[AGA 2.4 165 KM] Czujnik halla g163 Blad
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
[AGA 2.4 165 KM] Czujnik halla g163 Blad
Witam.Tydzień temu kupiłem Audi a6.Autko ciężko odpalało i bardzo nierówno chodziło na wolnych obrotach,wydaje mi się również ze jest mułowate.Po sprawdzeniu błędów na vagu
ukazały się takie błędy:
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-00 - -
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
Na początek proszę o pomoc w diagnozie błędu 17800.Podmieniłem już czujniki g40 z g163
i błąd dalej jest wiec wydaje mi się ze to wyklucza usterkę samego czujnika.
Sprzedający mówił ze wymieniał niedawno rozrząd.Jest to możliwe że zle został złożony? Jeśli tak to jak można sprawdzić jego ustawienie bez rozbierania.
Jakie mogą być inne przyczyny tego błędu?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
[ Dodano: 2014-12-14, 16:45 ]
Błędu 17967 już nie ma,a co do tego 17800.Sprawdziłem już przewody idące od czujnika do ecu i wszystko jest ok wiec z tego co się orientuje został do sprawdzenia jeszcze rozrząd oraz sterownik silnika.Jutro chce poszukać sterownika na podmianę.
Jak znajdzie się sterownik to trzeba go jakoś adaptować z autem?
ukazały się takie błędy:
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-00 - -
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
Na początek proszę o pomoc w diagnozie błędu 17800.Podmieniłem już czujniki g40 z g163
i błąd dalej jest wiec wydaje mi się ze to wyklucza usterkę samego czujnika.
Sprzedający mówił ze wymieniał niedawno rozrząd.Jest to możliwe że zle został złożony? Jeśli tak to jak można sprawdzić jego ustawienie bez rozbierania.
Jakie mogą być inne przyczyny tego błędu?
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
[ Dodano: 2014-12-14, 16:45 ]
Błędu 17967 już nie ma,a co do tego 17800.Sprawdziłem już przewody idące od czujnika do ecu i wszystko jest ok wiec z tego co się orientuje został do sprawdzenia jeszcze rozrząd oraz sterownik silnika.Jutro chce poszukać sterownika na podmianę.
Jak znajdzie się sterownik to trzeba go jakoś adaptować z autem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
Wiązkę sprawdzałem multimetrem,takim sposobem ze ustawiłem multimetr na brzęczyk i wpinałem się w kostkę od czujnik i kostkę przy ECU.wszystkie przewody przewodziły prąd wiec to tez nie to.
Zrobiłem logi,może z nich coś wywnioskujecie
http://vaglog.pl/log_196842.html
Zrobiłem logi,może z nich coś wywnioskujecie
http://vaglog.pl/log_196842.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 gru 2014, 17:57
- Lokalizacja: Lubań
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition
Possible Causes
Terminal 15 OK, but Terminal S not OK
Fuse(s) faulty
Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) faulty
Ignition/Starter Switch (D) faulty
Possible Solutions
Check Terminal S
Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D)
Check/Replace Ignition/Starter Switch (D)
16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) active
Possible Causes
Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty
Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
Vacuum Leak
Possible Solutions
Check Throttle Valve Control Module (J338)
Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
Check Intake System for Leaks
Possible Causes
Terminal 15 OK, but Terminal S not OK
Fuse(s) faulty
Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) faulty
Ignition/Starter Switch (D) faulty
Possible Solutions
Check Terminal S
Check Fuse(s)
Check/Repair Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D)
Check/Replace Ignition/Starter Switch (D)
16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) active
Possible Causes
Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty
Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
Vacuum Leak
Possible Solutions
Check Throttle Valve Control Module (J338)
Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
Check Intake System for Leaks
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy