[ A6 C4 Tdi] Chip do AEL lub wtryski 230 + program
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 wrz 2012, 19:01
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław/Łagiewniki
- Kontakt:
[ A6 C4 Tdi] Chip do AEL lub wtryski 230 + program
Witam.
Przeczytałem wiele tematów na forum, które zamiast rozjaśnić tylko bardziej sprawę zaciemniły.
Skoro, jak już przeczytałem Ci "wielcy sprawdzeni tuningowcy" już się nie zajmują takimi furmanami jak moja to chciałbym się dowiedzieć, czy ktos ma i może udostepnic wirus do AEL'a lub samochód ze sprawdzonym programem. Mam możliwość zczytania pamięci oraz zaprogramowania. Obecnie mam wrzuconą modyfikację (prawdopodobnie przez pana Władka), z której nie jestem zadowolony, a sam nie potrafie jej poprawić. Ewentualnie czy znalazła by się dobra dusza, która zechciałaby w tym pomóc.
Zastanawiam się równiez nad zmianą wtrysków na 230 + program. I tutaj kolejne pytanie czy ktoś już to praktykował i mógłby pomóc z programem lub polecić miejsce, gdzie taką usługę możnaby wykonać. Jaki dałoby to efekt i jak może zachowywać się auto po zmianie wtrysków bez zmiany map. Niewykluczone, że w przyszłości zawitałoby również inne turbo. Sama kwestia sprzętowa nie stanowi dla mnie większego problemu, gorzej z softwarem.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
Przeczytałem wiele tematów na forum, które zamiast rozjaśnić tylko bardziej sprawę zaciemniły.
Skoro, jak już przeczytałem Ci "wielcy sprawdzeni tuningowcy" już się nie zajmują takimi furmanami jak moja to chciałbym się dowiedzieć, czy ktos ma i może udostepnic wirus do AEL'a lub samochód ze sprawdzonym programem. Mam możliwość zczytania pamięci oraz zaprogramowania. Obecnie mam wrzuconą modyfikację (prawdopodobnie przez pana Władka), z której nie jestem zadowolony, a sam nie potrafie jej poprawić. Ewentualnie czy znalazła by się dobra dusza, która zechciałaby w tym pomóc.
Zastanawiam się równiez nad zmianą wtrysków na 230 + program. I tutaj kolejne pytanie czy ktoś już to praktykował i mógłby pomóc z programem lub polecić miejsce, gdzie taką usługę możnaby wykonać. Jaki dałoby to efekt i jak może zachowywać się auto po zmianie wtrysków bez zmiany map. Niewykluczone, że w przyszłości zawitałoby również inne turbo. Sama kwestia sprzętowa nie stanowi dla mnie większego problemu, gorzej z softwarem.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno."
moc w seryjnym AEL'u ogranicza turbosprezarka ....Czaku pisze:Czyli same większe wtryski + program to gra nie warta świeczki?
po samym sofcie mozna sie spodziewac 160 PS na seryjnych wtryskach , po wymianie wtryskow to rowniez bedzie 160 PS , na wiecej nie pozwala turbo ...
seryjne wtryski starczaja na 170-175 PS [oczywisice jak sa w dobrym stanie i pompa tez]
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl
wiązka jest potrzebna, jeżeli chcesz założyć turbo z VNTCzaku pisze:OK tylko raczej chodziło mi o konkretne modele. Poza tym do czego miałaby być niezbędna: "wiazka z t4 2.5 150 KM i inne duperele."
no chyba że przerobisz sobie jakoś swoją
[ Dodano: 2013-04-04, 18:36 ]
musisz znaleźć sposób na wysterowanie turbo z VNT,
co do programu to myślę że znał bym kogoś kto mógł by pomóc
co do wysterowania VNT na tym kompie co masz uderzaj do kolegi Kefirsky.
Ja uderzam w kierunku K24-7000 z 2.2t 10V KG
na tej turbinie mozna krzesać około 230KM i 430-450Nm
Ja uderzam w kierunku K24-7000 z 2.2t 10V KG
na tej turbinie mozna krzesać około 230KM i 430-450Nm
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie

ale nie ma ori turbo, jeśli ma ori turbo to moment może mieć i nawet nieco ponad 400Nm ale mocy więcej niże 170KM może parę więcej nie zrobisz bo się spaliny zwyczajnie nie mogą przecisnąć przez zbyt ciasną gorącączęść turbiny, AEL ma oryginalnie K14
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie

jeśli ma ori turbo a mimo to wyszedł wykres jaki wyszedł to znaczy żę ten wykres można sobie w buty wsadzić.
zobacz u mnie co dała zmiana tylko i wyłącznie samej turbo sprężarki bez dotykania czegokolwiek innego, widać że silnik dosłownie się dławi.
zobacz u mnie co dała zmiana tylko i wyłącznie samej turbo sprężarki bez dotykania czegokolwiek innego, widać że silnik dosłownie się dławi.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
