Chip Tuning.
Chip Tuning.
Witam , dziś chciałbym zapytać czy warto zrobić chip tuning do mojego audi a6 c6 ponieważ : Chciałbym mniejsze spalanie / Większej ilości mocy nie potrzebuje , ale nie pogardze :33 , tylko nie wiem czy tuning ten może zniszczyć/uszkodzić silnik?
Zna sie ktoś na tym?
Cena i opis? :33
Wg mojego doświadcznienia to nie możliwe: dostarczasz przecież większej dawki paliwa i powietrza do cylindra. I na nic tu teorie o krótszych czasach rozpędzania. Co najwyżej zachowasz dotychczasowe wyniki. U mnie wzrosło spalanie o 0,5l. Są jednak magicy którzy nie opierają programów tylko na dawkach paliwa: to są "Kolesie" zajmujący się rajdami samochodowymi i wiedzą jak to zrobić: goście jednak pracują dla takich jak Hołek czy Małysz i przede wszystkim poprawiają lub głównie korygują krzywe silnika pod rajd. Ci wiedzą co robić. Wstawienie Chipa w znanych ogólnie miejscach na śląsku czy małopolsce to głównie dawka. I nikt mi nie powie że jest inaczej.Selezi21 pisze:czy warto zrobić chip tuning do mojego audi a6 c6 ponieważ : Chciałbym mniejsze spalanie
może nie musi: zależy od Ciebie. Musisz ściślej przestrzegać zasad eksploatacji i nic złego się nie stanie: silnik musisz utrzymywać w nienagannym stanie (chłodzenie, paliwa, zasady nagrzania przed butowaniem) techniczym bo nie masz już rezerw na błędy. Przestrzegam tych zasad u siebie auto jest użytkowane normalnie a po moc sięgam tylko w sytuacjach tego wymagających: od 70tyś i trzech lat mam spokój również z dwumasem, sprzęgłem, półosiami mimo szerokiego kapcia. Po prostu normalna eksploatacja.Selezi21 pisze:tylko nie wiem czy tuning ten może zniszczyć/uszkodzić silnik?
Znają się nie liczni. Ja się nie znam przedstawiam subiektywne odczucia i instrukcje ogólnie dostępne jako informacje na tym forum choćby...Selezi21 pisze:Zna sie ktoś na tym? Cena i opis?
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
-
Deniro
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wiekszej glupoty nie slyszalem i nie czytalem. Polecam firme dynosoft i pana Aligatora. baardzo wiele osob u niego robilo i zawsze robi remap indywidualnie pod kondycje silnika. chip jest dobry , i nie meczy w zaden sposob silnika , a jezeli pan kowalski nie zna sie na eksploatacji silnika i butuje na 60C , albo gasi auto jeszcze w locie to niestety nie dla nich chip. Aczkolwiek uwazam ze chip do twojego ASB jest nie potrzebny w zupelnosci , masz 233PS to auto w trybie sport idzie naprawde zacnie i napewno nie wykorzystasz potencjalu tych 40km wiecej. jasne fajnie jest miec wiecej , podjechac na swiatla i stoi druga taka a6 w 3.0tdi i ty banan na twarzy bo ona zostaje w tyle . Ale... podjedzie a6 4.2 i zrobi ci sie przykro. stanie 4.2 a podjedzie S6 5.2 i jemu zrobi sie przykro , z koleji podjedzie RS6 580KM , nastepnie RS6 720KM evotech a na sam koniec podjedzie Bugatti Veryon. to jest bledne kolo . w dzisiejszej zakorkowanej polsce , i zwezkach na drogach ekspresowych absolutnie nie potrzebny chip , a do codziennej eksploatacji 233km to az nad to .
-
Auris1986
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Muszę przyznać mądre słowaDeniro pisze:Wiekszej glupoty nie slyszalem i nie czytalem. Polecam firme dynosoft i pana Aligatora. baardzo wiele osob u niego robilo i zawsze robi remap indywidualnie pod kondycje silnika. chip jest dobry , i nie meczy w zaden sposob silnika , a jezeli pan kowalski nie zna sie na eksploatacji silnika i butuje na 60C , albo gasi auto jeszcze w locie to niestety nie dla nich chip. Aczkolwiek uwazam ze chip do twojego ASB jest nie potrzebny w zupelnosci , masz 233PS to auto w trybie sport idzie naprawde zacnie i napewno nie wykorzystasz potencjalu tych 40km wiecej. jasne fajnie jest miec wiecej , podjechac na swiatla i stoi druga taka a6 w 3.0tdi i ty banan na twarzy bo ona zostaje w tyle . Ale... podjedzie a6 4.2 i zrobi ci sie przykro. stanie 4.2 a podjedzie S6 5.2 i jemu zrobi sie przykro , z koleji podjedzie RS6 580KM , nastepnie RS6 720KM evotech a na sam koniec podjedzie Bugatti Veryon. to jest bledne kolo . w dzisiejszej zakorkowanej polsce , i zwezkach na drogach ekspresowych absolutnie nie potrzebny chip , a do codziennej eksploatacji 233km to az nad to .
Pozdrawiam
A myślisz że gdzie robiłem? Akcyjka była na forum to się załapałem taniej...Deniro pisze:Wiekszej glupoty nie slyszalem i nie czytalem. Polecam firme dynosoft
A to Twoje "dopasowanie" polegało na wgraniu do sterownika kilku gotowych programów i sprawdzeniu ile da się wycisnąć z jednostki... Trwało to ok. 1h. Nie sądzę aby pisanie programu pod silnik zajęło tylko tyle czasu, a zdążył przelecieć 4 próby na hamowni. Warsztatu "Aligatora" nie znam, więc możliwe że jest jednym z niewielu którzy piszą a nie wgrywają... Przeczytaj proszę dokładnie tekst posta bo najpierw nazywasz go głupotą a potem powielasz ogólny jego sens...
[ Dodano: 2013-08-08, 18:13 ]
Jak się okażą przydatne to ich brak może być ostatnim wyrzutem do samego siebie. Bezpieczeństwo czynne stawiam ponad każde inne: najpierw spora dawka myślenia, doświadczenia, przewidywania, potem jak to zawiedzie to potrzebna moc - nigdy jej za wiele (i nie mam na myśli błędnego koła o którym piszesz bo piszesz tylko o EGO w tym momencie... A nie to jest prawidłowym powodem do chipowania, nie jest trzeźwym myśleniem). Jak zabraknie mocy to cała reszta nie zależy już od nas a tego uczucia nie lubię. Chipuj z głową, korzystaj z głową a nic złego się nie stanie!!Deniro pisze:napewno nie wykorzystasz potencjalu tych 40km wiecej
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...
-
spawn_mateo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 42
- Rejestracja: 08 maja 2010, 10:22
- Lokalizacja: london
-
DominikA6C6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Program audi a6 c6 2.0 TDI
Zdecydowałem się na program ....wrażenia ok ale myślałem że będzie lepiej......wykres w moim poście.....Facet który to robił powiedział że zdało by się dołożyć intercooler od 2.7 TDI to by było ciut lepiej.... wyszło 151 KM i 341 Nm, seria to 122 KM i 298 Nm, co o tym sadzicie???
Re: Program audi a6 c6 2.0 TDI
seria mizerna, wyglada ze auto jest niesprawne stad i wynik po programie kiepskiDominikA6C6 pisze:Zdecydowałem się na program ....wrażenia ok ale myślałem że będzie lepiej......wykres w moim poście.....Facet który to robił powiedział że zdało by się dołożyć intercooler od 2.7 TDI to by było ciut lepiej.... wyszło 151 KM i 341 Nm, seria to 122 KM i 298 Nm, co o tym sadzicie???
seryjny cooler daje rade przy wartosciach rzedu 170 PS i 380 Nm takze szukaj usterki w aucie a nie coolera od 2.7 TDI
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
-
DominikA6C6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Chip Tuning.
U mnie po remapie spalanie spadło przy takim samym sposobie poruszania się i przy wzroście mocy. Remap polega na optymalizacji dawek paliwa pod wymagania klienta. Jeśli będziesz chciał agresywną mapę z mocnym dołem i jeszcze mocniejszą górą to niestety przy ciężkiej nodze spalanie wzrośnie. Uszkodzenie silnika/skrzyni może nastąpić jeśli tuner podciągnie moc na maksa i będziesz ciągle katował auto a na pewno jeśli ktoś nie wie jak użytkować samochód z turbiną. W tym drugim przypadku nie trzeba podciągać mocy, brak wiedzy załatwi silnik na dobre. Generalnie pieniądze wydane na remap uważam za trafną inwestycję i polecam każdemu ale w dobrym warsztacie. Mocy w mieście nie wykorzystasz, ale na trasie to już zupełnie co innego. Przy wyprzedaniu przyda się każdy koń pod maską i nie słuchaj bzdur typu" a po co ci to". Jeśli moc nie jest komuś potrzebna to niech kupi samochód z jednostką 2,0 i też mu te 140 km wystarczy. W tym wypadku każdy powinien postąpić wedle własnego uznania. Jest pewnie tylu samo zwolenników co przeciwników remapu. To tyle w temacie.Selezi21 pisze:Witam , dziś chciałbym zapytać czy warto zrobić chip tuning do mojego audi a6 c6 ponieważ : Chciałbym mniejsze spalanie / Większej ilości mocy nie potrzebuje , ale nie pogardze :33 , tylko nie wiem czy tuning ten może zniszczyć/uszkodzić silnik?Zna sie ktoś na tym?
Cena i opis? :33









