 Zna sie ktoś na tym?
 Zna sie ktoś na tym?  Cena i opis? :33
 Cena i opis? :33 Zna sie ktoś na tym?
 Zna sie ktoś na tym?  Cena i opis? :33
 Cena i opis? :33Wg mojego doświadcznienia to nie możliwe: dostarczasz przecież większej dawki paliwa i powietrza do cylindra. I na nic tu teorie o krótszych czasach rozpędzania. Co najwyżej zachowasz dotychczasowe wyniki. U mnie wzrosło spalanie o 0,5l. Są jednak magicy którzy nie opierają programów tylko na dawkach paliwa: to są "Kolesie" zajmujący się rajdami samochodowymi i wiedzą jak to zrobić: goście jednak pracują dla takich jak Hołek czy Małysz i przede wszystkim poprawiają lub głównie korygują krzywe silnika pod rajd. Ci wiedzą co robić. Wstawienie Chipa w znanych ogólnie miejscach na śląsku czy małopolsce to głównie dawka. I nikt mi nie powie że jest inaczej.Selezi21 pisze:czy warto zrobić chip tuning do mojego audi a6 c6 ponieważ : Chciałbym mniejsze spalanie
może nie musi: zależy od Ciebie. Musisz ściślej przestrzegać zasad eksploatacji i nic złego się nie stanie: silnik musisz utrzymywać w nienagannym stanie (chłodzenie, paliwa, zasady nagrzania przed butowaniem) techniczym bo nie masz już rezerw na błędy. Przestrzegam tych zasad u siebie auto jest użytkowane normalnie a po moc sięgam tylko w sytuacjach tego wymagających: od 70tyś i trzech lat mam spokój również z dwumasem, sprzęgłem, półosiami mimo szerokiego kapcia. Po prostu normalna eksploatacja.Selezi21 pisze:tylko nie wiem czy tuning ten może zniszczyć/uszkodzić silnik?
Znają się nie liczni. Ja się nie znam przedstawiam subiektywne odczucia i instrukcje ogólnie dostępne jako informacje na tym forum choćby...Selezi21 pisze:Zna sie ktoś na tym? Cena i opis?
 Cena za program od 600zł. Cena za fachowca piszącego a nie opierającego się na gotowych programach: nie do określenia bo najpierw musi się dowiedzieć czy chcesz "krzywą" na asfalt czy na szuter, a może na dakar... ;P
 Cena za program od 600zł. Cena za fachowca piszącego a nie opierającego się na gotowych programach: nie do określenia bo najpierw musi się dowiedzieć czy chcesz "krzywą" na asfalt czy na szuter, a może na dakar... ;P

Muszę przyznać mądre słowaDeniro pisze:Wiekszej glupoty nie slyszalem i nie czytalem. Polecam firme dynosoft i pana Aligatora. baardzo wiele osob u niego robilo i zawsze robi remap indywidualnie pod kondycje silnika. chip jest dobry , i nie meczy w zaden sposob silnika , a jezeli pan kowalski nie zna sie na eksploatacji silnika i butuje na 60C , albo gasi auto jeszcze w locie to niestety nie dla nich chip. Aczkolwiek uwazam ze chip do twojego ASB jest nie potrzebny w zupelnosci , masz 233PS to auto w trybie sport idzie naprawde zacnie i napewno nie wykorzystasz potencjalu tych 40km wiecej. jasne fajnie jest miec wiecej , podjechac na swiatla i stoi druga taka a6 w 3.0tdi i ty banan na twarzy bo ona zostaje w tyle . Ale... podjedzie a6 4.2 i zrobi ci sie przykro. stanie 4.2 a podjedzie S6 5.2 i jemu zrobi sie przykro , z koleji podjedzie RS6 580KM , nastepnie RS6 720KM evotech a na sam koniec podjedzie Bugatti Veryon. to jest bledne kolo . w dzisiejszej zakorkowanej polsce , i zwezkach na drogach ekspresowych absolutnie nie potrzebny chip , a do codziennej eksploatacji 233km to az nad to .
 chodziło to od jakiegoś czasu za mną (trochę podrasować) ale dzięki za trzeÂźwe spojrzenie na całe zagadnienie.
  chodziło to od jakiegoś czasu za mną (trochę podrasować) ale dzięki za trzeÂźwe spojrzenie na całe zagadnienie.
A myślisz że gdzie robiłem? Akcyjka była na forum to się załapałem taniej...Deniro pisze:Wiekszej glupoty nie slyszalem i nie czytalem. Polecam firme dynosoft
 Znawca pewnie jesteś... Posłuchaj gości którzy się tym zajmują profi a nie tunerów głośno naganiających do swojego interesu...
 Znawca pewnie jesteś... Posłuchaj gości którzy się tym zajmują profi a nie tunerów głośno naganiających do swojego interesu...Jak się okażą przydatne to ich brak może być ostatnim wyrzutem do samego siebie. Bezpieczeństwo czynne stawiam ponad każde inne: najpierw spora dawka myślenia, doświadczenia, przewidywania, potem jak to zawiedzie to potrzebna moc - nigdy jej za wiele (i nie mam na myśli błędnego koła o którym piszesz bo piszesz tylko o EGO w tym momencie... A nie to jest prawidłowym powodem do chipowania, nie jest trzeźwym myśleniem). Jak zabraknie mocy to cała reszta nie zależy już od nas a tego uczucia nie lubię. Chipuj z głową, korzystaj z głową a nic złego się nie stanie!!Deniro pisze:napewno nie wykorzystasz potencjalu tych 40km wiecej



seria mizerna, wyglada ze auto jest niesprawne stad i wynik po programie kiepskiDominikA6C6 pisze:Zdecydowałem się na program ....wrażenia ok ale myślałem że będzie lepiej......wykres w moim poście.....Facet który to robił powiedział że zdało by się dołożyć intercooler od 2.7 TDI to by było ciut lepiej.... wyszło 151 KM i 341 Nm, seria to 122 KM i 298 Nm, co o tym sadzicie???


U mnie po remapie spalanie spadło przy takim samym sposobie poruszania się i przy wzroście mocy. Remap polega na optymalizacji dawek paliwa pod wymagania klienta. Jeśli będziesz chciał agresywną mapę z mocnym dołem i jeszcze mocniejszą górą to niestety przy ciężkiej nodze spalanie wzrośnie. Uszkodzenie silnika/skrzyni może nastąpić jeśli tuner podciągnie moc na maksa i będziesz ciągle katował auto a na pewno jeśli ktoś nie wie jak użytkować samochód z turbiną. W tym drugim przypadku nie trzeba podciągać mocy, brak wiedzy załatwi silnik na dobre. Generalnie pieniądze wydane na remap uważam za trafną inwestycję i polecam każdemu ale w dobrym warsztacie. Mocy w mieście nie wykorzystasz, ale na trasie to już zupełnie co innego. Przy wyprzedaniu przyda się każdy koń pod maską i nie słuchaj bzdur typu" a po co ci to". Jeśli moc nie jest komuś potrzebna to niech kupi samochód z jednostką 2,0 i też mu te 140 km wystarczy. W tym wypadku każdy powinien postąpić wedle własnego uznania. Jest pewnie tylu samo zwolenników co przeciwników remapu. To tyle w temacie.Selezi21 pisze:Witam , dziś chciałbym zapytać czy warto zrobić chip tuning do mojego audi a6 c6 ponieważ : Chciałbym mniejsze spalanie / Większej ilości mocy nie potrzebuje , ale nie pogardze :33 , tylko nie wiem czy tuning ten może zniszczyć/uszkodzić silnik?Zna sie ktoś na tym?
Cena i opis? :33