A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu
Witam jak w temacie czy ktoś wymieniał i za ile bo jest audi do kupienia ale błedy wskazują na rozrzad lub napinacze , jaki był by koszt ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu
Ostatnio szuałem do s4 tez na łancuchu to koszt napinaczy/ slinzgów i łancuchów 3100zł
w aso.
Pozdrawiam
w aso.
Pozdrawiam
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A policz do tego olej, filtr, płyn chłodniczy... do tego geometria, klimatyzacja i co ile mechanik ma zarobić??
1000 zł za 4 dnia wyciągania, wkładania silnika i bawienia się z łańcuchami, napinaczami. Później trzeba to pouszczelniać. Do tego dochodzą drogie uszczelki tak by miało to ręce i nogi.
Gro warsztatów za sam demontaż skrzyni bierze ok 600 zł, tu jest zabawy dużo więcej. Rozpiąć całe zawieszenie, przeguby, wydech, wał, porozpinać komputery i wiązki elektryczne.
Jak większość liczy tylko napinacze + wymiana, a zapomina o całej reszcie...
U mnie teraz wyciągali i robili... Na stole wyszło zrobić pompę wody, pasek klinowy i wielorowkowy, rolki prowadzace, napinacz, poduszki sanek... aż żal nie wymienić np. paska czy napinacza jak ma się silnik na wierzchu więc koszta mogą ostatecznie troszkę wzrosnąć.
Ja się nauczyłem że audi to niestety b. drogie auto w utrzymaniu. Przyjemne do jazdy... najlepiej mają ci co ich stać na nówki z gwarancją, a jak ktoś ma biedniej to sobie małymi krokami doprowadza do igły.
1000 zł za 4 dnia wyciągania, wkładania silnika i bawienia się z łańcuchami, napinaczami. Później trzeba to pouszczelniać. Do tego dochodzą drogie uszczelki tak by miało to ręce i nogi.
Gro warsztatów za sam demontaż skrzyni bierze ok 600 zł, tu jest zabawy dużo więcej. Rozpiąć całe zawieszenie, przeguby, wydech, wał, porozpinać komputery i wiązki elektryczne.
Jak większość liczy tylko napinacze + wymiana, a zapomina o całej reszcie...
U mnie teraz wyciągali i robili... Na stole wyszło zrobić pompę wody, pasek klinowy i wielorowkowy, rolki prowadzace, napinacz, poduszki sanek... aż żal nie wymienić np. paska czy napinacza jak ma się silnik na wierzchu więc koszta mogą ostatecznie troszkę wzrosnąć.
Ja się nauczyłem że audi to niestety b. drogie auto w utrzymaniu. Przyjemne do jazdy... najlepiej mają ci co ich stać na nówki z gwarancją, a jak ktoś ma biedniej to sobie małymi krokami doprowadza do igły.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Moim zdaniem nie ma tam roboy na wiecej niz dwa dni. Jesli wszystkie czesci sa na miejscu. I robi to ktos z głową.
Ja napisałem o kosztach robocizny.
Co do klimatyzacji w zadnym jeszcze aucie nie musiałem spuszczać freonu.
Moj mechanik wymieniał 3.0 tdi i tez sobie poradził, moze jest mniej wygodnie ale wykonalnie. A po co ci geometira?? Bo tego to juz nie rozumiem wcale
Ja napisałem o kosztach robocizny.
Co do klimatyzacji w zadnym jeszcze aucie nie musiałem spuszczać freonu.
Moj mechanik wymieniał 3.0 tdi i tez sobie poradził, moze jest mniej wygodnie ale wykonalnie. A po co ci geometira?? Bo tego to juz nie rozumiem wcale

Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
- Imię: Tonny
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Tuchów
heh tez nie wiem po co geometria jak sanek nie ściągasz a przede wszystkim nie ruszasz maglownicy i końcówek drążka kierowniczego,. Ale mniejsza z tym wracać do tematu;P
co w tym zawieszeniu rozpinasz że trzeba robić geometrie ?
a wracając do tematu...no to koszty jak dla zwykłego użytkownika a6 który odkładał na auto pare lat to kolosalne wrzucić 4-5tys w silnik.
na Starszych motory to by ze 3-4 remonty kapitalne zrobił;p
co w tym zawieszeniu rozpinasz że trzeba robić geometrie ?
a wracając do tematu...no to koszty jak dla zwykłego użytkownika a6 który odkładał na auto pare lat to kolosalne wrzucić 4-5tys w silnik.
na Starszych motory to by ze 3-4 remonty kapitalne zrobił;p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 13:26
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: malopolska
A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu
widziałem ten po100tys w ktorym łańcuch napinacze i zebaty bylyjuz dowyaminy , nie ma zasady po jakim przelocie , obserwowac i tyle jak zacznie klekotac delikatnie to napinacze wystarczy wymienic