Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] Nie odpala! powietrze w przewodach paliwow

Silniki wysokoprężne
czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

[ AKN 2.5 150 KM] Nie odpala! powietrze w przewodach paliwow

Post autor: czuczo » 25 paź 2014, 17:26

Witam. Dziś rano po przekreceniu kluczyka silnik zaskoczył i zaraz zgasł :| ponowne pruby spełzły na niczym :shock: silnik kreci, ale zero reakcij :shock: Po krotkiej konsultacji telefonicznej mechanik stwierdził ze pompa wtryskowa mogła odmowić posługi <stres>
podtrzymajcie mnie na duchu i powiedzcie ze to moze być jakas pierdoła bo mechanik mowi ze regeneracja pompy to okolo 2,5 kola pln :shock: Nadmienie tylko ze z paleniem nigdy nie bylo klopotów, auto paliło od "strzała"
Pozdrawiam wszystkich szcześliwych posiadaczy silników AKN.

Czuczo
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, 17:49 przez czuczo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 25 paź 2014, 17:44

czuczo, moze sie zapowietrzyl ?? gorna pokrywa silnika wek i zobacz przewod paliwowy czy jest paliwko :>
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6. ;)

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 26 paź 2014, 10:39

Paliwo jest, choć jest też powietrze a raczej być nie powinno :|
Jeśli to faktycznie pompa do wymiany to chyba sie rozstaniemy :(
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-10-26, 10:39 ]
Witam panowie. Jako ze auto stoi u mechanika i diagnoza bedzie jutro to siedze i studiuje forum. Natrafiłem na podobny problem i jeden z kolegów pisze o pompce dwukomorowej w zbiorniku czy coś w ten deseń, w kazdym bądz razie chodzi o to ze jeśli paliwa jest mniej niż połowa to powinna sie załączać a czesto właśnie "to" szwankuje. Ktoś się orientuje czy moie audi też tak ma, i czy to moze być przyczyną? Dodam tylko ze paliwa było mniej niż polowa.
Dzieki za pomoc.

Pzdr. czuczo

CZIROKEZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 14 maja 2014, 23:12
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CZIROKEZ » 26 paź 2014, 15:06

Czyli logicznie wystarczyło by dolać paliwa i sprawdzić czy jest poprawa.

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 26 paź 2014, 15:56

CZIROKEZ, dokladnie ale auto stoi u mechanika, pozatym pewnie trzeby by odpowietrzyc a ja sie za to nie chce zabierać. poczekam juz do jutra i zobacze co mechanior powie. :|

CZIROKEZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 14 maja 2014, 23:12
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CZIROKEZ » 26 paź 2014, 16:26

Chodzi o to żeby cie tylko nie skasował bo może nawymyślać cudów.

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 12 sty 2015, 13:38

Raczej nie, to zaufany mechanik <okok>

[ Dodano: 2014-10-29, 08:58 ]
Witam. Wczoraj wieczorem zadzwonił mechanik i wylał miód na me serce <okok> <rotfl> <lol> Okazało się ze sprawcą zamieszania był filtr paliwa <uoee>
Zeby było śmiesznie to wszystkie filtry i oleje lezały w garazu i czekały na wymiane <nerwus>
Powiedzenie "co masz zrobic dziś zrób pojutrze" czasami sie nie sprawdza <lol>
oby wszystkie awarie byly takie <okok>

Pzdr. czuczo

[ Dodano: 2015-01-12, 13:38 ]
Witam panowie. Odgrzewam kotleta. Niestety sytuacja sie powturzyła, dokładnie jak z pierwszego postu :| Mechanik dziś zadzwonił i mówi ze to,cytuje "raczej pompa" <stres> Sprawa jest o tyle dziwna ze jesli paliwo jest podłaczone jak by na krotko, czyli prosto z banki pod pompe, (omijając filtr paliwa)to auto pali i silnik pracuje :shock: Pytanie czy pompa nie ma siły pociągnąć paliwa ze zbiornika i jest do wymiany? Szczeze mowiąc nie usmiecha mi sie wywalić 2kpln na pompe jesli nie jestem pewien ze to jest przyczyna moich problemów.
Wszystkie uwagi cenne <okok>

Pzdr, czuczo

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 13 sty 2015, 21:53

Pie..ol takiego mechanika <spadaj> . Sam twierdzi zę na krótko prosto z banki chodzi. No to chyba nawet dziecko wie ze przyczyna jest miedzy zbiornikiem(bardzo prawdopodobne że w zbiorniku) a pompa.
po co wymienić pompe????????????????? Proponuje najpierw wszystko posprawdzać <nerwus>
Miałem podobny problem kiedyś- u mnie problemem był filtr. Ale zanim do tego doszedłem sprawdziłem po kolei wszystko
Tak to jest jak ktoś się bierze za auto a nie ma o nim pojęcia

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 14 sty 2015, 08:54

kryhawrc pisze:Pie..ol takiego mechanika <spadaj> . Sam twierdzi zę na krótko prosto z banki chodzi. No to chyba nawet dziecko wie ze przyczyna jest miedzy zbiornikiem(bardzo prawdopodobne że w zbiorniku) a pompa.
po co wymienić pompe????????????????? Proponuje najpierw wszystko posprawdzać <nerwus>
Miałem podobny problem kiedyś- u mnie problemem był filtr. Ale zanim do tego doszedłem sprawdziłem po kolei wszystko
Tak to jest jak ktoś się bierze za auto a nie ma o nim pojęcia
Kurde też dochodze do takiego wniosku <uoee>
A powiedzcie panowie czy jesli pompa zdechła to nie powinna świecić jakaś kontrolka czy cuś?
No i właściwie to są jakieś obiawy umierającej pompy? U mnie nic się nie działo, dodam, że auto ZAWSZE paliło "od strzała"

Pzdr. czuczo

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 14 sty 2015, 22:02

ja obstawiam za syf w zbiorniku albo filtr paliwa-wszystko jest do sprawdzenia-zacznij od tego-pompe zostaw na koniec

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 14 sty 2015, 22:57

A więc tak. Byłem dziś u mechanixsa i sprawa wygląda troszke inaczej niz ją przedstawiłem(sory za zamieszanie). Auto odpala, ale do pompy paliwo z bańki podaje dodatkowa pompka paliwa i w tedy jest ok :|
Jakieś sugestie? pompa do regeneracji? Przy pierwszej awarii (opisana w pierwszym poście) wszystko zostało sprawdzone, pomogła wymiana filtra.
Normalnie rece opadają <zalamka>

pzdr. czuczo

Damian_1821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Damian_1821 » 14 sty 2015, 23:39

czuczo pisze:Auto odpala, ale do pompy paliwo z bańki podaje dodatkowa pompka paliwa i w tedy jest ok
4 miesiące temu miałem to samo. Auto przyjechało z trasy 600km bez żadnych objawów, na następny dzień już nie odpaliło. Brak błędów na kompie.
Po podłączeniu dodatkowej pompy do baku auto paliło, na zapalonym aucie sprawdzałem 004BS (nastawnik kąta wtrysku pracował). Domyślam się, że padła sekcja pompy odpowiedzialna za zasysanie paliwa z baku.
Dałem VP do Kobióra - zrobili komplet - wymiana sterownika, naprawa mechaniczna, uszczelnienie - koszt 2300zł
Po założeniu i odpowietrzeniu silnik odpala bez najmniejszych problemów.

Jak założysz nową pompę musisz być pewny, że nie łapie powietrza. Ja po 3 miesiącach robiłem kontrolę w dwie osoby. Auto na luzie - brak powietrza, po przegazowaniu pojawiały się bąble w przewodzie paliwowym przed pompą. Przykład druciarstwa - kiedyś ciekło z przewodu, związałem drutem i o tym zapomniałem... Regenerowana pompa od samego początku dostawała po dupce... Nie popełniaj mojego błędu.
Teraz wszędzie mam opaski i mam spokój :)

Nie jeździć z małą ilością paliwa - na rezerwie, bo to zabija nasze pompki wtryskowe (niektórzy uważają, że powinno być ponad pół baku)

P.S. pewnie masz napęd: FWD ;)
Pozdrawiam

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 15 sty 2015, 06:31

Czyli wygląda na to ze to pompa niestety <zalamka>
Przekonajcie mnie panowie do naprawy, bo u mnie w okolicy jest jedno z głebszych wyrobisk w europie i mam ochote go tam zrzucić :[

Pzdr. czuczo

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 15 sty 2015, 08:27

czuczo pisze:Czyli wygląda na to ze to pompa niestety
A jesteś zdeterminowany do samodzielnego działania ? Silnik masz AKN ?

czuczo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2012, 13:21
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: czuczo » 16 sty 2015, 16:21

zdeterminowany jestem, ale niestety teraz jestem w pracy i przez 2 tyg nie bedzie mnie w domu :(
Internet tez bede miał okazyjnie ale jesłi ktoś ma jskieś cenne uwagi to prosze piszcie, bede śledził temat w miare mozliwosci i utwierdzał się w przekananiu by pompe jednak reanimować <uoee>

Pzdr. czuczo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga