Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ALF 2.4 165 KM] PoooMocy ! ! ! Blokada prędkości przy 120k

Silniki benzynowe
kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

[ ALF 2.4 165 KM] PoooMocy ! ! ! Blokada prędkości przy 120k

Post autor: kotek17171 » 13 cze 2012, 15:47

Witam serdecznie i proszę o pomoc , wiec zaczynająć od początku.
Problem pojawił się wraz z pojewieniem się kontrolki od klocków, klocki wymieniłem razem z tarczami komplet TRW .
obojętnie czy jade na benzynie czy na gazie auto nie dostaje paliwa ani gazu jak tylko przekrocze 120km/h .
komputer nic nie pokazuje. zero błędów tylko od lamby ale to przez gaz. pomozy bo już nie wiem gdzie szukać ...
KoTeK :)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 13 cze 2012, 18:11

Może po prostu wymieĂą filtry. :)
kotek17171 pisze: zero błędów tylko od lamby ale to przez gaz
Czyli jednak jakieś są.A lambda może to powodować.

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 13 cze 2012, 21:57

Wszystkie filtry , komplet rozrząd , świece , kable wymienione odrazu po zakupie czyli 8 miesięcy temu .
KoTeK :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 cze 2012, 06:36

masz tempomat?
być może to głupie co napiszę,ale sprawdź, czy ogranicznik prędkości w tempomacie nie działa, albo się w jakiś sposób nie zawiesił...

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 14 cze 2012, 07:56

Nie mam tempomatu :/ Prosze o dalsze wskazówki ?? a czym się objawia tryb awaryjny ??? może się włączył bo za długo się paliła kontrolka od klocków ... wczoraj wymianiłem tarcze i klocki kontrolka zgasła ale dalej nie moge przekroczyc 120 :/
KoTeK :)

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 14 cze 2012, 10:15

ja bym zbadał dokładnie te sondy! A o złym składzie mieszanki nie masz błędu?

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 14 cze 2012, 13:08

dzisiaj podjechałem i właśnie jest ten błąd . zbyt bogata mieszanka czy coś podobnego . wlałem benzyne jakies tam najdroższej :/ a coto może być przyczyna ? ? ?
KoTeK :)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 cze 2012, 20:35

kotek17171,
Tak zgadywać to możemy długo. Ty potrzebujesz diagnozy z wykorzystaniem vaga. I albo go za dobędziesz i przy pomocy forum spróbujesz zdiagnozować swoje auto albo musisz poszukać dobrego mechanika.
kotek17171 pisze:zbyt bogata mieszanka czy coś podobnego . wlałem benzyne jakies tam najdroższej a coto może być przyczyna ? ? ?

Chyba że nalałeś paliwa lotniczego :>
A na poważnie to musisz wiedzieć które paliwo powoduje ten błąd, pb czy lpg.
Najczęściej jest to wina złej regulacji lub rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 14 cze 2012, 20:43

kolega tu pisze że zarówno na gazie jak i na bezynie cały czas ma ten sam problem więc na pewno to nie jest sprawa wtrysków, ani od gazu ani od benzyny. ja bym sprawdził jeszcze pedał gazu, zdaje się ze my mamy tam czujnik( ? ), i na wszelki wypadek zresteowałbym kompa.

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 16 cze 2012, 15:36

a wiec vag nic nie pokazywał tylko błąd o lambdzie . pojechałem do gazownika podpioł i wyszło szydło z worka . wszytskie 6 zapłonów error :/ wyskoczył zapłon . gdzie teraz i jak szukac przyczyny ? ? świece , kable nowe 4 miechy mają :/ jak sprawdzic pozdrawiam
KoTeK :)

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 16 cze 2012, 16:59

cewka wn? znajdź lepiej dobrego fachowca elektryka to zbada sprawę..
a ten gazownik to co nic więcej ci nie powiedział cewki nie sprawdzał, przewodów itp.?

halcik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 cze 2012, 22:41
Lokalizacja: Kutno

Post autor: halcik » 17 cze 2012, 07:47

Z zapłonem wiąże się więcej rzeczy niż cewka, kable i świece. Mogą też być moduł zapłonowy, czujnik położenia wału, a i świece bym wykręcił i obejrzał jeszcze raz. Moje poprzednie autko zaczynało słabnąć z czasem i pomagało tylko odłączenie aku na parę minut. Sprawdź, co najwyżej rozkoduje Ci radio i tyle

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 17 cze 2012, 15:16

też powtażam żeby zresetować kompa, najlepjej vagiem usunąć błędy i potem sprawdzić czy coś się zmieniło, a czujnik położenia wału to chyba nie to... gasłby na wolnych albo wogóle nie dałoby się uruchomić silnika, przy module zapłonowym też prawdopodobnie by nie odpalał na ciepłym i gasłby po odpaleniu po jakim czasie.kolega napisał też że stwierdzono u niego wypadnięcie zapłonu, a jak z pracą silnika? chodzi równo czy nie? przyczyny wypadania zapłonuto najczęściej : świece, cewka,przewody WN, wężyki poddciśnienia, filtry benzyny/gazu, filtr powietrza no i kompresja, może być jeszcze zawieszanie się sondy Lambdy,czujniki wałków/wału (warto sprawdzić czujnik prędkości wału korbowego), może być to też związane z ilościa zasysanego powietrza. tak sobie głośno myślę co by to mogło być... duzo tego a przyczyną może się okazać jakaś duperela

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 18 cze 2012, 13:59

Wymieniłem świece chociaż te były dobre po 8tysiącach przebiegu . kable są jak nowe . Błąd jest tylko z tą lambdą . teraz odłączyłem akus i sprawdzę ... Filtr powietrza czysty jak nowy . A dobrze rozumiem skoro nie moge przekroczyc 110 - 120 km na km/h to jest ten słynny tryb awaryjny ? ? ? a jak go można zrestartować . pozdrawiam i proszę mądre grono klubowiczów o dalszą pomoc :)
KoTeK :)

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 18 cze 2012, 15:32

tak jak koledzy pisali wyżej trzeba usunąć błędy vagiem i to jest restart
Jeśli błędów nie idzie usunąć lub po usunięciu wracają tzn. że jest to usterka na tyle poważna że trzeba naprawić przyczynę wyskakiwania błędów

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja