[ A6 C4 Tdi] Chip do AEL lub wtryski 230 + program
Jest projekt na gtb, Audi Arka z Ostrołęki. Ponad 270ps, google powie więcej 
W 2010 odsprzedałem kumplowi wtryski 230 do seryjnego AEL, same wtryski, reszta seria. Autko naprawdę zyskało wigoru i śmiga po dziś dzień. Do tego skorygowałem vcds-em dawkę i podniosłem mechanicznie ciśnienie na pompie.
Silnik bardzo fajny
Pozdrawiam

W 2010 odsprzedałem kumplowi wtryski 230 do seryjnego AEL, same wtryski, reszta seria. Autko naprawdę zyskało wigoru i śmiga po dziś dzień. Do tego skorygowałem vcds-em dawkę i podniosłem mechanicznie ciśnienie na pompie.
Silnik bardzo fajny

Pozdrawiam
GTB2260VK są fajne ale genrują moment obrotowy tak duży że może być zabójczy dla naszych silników które niestety wytrzymałością korbowodów nie grzeszą,
myślę że do naszych 2.5TDI można spokojnie zapodać większe turbo na WG, i moment oscylujący w granicach 450-500Nm będzie wystarczający nawet dla tak ciężkich aut jak 100 C4 i A6 C4,
co więcej przeniesienie takiego momentu w wyższe partie obrotów to nie tylko bardziej wyścigowa charakterystyka ale i też ochrona wału korbowego, jak i podpór wału korbowego, także korbowody będą mniej narażone na pogięcie jeśli będą w wyższych obrotach pracować.
myślę że do naszych 2.5TDI można spokojnie zapodać większe turbo na WG, i moment oscylujący w granicach 450-500Nm będzie wystarczający nawet dla tak ciężkich aut jak 100 C4 i A6 C4,
co więcej przeniesienie takiego momentu w wyższe partie obrotów to nie tylko bardziej wyścigowa charakterystyka ale i też ochrona wału korbowego, jak i podpór wału korbowego, także korbowody będą mniej narażone na pogięcie jeśli będą w wyższych obrotach pracować.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie

mocniejsze ma. AWX i pochodne wytrzymują po około 600Nm
i to tylko przy 4 cylindrach, przy pięciu trochę więcej, mam nadzieję że kiedyś zastosowanie tych karbo pozwoli zbliżyć się do granicy 650-700Nm
chyba żę mówisz o silnikach 2.5TDI R5 ale PD
i to tylko przy 4 cylindrach, przy pięciu trochę więcej, mam nadzieję że kiedyś zastosowanie tych karbo pozwoli zbliżyć się do granicy 650-700Nm
chyba żę mówisz o silnikach 2.5TDI R5 ale PD
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
