Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ciężka praca układu wspomagania, wyjąca pompa

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

ciężka praca układu wspomagania, wyjąca pompa

Post autor: Frugo1 » 29 mar 2013, 18:54

Hej, mam problem z moim wspomaganiem odkąd kupiłem auto. Na samym poczadku, po odpaleniu zimnego silnika wspomaganie chodziło bajecznie, jak tylko silnik nagrzal sie do 80 st. nie dalo sie kompletnie ruszyc kierownica(trzeba bylo przygazowac). Wymienilem plyn - nie pomoglo. Kupilem pompe od anglika, wymienilem wraz z plynem , pomoglo ale pompa dalej wyła i wspomaganie nie chodziło tak lekko jak powinno( spadaja obroty przy skrecaniu na postoju) dodam ze gdy silnik jest zimny nie ma tego problemu. Pomyslalem ze pompa dalej nie jest taka jak trzeba i kupilem regenerowana było jeszcze gorzej. Odesłałem ja na gwarancje, przyszła kolejna, chodzi najlepiej z tych wszystkich ale dalej wyje i wspomaganie ciężko chodzi. Płukałem zbiorniczek bo byl caly w opilkach, plyn nie faluje, w zbiorniczku jest wszytsko ok. Zastanawiam sie co to moze byc? zostala chyba tylko maglownica. jak rozpoznac maglownice z servotronik-kiem?. Zastanawiem sie czy kupic uzywke czy oddac swoja do regeneracji. I chcialem zapytac jeszcze czy po wymianie maglownica zawsze wydaje na poczadku jakies dziwne dzwieki, zgrzyty itp ? doradÂźcie coś koledzy bo ja juz nie moge z tym wspomaganiem :| Dodam ze autko mialo wczesniej nie ciekawa historie :(

yamahayzfr13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 05 wrz 2012, 20:00
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: yamahayzfr13 » 01 kwie 2013, 11:28

mam identycznie to samo co Ty tylko jeszcze nie zajmowałem sie tym tematem. Chcialem własnie wymienic sam płyn bo mam mega duzo opiłków i pompa wyje. Jak zimny to chodzi idealnie jak sie wszytsko nagrzeje to nie mam prawie wspomagania, trzeba gazowac silnik zeby działało

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 01 kwie 2013, 11:47

Wlasnie tez jak wymienilem plyn mialem w sloiku pelno opilkow :( u mnie byla pompa napewno padnieta wlasnie tez musialem gazowac, a teraz jest lepiej bo przynajmniej jakos krece bez gazu z tym ze obroty spadaja i czuc opor :( wszystko wlansie na cieplym silniku , na zimnym chodzi jak marzenie. Teraz po wymianie pompy jak przygazuje nie ma to znaczenia, maglownice oddaje do regeneracji bo sie poci na prawej oslonie. Zobaczymy co bedzie :)

MotoRider
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 20 paź 2009, 23:27
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: MotoRider » 30 maja 2013, 16:45

gdzieś słyszałem ze przy maglownicy są jakieś zaworki które jak sie zepsują to takie objawy dają ale nie robiłem tego wiec dokładnie nie wiem
Audi A6 C4 2.6 150 KM
Audi A8 D2 4.2 299 KM
Audi A6 C5 1.9tdi 110 KM aktualnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja