Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Post autor: BuLi! » 29 lip 2013, 00:42

Witam!/

Od sporego czasu borykam sie z problemem zamulonej turbiny wymienilem juz zawor n75 na nowy zawor dv przeplywomierz
zrobilem porzadek z wezami od turbo wszystko jest niby na glanc a mimo to silnik pracuje tak jakby nie mial turbiny
ostatnio wieczorem po polgodzinnej jezdzie podnioslem maske i turbo swiecilo sie na czerwono czyli pracuje?
Znajomy mechanik poradzil mi wyciac kata bo mowi ze pewnie sie przypchal jak sadzicie? mozna cos jeszcze sprawdzic zanim
bede mial rurke zamiast kata?

[ Dodano: 2013-07-29, 00:48 ]
a i dodam ze jedynym bledem jaki mi wyskoczyl to blad zaworu n75 po wymianie zero bledow a turbo nadal nie ciagnie

Awatar użytkownika
ancek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 29 lip 2010, 18:24
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: ancek » 29 lip 2013, 01:10

problem pojawił się nagle czy np po jakiejś grzebaninie pod maską (np wymiana rozrządu) ?

zerknij tutaj:
viewtopic.php?t=49838
Obrazek
141PS /326Nm

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 29 lip 2013, 01:15

2 dni po zakupie auto nagle przestalo ciagnac nic nei grzebane itd

[ Dodano: 2013-07-29, 01:48 ]
przejrzalem ten temat co podales ale mi nie wyswietla bledu czujnika halla itd byl tylko jeden blad czujnik doladowania turbo ktory wymienilem na nowy dokladnie n75 od audi 2.7biturbo przekonywali ze bedzie pasowal moze podlaczenie trójnika rozni sie jakos od tego standardowego n75 od 1.8t?

TeEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 07 mar 2009, 19:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TeEs » 29 lip 2013, 03:08

BuLi
a jakie są odczuwalne przezCiebie ojawy, że turbo nie działa właściwie?
Przyśpieszenie? (mierzyłeś w sekundach od 0 do 100 km/h). Elastyczność? (np ile sekund potrzena na wkręcenie z 2000 o 5000 obrotów/minutę lub rozpędzenie na IVbiegu 60-100). Osiągi dla tego silnika znajdziesz w necie.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 29 lip 2013, 05:19

jak go kupilem to wkrecal sie elegancko a po dwoch dniach muł straszny lekka górka piąty bieg prędkość 60kmh i zamiast przyspieszac to zwalniasz poza tym dochodzi do 140 i dalej sie nie buja ostatnio pasat w kombiaku 1.9tdi wymieszal mnie jak chcial ;D

[ Dodano: 2013-07-29, 05:23 ]
pierwsze te dwa dni to po prostu jak dales gazu to wgniatalo w fotel a teraz lipa

po zmianie n75 nadal wystepuje blad niedoladowanie...
sprawdzilem dzisiaj dv na zgaszonym silniku i bardzo sie zdziwilem bo nowy zawor jest zepsuty dmuchnąłem w ten cienki wężyk co dochodzi do kolektora i powietrze idzie bez zadnego oporu jeszcze musze sprawdzic dzis dokladniej bo moze tylko jest jakas dziura w wezyku

Awatar użytkownika
The_Gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 26 maja 2013, 19:09
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: The_Gie » 29 lip 2013, 09:26

Kolego zrób logi dynamiczne będzie widać co się dzieje z turbo. Jak nie przekracza 140 km to pewnie zasyfiona jest.

Co do katalizatora to nie wycinaj, równie dobrze można Ci powiedzieć że turbo może być zasyfione bo Ci wtryski leją.
Zrób log i będziemy kombinować.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 29 lip 2013, 18:47

zawor dv sprawny wezyk byl dziurawy przy samej obejmie. Czekam na kabelek z allegro i dodam logi chyba ze wczesniej kuzyn podjedzie ze swoim sprzetem, cos mam chyba z podcisnieniem bo pedal hamulca nieraz jest tak jakby zapowietrzony czytalem ze moze to miec zwiazek ze soba ale moge sie mylic....

[ Dodano: 2013-07-29, 18:49 ]
zauwazylem ze ktos zmienial wtyczki od przeplywomierza i czujnika zapłonu może któryś kabel jest zamieniony?

[ Dodano: 2013-07-29, 18:57 ]
ostatnio przy zmianie n75 wymienilem wezyk idacy z turbo do n75 dzis spojrzalem na te weze i moj dosztukowany waz eksplodowal :< dzis zalozylem inny nie rozumiem pompuje tak ze weze rozrywa a mul jakbys maluchem jezdzil :<

KOSMONE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 maja 2012, 17:52
Lokalizacja: OPOLE/OPOLSKIE

Post autor: KOSMONE » 29 lip 2013, 19:49

ja miałem urwany zawór egr i moja audica cisła 180 km bez turbo bo jak wiadomo całe podciśnienie wracało do rury wydechowej

mario6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:09
Lokalizacja: kraków

Post autor: mario6 » 30 lip 2013, 00:03

KOSMONE pisze:ja miałem urwany zawór egr i moja audica cisła 180 km bez turbo bo jak wiadomo całe podciśnienie wracało do rury wydechowej
EGR powiadasz?? :> pokaż go <rotfl>

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 30 lip 2013, 05:38

chyba po wymianie tego wezyka od dv jednak jest jakas roznica troche lepiej sie wkreca z nizszych obrotów ale na wyższych jest nadal mul ostatnio przyjrzałem sie komputerowi i ktos go czipowal sa kosci dolutowane... szkoda ze czip jest a auto taki muł

Awatar użytkownika
The_Gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 26 maja 2013, 19:09
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: The_Gie » 30 lip 2013, 07:12

BuLi!, kombinuj logi dynamiczne.

Awatar użytkownika
moress1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2012, 23:11
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: moress1 » 30 lip 2013, 08:23

Dołączam się do tematu u mnie jest to samo czerwona turbina muł wkręca się dopiero powyżej 3tys. Na 100% mam uszkodzony DV na zaworze jest rok produkcji 07.06.1999r xD nie wiem jak on tyle lat wytrzymał. Mam takie same objawy jak ty tez 2 tygodnie po kupnie auto się zabiło mułem :(

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 30 lip 2013, 21:25

dodam kolejny objaw spowolniona reakcja na pedał gazu razem z brakiem turbo pojawil sie problem mulowatego gazu tzn wciskam gaz i po okolo sekundzie zaskakuje tak jakby cos bylo zapchane nie mam pojecia w intercolerze pojawil sie olej dokladnie stalo go troche w rurze tej od spodu kulera

Awatar użytkownika
moress1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2012, 23:11
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: moress1 » 31 lip 2013, 20:52

Sprawdż zawór DV czy masz sprawny u mnie jest walnięty i mam te same objawy.
Są rzeczy ważne i ważniejsze.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 01 sie 2013, 22:30

dv sprawdzone sprawne

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga