Witam, autko posiadam już pół roku i przez ten okres dopasowałem allroada do swoich potrzeb, a mianowicie podniosłem moc i zmieniłem kolor podsufitki nie wspominając o praniach, polerowaniach itd. Niestety po chip-tuningu musiałem wymienić wał oraz półosie bo układ napędowy nie wytrzymał tej mocy. Jestem zadowolony z auta i bez wątpliwości kupił bym je jeszcze raz. Według mnie jedyną wadą jest kiepska dzielność w terenie (w porównaniu do XC70) ale na takie okoliczności na szczęście jest jeszcze range rover sport.
Jeśli chodzi o wyposażenie skóra, automat, ksenony, łopatki przy kierownicy, system bez kluczykowy, audio BOSE, podświetlenie kabiny w drzwiach i na nogi na biało, nie wiem co jeszcze z dodatkowego wyposażenia mogę wymienić, reszta to chyba standard. W tym egzemplarzu denerwujące jest na pewno brak elektryki w siedzeniach:( ale myśle żę z czasem coś wykombinuje.
Auto posiada dieslowską 3 litrową V6-stkę o mocy 275 HP (wykres), przebieg to 230 tys. km , auto kupione od pierwszego właściciela a raczej właścicielki która do końca serwisowała auto w Auto Premium.
Zdjęcia: http://www.fotosik.pl/u/pokrop8/album/1384234
Nie wiem co tu jeszcze napisać, więc bez problemu udzielę odpowiedzi na pytania:D
[A6 C6 ALLROAD] Mocna i wypasiona krajanka.
Dla mnie to totalna bzdura... volvo z jego dołączanym napędem tylnej osi nijak sie ma do quattro w a6...pokrop8 pisze:Według mnie jedyną wadą jest kiepska dzielność w terenie (w porównaniu do XC70)
Nie wiem w jaki sposób jeździsz ale sporo osób ma dużo wieksze moce, jeżdza kilka lat i nic im sie nie dziejepokrop8 pisze:iestety po chip-tuningu musiałem wymienić wał oraz półosie bo układ napędowy nie wytrzymał tej mocy
Przemcio pisze:
A gdzie spolszczenie MMI?
jakieś mody w planach?
Na spolszczeniu mi nie zależy, zastanawiam się jak by dołożyć MMI po liftingowe. Na dniach chce zamontować trąbki "DIXE HORN" i niebieskie światełka w grillu.
[ Dodano: 2013-01-24, 22:56 ]
Mi tu nie chodzi o napęd bo quattro jest najlepszym stałym napędem 4WD na świecie, ale o zawieszenie. Gdy koło się oderwie od podłoża słychać mocny trzask (walnięcie) nie wiem z czego to wynika ale rozmawiałem z mechanikiem to doradzał unikania takich sytuacji.wojoo pisze:Dla mnie to totalna bzdura... volvo z jego dołączanym napędem tylnej osi nijak sie ma do quattro w a6...pokrop8 pisze:Według mnie jedyną wadą jest kiepska dzielność w terenie (w porównaniu do XC70)
Jeżdżę dosyć ostro i nie krytykuje tu układu napędowego tyle że po podniesieniu mocy akurat mi się to stało.pokrop8 pisze:iestety po chip-tuningu musiałem wymienić wał oraz półosie bo układ napędowy nie wytrzymał tej mocy
Nie wiem w jaki sposób jeździsz ale sporo osób ma dużo wieksze moce, jeżdza kilka lat i nic im sie nie dzieje
Myślę, że z tym najlepszym troche przesadziłeś ale co do amorków (dzwieki jakie wydaja) zgadzam sie z tobą w 100% - mnie też to wk*rwia. Niestety taki urok pneumatapokrop8 pisze:Mi tu nie chodzi o napęd bo quattro jest najlepszym stałym napędem 4WD na świecie, ale o zawieszenie. Gdy koło się oderwie od podłoża słychać mocny trzask (walnięcie) nie wiem z czego to wynika ale rozmawiałem z mechanikiem to doradzał unikania takich sytuacji.