Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 Tdi] Chip do AEL lub wtryski 230 + program

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie

Post autor: mnichu » 07 wrz 2013, 22:58

Nie ma żadnych projektów na GTB2260VK ?
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 07 wrz 2013, 23:11

były, i w sumie są ale chyba nie na tym forum
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

volski1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 07 paź 2013, 19:29
Lokalizacja: Stavanger

Post autor: volski1 » 20 paź 2013, 14:01

Jest projekt na gtb, Audi Arka z Ostrołęki. Ponad 270ps, google powie więcej ;)
W 2010 odsprzedałem kumplowi wtryski 230 do seryjnego AEL, same wtryski, reszta seria. Autko naprawdę zyskało wigoru i śmiga po dziś dzień. Do tego skorygowałem vcds-em dawkę i podniosłem mechanicznie ciśnienie na pompie.

Silnik bardzo fajny ;)

Pozdrawiam

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 20 paź 2013, 15:37

GTB2260VK są fajne ale genrują moment obrotowy tak duży że może być zabójczy dla naszych silników które niestety wytrzymałością korbowodów nie grzeszą,
myślę że do naszych 2.5TDI można spokojnie zapodać większe turbo na WG, i moment oscylujący w granicach 450-500Nm będzie wystarczający nawet dla tak ciężkich aut jak 100 C4 i A6 C4,

co więcej przeniesienie takiego momentu w wyższe partie obrotów to nie tylko bardziej wyścigowa charakterystyka ale i też ochrona wału korbowego, jak i podpór wału korbowego, także korbowody będą mniej narażone na pogięcie jeśli będą w wyższych obrotach pracować.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie

Post autor: mnichu » 20 paź 2013, 19:52

Arwam... a taki 1.9 PD (130ps) ma mocniejsze czy słabsze korby od 2.5 R5 ? Pytam z ciekawości bo u mnie jest 400NM przy 2050 obr - silnik AWX. Ogólnie w zakresie od około 2150-3000 cały czas dostępne ponad 450NM.
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 20 paź 2013, 20:37

mocniejsze ma. AWX i pochodne wytrzymują po około 600Nm
i to tylko przy 4 cylindrach, przy pięciu trochę więcej, mam nadzieję że kiedyś zastosowanie tych karbo pozwoli zbliżyć się do granicy 650-700Nm

chyba żę mówisz o silnikach 2.5TDI R5 ale PD
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja