[ AKN 2.5 150 KM] Nie odpala! powietrze w przewodach paliwow
[ AKN 2.5 150 KM] Nie odpala! powietrze w przewodach paliwow
Witam. Dziś rano po przekreceniu kluczyka silnik zaskoczył i zaraz zgasł ponowne pruby spełzły na niczym :shock: silnik kreci, ale zero reakcij :shock: Po krotkiej konsultacji telefonicznej mechanik stwierdził ze pompa wtryskowa mogła odmowić posługi
podtrzymajcie mnie na duchu i powiedzcie ze to moze być jakas pierdoła bo mechanik mowi ze regeneracja pompy to okolo 2,5 kola pln :shock: Nadmienie tylko ze z paleniem nigdy nie bylo klopotów, auto paliło od "strzała"
Pozdrawiam wszystkich szcześliwych posiadaczy silników AKN.
Czuczo
podtrzymajcie mnie na duchu i powiedzcie ze to moze być jakas pierdoła bo mechanik mowi ze regeneracja pompy to okolo 2,5 kola pln :shock: Nadmienie tylko ze z paleniem nigdy nie bylo klopotów, auto paliło od "strzała"
Pozdrawiam wszystkich szcześliwych posiadaczy silników AKN.
Czuczo
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, 17:49 przez czuczo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
czuczo, moze sie zapowietrzyl gorna pokrywa silnika wek i zobacz przewod paliwowy czy jest paliwko
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Paliwo jest, choć jest też powietrze a raczej być nie powinno
Jeśli to faktycznie pompa do wymiany to chyba sie rozstaniemy
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-10-26, 10:39 ]
Witam panowie. Jako ze auto stoi u mechanika i diagnoza bedzie jutro to siedze i studiuje forum. Natrafiłem na podobny problem i jeden z kolegów pisze o pompce dwukomorowej w zbiorniku czy coś w ten deseń, w kazdym bądz razie chodzi o to ze jeśli paliwa jest mniej niż połowa to powinna sie załączać a czesto właśnie "to" szwankuje. Ktoś się orientuje czy moie audi też tak ma, i czy to moze być przyczyną? Dodam tylko ze paliwa było mniej niż polowa.
Dzieki za pomoc.
Pzdr. czuczo
Jeśli to faktycznie pompa do wymiany to chyba sie rozstaniemy
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-10-26, 10:39 ]
Witam panowie. Jako ze auto stoi u mechanika i diagnoza bedzie jutro to siedze i studiuje forum. Natrafiłem na podobny problem i jeden z kolegów pisze o pompce dwukomorowej w zbiorniku czy coś w ten deseń, w kazdym bądz razie chodzi o to ze jeśli paliwa jest mniej niż połowa to powinna sie załączać a czesto właśnie "to" szwankuje. Ktoś się orientuje czy moie audi też tak ma, i czy to moze być przyczyną? Dodam tylko ze paliwa było mniej niż polowa.
Dzieki za pomoc.
Pzdr. czuczo
Raczej nie, to zaufany mechanik
[ Dodano: 2014-10-29, 08:58 ]
Witam. Wczoraj wieczorem zadzwonił mechanik i wylał miód na me serce Okazało się ze sprawcą zamieszania był filtr paliwa
Zeby było śmiesznie to wszystkie filtry i oleje lezały w garazu i czekały na wymiane
Powiedzenie "co masz zrobic dziś zrób pojutrze" czasami sie nie sprawdza
oby wszystkie awarie byly takie
Pzdr. czuczo
[ Dodano: 2015-01-12, 13:38 ]
Witam panowie. Odgrzewam kotleta. Niestety sytuacja sie powturzyła, dokładnie jak z pierwszego postu Mechanik dziś zadzwonił i mówi ze to,cytuje "raczej pompa" Sprawa jest o tyle dziwna ze jesli paliwo jest podłaczone jak by na krotko, czyli prosto z banki pod pompe, (omijając filtr paliwa)to auto pali i silnik pracuje :shock: Pytanie czy pompa nie ma siły pociągnąć paliwa ze zbiornika i jest do wymiany? Szczeze mowiąc nie usmiecha mi sie wywalić 2kpln na pompe jesli nie jestem pewien ze to jest przyczyna moich problemów.
Wszystkie uwagi cenne
Pzdr, czuczo
[ Dodano: 2014-10-29, 08:58 ]
Witam. Wczoraj wieczorem zadzwonił mechanik i wylał miód na me serce Okazało się ze sprawcą zamieszania był filtr paliwa
Zeby było śmiesznie to wszystkie filtry i oleje lezały w garazu i czekały na wymiane
Powiedzenie "co masz zrobic dziś zrób pojutrze" czasami sie nie sprawdza
oby wszystkie awarie byly takie
Pzdr. czuczo
[ Dodano: 2015-01-12, 13:38 ]
Witam panowie. Odgrzewam kotleta. Niestety sytuacja sie powturzyła, dokładnie jak z pierwszego postu Mechanik dziś zadzwonił i mówi ze to,cytuje "raczej pompa" Sprawa jest o tyle dziwna ze jesli paliwo jest podłaczone jak by na krotko, czyli prosto z banki pod pompe, (omijając filtr paliwa)to auto pali i silnik pracuje :shock: Pytanie czy pompa nie ma siły pociągnąć paliwa ze zbiornika i jest do wymiany? Szczeze mowiąc nie usmiecha mi sie wywalić 2kpln na pompe jesli nie jestem pewien ze to jest przyczyna moich problemów.
Wszystkie uwagi cenne
Pzdr, czuczo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Pie..ol takiego mechanika . Sam twierdzi zę na krótko prosto z banki chodzi. No to chyba nawet dziecko wie ze przyczyna jest miedzy zbiornikiem(bardzo prawdopodobne że w zbiorniku) a pompa.
po co wymienić pompe????????????????? Proponuje najpierw wszystko posprawdzać
Miałem podobny problem kiedyś- u mnie problemem był filtr. Ale zanim do tego doszedłem sprawdziłem po kolei wszystko
Tak to jest jak ktoś się bierze za auto a nie ma o nim pojęcia
po co wymienić pompe????????????????? Proponuje najpierw wszystko posprawdzać
Miałem podobny problem kiedyś- u mnie problemem był filtr. Ale zanim do tego doszedłem sprawdziłem po kolei wszystko
Tak to jest jak ktoś się bierze za auto a nie ma o nim pojęcia
Kurde też dochodze do takiego wnioskukryhawrc pisze:Pie..ol takiego mechanika . Sam twierdzi zę na krótko prosto z banki chodzi. No to chyba nawet dziecko wie ze przyczyna jest miedzy zbiornikiem(bardzo prawdopodobne że w zbiorniku) a pompa.
po co wymienić pompe????????????????? Proponuje najpierw wszystko posprawdzać
Miałem podobny problem kiedyś- u mnie problemem był filtr. Ale zanim do tego doszedłem sprawdziłem po kolei wszystko
Tak to jest jak ktoś się bierze za auto a nie ma o nim pojęcia
A powiedzcie panowie czy jesli pompa zdechła to nie powinna świecić jakaś kontrolka czy cuś?
No i właściwie to są jakieś obiawy umierającej pompy? U mnie nic się nie działo, dodam, że auto ZAWSZE paliło "od strzała"
Pzdr. czuczo
A więc tak. Byłem dziś u mechanixsa i sprawa wygląda troszke inaczej niz ją przedstawiłem(sory za zamieszanie). Auto odpala, ale do pompy paliwo z bańki podaje dodatkowa pompka paliwa i w tedy jest ok
Jakieś sugestie? pompa do regeneracji? Przy pierwszej awarii (opisana w pierwszym poście) wszystko zostało sprawdzone, pomogła wymiana filtra.
Normalnie rece opadają
pzdr. czuczo
Jakieś sugestie? pompa do regeneracji? Przy pierwszej awarii (opisana w pierwszym poście) wszystko zostało sprawdzone, pomogła wymiana filtra.
Normalnie rece opadają
pzdr. czuczo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
- Lokalizacja: Rybnik
4 miesiące temu miałem to samo. Auto przyjechało z trasy 600km bez żadnych objawów, na następny dzień już nie odpaliło. Brak błędów na kompie.czuczo pisze:Auto odpala, ale do pompy paliwo z bańki podaje dodatkowa pompka paliwa i w tedy jest ok
Po podłączeniu dodatkowej pompy do baku auto paliło, na zapalonym aucie sprawdzałem 004BS (nastawnik kąta wtrysku pracował). Domyślam się, że padła sekcja pompy odpowiedzialna za zasysanie paliwa z baku.
Dałem VP do Kobióra - zrobili komplet - wymiana sterownika, naprawa mechaniczna, uszczelnienie - koszt 2300zł
Po założeniu i odpowietrzeniu silnik odpala bez najmniejszych problemów.
Jak założysz nową pompę musisz być pewny, że nie łapie powietrza. Ja po 3 miesiącach robiłem kontrolę w dwie osoby. Auto na luzie - brak powietrza, po przegazowaniu pojawiały się bąble w przewodzie paliwowym przed pompą. Przykład druciarstwa - kiedyś ciekło z przewodu, związałem drutem i o tym zapomniałem... Regenerowana pompa od samego początku dostawała po dupce... Nie popełniaj mojego błędu.
Teraz wszędzie mam opaski i mam spokój
Nie jeździć z małą ilością paliwa - na rezerwie, bo to zabija nasze pompki wtryskowe (niektórzy uważają, że powinno być ponad pół baku)
P.S. pewnie masz napęd: FWD
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga