Witam, panowie czy ktos wie jak mozna sprawdzic czujniki od nawiewow powietrza Niewiem dlaczego ale lewa strona mi slabo chlodzi w porownaniu do prawej,klima nie mruga nie ma zadnych bledow jest nabita.Z kompa stwierdzilem prawdopodobnie ze na prawej stronie jest temp 23* a na prawej 10*. kalibracja juz byla robiona.Czy ma ktos jakis pomysl??
[ Dodano: 2013-05-16, 16:36 ]
Przepraszam chcialem sie poprawic wyskoczyl mi blad 1274 nastawnik klapy spietrzajacej- i tu moje pytanie gdzie on sie znajduje i jaka role on tam pelni ?, oraz przy kalibracji w ostatnim okienku jest wartosc ponad 50 a powinna byc 00. Prosze o pomoc bo tego jeszcze nie robilem:/
Klimatronik lewa strona nie chlodzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 20 mar 2012, 19:48
- Lokalizacja: slask
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Klimatronik lewa strona nie chlodzi
Jeżeli chodzi o błąd 1274 to element sterujący V71 znajduje się w pozycji nr 25 na poniższym rysunku:hugosanczez pisze:Witam, panowie czy ktos wie jak mozna sprawdzic czujniki od nawiewow powietrza Niewiem dlaczego ale lewa strona mi slabo chlodzi w porownaniu do prawej,klima nie mruga nie ma zadnych bledow jest nabita.Z kompa stwierdzilem prawdopodobnie ze na prawej stronie jest temp 23* a na prawej 10*. kalibracja juz byla robiona.Czy ma ktos jakis pomysl??
[ Dodano: 2013-05-16, 16:36 ]
Przepraszam chcialem sie poprawic wyskoczyl mi blad 1274 nastawnik klapy spietrzajacej- i tu moje pytanie gdzie on sie znajduje i jaka role on tam pelni ?, oraz przy kalibracji w ostatnim okienku jest wartosc ponad 50 a powinna byc 00. Prosze o pomoc bo tego jeszcze nie robilem:/
W razie potrzeby w poniższym linku masz tutorial co można z nim zrobić (możliwe zimne luty):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3ca70b4cb0
Za rozdział powietrza lewa-prawa strona odpowiadają odpowiednio 'silniczki' po lewej i prawej stronie konsoli środkowej, jednakże możliwe że problem tkwi w czujnikach temperatury umieszczonych w kanałach.
Najlepiej dobrać się Vagiem do klimy, i sprawdzić jakie temperatury zwracają Ci czujniki w stanie spoczynku.
Ponadto możesz też zrobić ponownie kalibrację, po naprawie|wymianie V71.
Pomoc ze strony Ross-tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01274
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 20 mar 2012, 19:48
- Lokalizacja: slask
Wielkie dzieki bardzo mi to pomogło ale mam jeszcze jedno pytanko.. W jakich blokach pomiarowych. W vcds znajdę te temperatyry lewą i prawa
[ Dodano: 2013-05-18, 10:16 ]
Dzisiaj zrobilem ss z wszystkich pomiarow temp klimy i wyszlo mi cos takiego.Czy ktos wie z czego sa te temperatury ? Najbardziej mnie zastanawia temp 49* w bloku pomiarowym 007 jest chyba za wysoka bo pomiaru dokonywalem na zimnym silniku
[ Dodano: 2013-05-18, 12:06 ]
znalazlem juz 3 czujniki z nawiewow boczne i srodkowy lewy za panelen a czy wie ktos gdzie jest schowany prawy srodkowy? bo nie umie go znalezc ..nie ma go po przeciwnej stronie
[ Dodano: 2013-05-18, 13:50 ]
Po odpaleniu klimy w bloku 008 druga pozycja temperatura spada na 5*C reszta bez zmian
[ Dodano: 2013-05-18, 10:16 ]
Dzisiaj zrobilem ss z wszystkich pomiarow temp klimy i wyszlo mi cos takiego.Czy ktos wie z czego sa te temperatury ? Najbardziej mnie zastanawia temp 49* w bloku pomiarowym 007 jest chyba za wysoka bo pomiaru dokonywalem na zimnym silniku
[ Dodano: 2013-05-18, 12:06 ]
znalazlem juz 3 czujniki z nawiewow boczne i srodkowy lewy za panelen a czy wie ktos gdzie jest schowany prawy srodkowy? bo nie umie go znalezc ..nie ma go po przeciwnej stronie
[ Dodano: 2013-05-18, 13:50 ]
Po odpaleniu klimy w bloku 008 druga pozycja temperatura spada na 5*C reszta bez zmian
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Siedlce
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Lokalizacja: Suwałki
hugosanczez, w jaki sposób ostatecznie rozwiązałeś swój problem z klimą? Mam dokładnie to samo - prawa strona (pasażera) chłodzi, natomiast lewa nie (dmucha tak jakby włączony był ECON).
Zaglądałem do silniczków klap - wygląda na to, że wszystkie działają (po stronie kierowcy jeden i trzy po stronie pasażera). VAG nie chce połączyć się z klimatronikiem - niby się łączy, ale po kilku sekundach pojawia się komunikat o jakichś zakłóceniach (?), nie mogę zatem odczytać błędów - gdzieś na forum natknąłem się na sugestię, że zakłócenia mogą pochodzić od radioodtwarzacza, ale czy to możliwe?
Dzisiaj rano po naciśnięciu jednocześnie przycisku recyrkulacji oraz ręcznego górnego nawiewu na panelu klimatronika pojawiły się dwie wartości - po stronie kierowcy na przemian 14/16, po stronie pasażera 4 - co one oznaczają, może jakieś temperatury (termometr na zewnątrz wskazywał ok. 14 stopni C)?
Sam już nie wiem jak za to się zabrać - tym bardziej, że nie mogę odczytać błędów z klimatronika...
Edit:
Wczoraj powalczyłem trochę z komputerem i jakimś cudem udało mi się na chwilę połączyć z klimatronikiem Polskim VAGiem 4.9 - oto jakie błędy odczytał:
727 Czujnik położenia klapy nawiewu na szybe V107-G135
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
1842 Nie znany kod błędu
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
601 Potencjometr w V70-G112
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Błędy niby udało się skasować, ale ponownie odczytać już mi się ich nie udało, więc nie wiem nawet czy pojawiły się ponownie. W każdym bądź razie klima nadal nie chłodzi po stronie kierowcy.
Jakieś sugestie?
Gdzie dokładnie znajdują się elementy, których dotyczą powyższe błędy?
Zaglądałem do silniczków klap - wygląda na to, że wszystkie działają (po stronie kierowcy jeden i trzy po stronie pasażera). VAG nie chce połączyć się z klimatronikiem - niby się łączy, ale po kilku sekundach pojawia się komunikat o jakichś zakłóceniach (?), nie mogę zatem odczytać błędów - gdzieś na forum natknąłem się na sugestię, że zakłócenia mogą pochodzić od radioodtwarzacza, ale czy to możliwe?
Dzisiaj rano po naciśnięciu jednocześnie przycisku recyrkulacji oraz ręcznego górnego nawiewu na panelu klimatronika pojawiły się dwie wartości - po stronie kierowcy na przemian 14/16, po stronie pasażera 4 - co one oznaczają, może jakieś temperatury (termometr na zewnątrz wskazywał ok. 14 stopni C)?
Sam już nie wiem jak za to się zabrać - tym bardziej, że nie mogę odczytać błędów z klimatronika...
Edit:
Wczoraj powalczyłem trochę z komputerem i jakimś cudem udało mi się na chwilę połączyć z klimatronikiem Polskim VAGiem 4.9 - oto jakie błędy odczytał:
727 Czujnik położenia klapy nawiewu na szybe V107-G135
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
1842 Nie znany kod błędu
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
601 Potencjometr w V70-G112
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
Błędy niby udało się skasować, ale ponownie odczytać już mi się ich nie udało, więc nie wiem nawet czy pojawiły się ponownie. W każdym bądź razie klima nadal nie chłodzi po stronie kierowcy.
Jakieś sugestie?
Gdzie dokładnie znajdują się elementy, których dotyczą powyższe błędy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 gru 2016, 16:10
- Imię: A6.66
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Poradził ktoś sobie z tym problemem? u mnie to samo prawa strona pasażera normalnie chłodzi (nawiew środek i od strony drzwi pasażera) natomiast lewa strona kierowcy nie chłodzi (nawiew środek i od strony drzwi) tak jakby pracował w trybie econ, również nawiew na szybę ciepłym powietrzem grzeje . Vag nie łączy sie z klimatyzacją, wcześniej nie było z tym problemu, także nie jestem w stanie podać błędów. Klimatyzacja nabita i odgrzybiona niecałe dwa miesiące temu używana sporadycznie.
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Lokalizacja: Suwałki
W moim przypadku przyczyną była dziura w rurce przebiegającej koło dolnej części chłodnicy. Po naprawie (spawanie rurki) i nabiciu czynnika wszystko wrociło do normy. Najwidoczniej przez ubytek czynnika w układzie bliżej nagrzewnicy coś tam jeszcze chłodziło, a dalej (do strony kierowcy) zimne powietrze już nie dolatywało.A6.66 pisze:Poradził ktoś sobie z tym problemem?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga