Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu

Silniki benzynowe
predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu

Post autor: predki » 07 wrz 2014, 12:02

Witam jak w temacie czy ktoś wymieniał i za ile bo jest audi do kupienia ale błedy wskazują na rozrzad lub napinacze , jaki był by koszt ?

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu

Post autor: Cin » 07 wrz 2014, 12:46

Ostatnio szuałem do s4 tez na łancuchu to koszt napinaczy/ slinzgów i łancuchów 3100zł
w aso.
Pozdrawiam
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 07 wrz 2014, 13:08

ok. 7 tysięcy

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 07 wrz 2014, 17:31

To ile za robotę biorą mechanicy jak czesci 3100 + uszczelki
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Tomasz rozrząd

Post autor: Tomasz rozrząd » 07 wrz 2014, 17:39

Cin, trzeba wyciągnąć cały silnik tudzież skrzynię... stąd takie koszty... niestety... :(

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 07 wrz 2014, 18:23

Ja wiem co trzeba zrobić, lecz moim zdaniem za taka usługe to max 1500zł mozna zapłacic. Az tyle tej roboty nie jest.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 07 wrz 2014, 19:59

A policz do tego olej, filtr, płyn chłodniczy... do tego geometria, klimatyzacja i co ile mechanik ma zarobić??
1000 zł za 4 dnia wyciągania, wkładania silnika i bawienia się z łańcuchami, napinaczami. Później trzeba to pouszczelniać. Do tego dochodzą drogie uszczelki tak by miało to ręce i nogi.
Gro warsztatów za sam demontaż skrzyni bierze ok 600 zł, tu jest zabawy dużo więcej. Rozpiąć całe zawieszenie, przeguby, wydech, wał, porozpinać komputery i wiązki elektryczne.
Jak większość liczy tylko napinacze + wymiana, a zapomina o całej reszcie...
U mnie teraz wyciągali i robili... Na stole wyszło zrobić pompę wody, pasek klinowy i wielorowkowy, rolki prowadzace, napinacz, poduszki sanek... aż żal nie wymienić np. paska czy napinacza jak ma się silnik na wierzchu więc koszta mogą ostatecznie troszkę wzrosnąć.

Ja się nauczyłem że audi to niestety b. drogie auto w utrzymaniu. Przyjemne do jazdy... najlepiej mają ci co ich stać na nówki z gwarancją, a jak ktoś ma biedniej to sobie małymi krokami doprowadza do igły.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 07 wrz 2014, 20:06

Moim zdaniem nie ma tam roboy na wiecej niz dwa dni. Jesli wszystkie czesci sa na miejscu. I robi to ktos z głową.
Ja napisałem o kosztach robocizny.
Co do klimatyzacji w zadnym jeszcze aucie nie musiałem spuszczać freonu.
Moj mechanik wymieniał 3.0 tdi i tez sobie poradził, moze jest mniej wygodnie ale wykonalnie. A po co ci geometira?? Bo tego to juz nie rozumiem wcale ??
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 07 wrz 2014, 20:23

Silnik ściągasz z sanek, rozpinasz wszystkie elementy zawieszenia...

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 07 wrz 2014, 20:45

Nadal nie mam pojecia po co. Wywalsz przód, odkrecasz od poduszek i idzie ładnie sam. Chyba ze sciagaja go w dół nie rozbierajac przodu.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 07 wrz 2014, 21:00

Cin pisze:Nadal nie mam pojecia po co. Wywalsz przód, odkrecasz od poduszek i idzie ładnie sam. Chyba ze sciagaja go w dół nie rozbierajac przodu.
<brawo>
otóż to :)

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 07 paź 2014, 19:39

heh tez nie wiem po co geometria jak sanek nie ściągasz a przede wszystkim nie ruszasz maglownicy i końcówek drążka kierowniczego,. Ale mniejsza z tym wracać do tematu;P

co w tym zawieszeniu rozpinasz że trzeba robić geometrie ?

a wracając do tematu...no to koszty jak dla zwykłego użytkownika a6 który odkładał na auto pare lat to kolosalne wrzucić 4-5tys w silnik.
na Starszych motory to by ze 3-4 remonty kapitalne zrobił;p

tomek3232
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 gru 2009, 12:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: tomek3232 » 26 paź 2014, 12:15

Przy jakim przebiegu powinienem się spodziewać wymiany rozrządu ?

jesper74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 12 sty 2010, 17:22
Lokalizacja: gorzow-Dk

Post autor: jesper74 » 26 paź 2014, 22:24

Kolego bez stresu
Pilnuj wymian oleju i sadze ze 300 tys bez kłopotu osiagniesz
Znam auto z przebiegiem 375 tys i dalej smiga

czaki22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 20 kwie 2010, 13:26
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: malopolska

A6 C6 BDW 2.4 177 KM - Koszt wymiany rozrządu

Post autor: czaki22 » 27 paź 2014, 14:58

widziałem ten po100tys w ktorym łańcuch napinacze i zebaty bylyjuz dowyaminy , nie ma zasady po jakim przelocie , obserwowac i tyle jak zacznie klekotac delikatnie to napinacze wystarczy wymienic

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga