 2015, 20:55

hej
po dziesiejszych doświadczeniach mogę jeszcze doradzić sprawdzenie bezpieczników zasilania modułu


pozdro

kozak_patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
Imię: patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Somonino/Borcz

Post autor: kozak_patryk » 06 cze 2015, 15:04

Witam nie chce nowego tematu zakładać podepnę się pod temat zeszłym roku wymieniałem hamulce i od strony pasażera tył silniczek słabo chodził jak by siły nie miał ale u dało się cofnąć i założyć ostatnim czasie nie mogłem ręcznego popuścić zapaliła się informacja i wykrzyknik czerwony ale udało sie a przed wczoraj znowu dzisiaj podłączyłem były dwa błędy jeden skasowałem lewe kolo problem z napięciem silniczka zbyt małe coś tam nie wiem dokładnie ale usunięty a jednego nie idzie usunąć .. obstawiam ze silniczek siada nie ma siły już wypychać i wsuwać ani blokować

[ Dodano: 2015-06-06, 15:04 ]
Obrazek



Oczywiście jak wszedłem w dział hamulec ręczny
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika


było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 07 cze 2015, 11:25

Panowie u mnie problem rozwiązał się sam. Na jednym z forum dostałem poradę, aby dać odpocząć elektronice i tak też zrobiłem.
Następnego dnia po powstaniu problemu poszedłem do samochodu i ... niespodzianka. Zaciągnąłem hamulec, odpuściłem i wszystko zaczęło działać. Pozostało tylko skasowanie błędów. Po podpięciu pod komputer na Fisie czysto i hamulce działają już miesiąc.

kozak_patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
Imię: patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Somonino/Borcz

Post autor: kozak_patryk » 08 cze 2015, 05:27

kto pomoże z moim przypadkiem
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika


było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 08 cze 2015, 20:48

kozak_patryk a prubowałeś sprawdzić ten wyłącznik pod sprzęgłem ?

kozak_patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
Imię: patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Somonino/Borcz

Post autor: kozak_patryk » 09 cze 2015, 05:26

w sensie wiesz może gdzie się znajduje
może masz schemat sprawdzić znaczy czy dochodzi prąd
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika


było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led

zimek811
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2015, 21:49
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zimek811 » 11 lis 2015, 22:21

Witam, również nie chcę nowego tematu zakładać.

Wymieniłem wtyczki, sprawdziłem silniczki, nawet odpinałem sterownik i wysterowywałem osobnym napięciem silniczki, w końcu wymieniłem moduł i dalej pojawia się błąd 02432 - napięcie zasilania lewego silniczka ... 10,3V :/

Jakieś pomysły na taki problem ?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 12 lis 2015, 16:59

Wypnij wtyczkę z prawego silniczka i przewodami na krótko podłącz do lewego i zobacz czy zginie błąd.

kozak_patryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
Imię: patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Somonino/Borcz

Post autor: kozak_patryk » 26 maja 2016, 14:41

jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika


było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led

as131

Post autor: as131 » 07 paź 2016, 09:11

zimek811 pisze:Witam, również nie chcę nowego tematu zakładać.

Wymieniłem wtyczki, sprawdziłem silniczki, nawet odpinałem sterownik i wysterowywałem osobnym napięciem silniczki, w końcu wymieniłem moduł i dalej pojawia się błąd 02432 - napięcie zasilania lewego silniczka ... 10,3V :/

Jakieś pomysły na taki problem ?

normalna rzecz ,po prostu zaciera ci się już silniczek .

Polecam jedyną porządna firmę ze Sztum jeśli chodzi o regenerację elektrycznych zacisków ,

dla naszego warsztatu korzystaliśmy już kilkanaście razy i ich zaciski są na bardzo wysokim poziomie , nie jak zaciski ze śląska od partaczy którzy nam na warsztat dla naszego klienta regenerowali zaciski do AUDI A8 ,VW B6 i CC
padały one średnio po kilku tygodniach -najdłużej działający podziałał aż 3 miesiące ,klienci składali kilka reklamacji z czego każdą uznawali za bezzasadną bo twierdzili ze gwarancję dają tylko na mechanizmy a nie na czujniki Hall które po prostu powodowały błędy w sterownikach hamulca i ręczny przestawał działać ,.Ww jednym zaś nastąpił wyciek płynu hamulcowego co zniszczyło silniczek czego oczywiście też nie uznali .więc tylko w Sztumie teraz zaciski zamawiamy i nie ma żadnych problemów z ich działaniem .
wrzucam link do ich strony gdzie mają setki polubień i pozytywnych opinii swoich klientów .


https://web.facebook.com/VW-B6-B7-CC-Ti ... 2446/?_rdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga