[ ALF 2.4 165 KM] PoooMocy ! ! ! Blokada prędkości przy 120k
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
[ ALF 2.4 165 KM] PoooMocy ! ! ! Blokada prędkości przy 120k
Witam serdecznie i proszę o pomoc , wiec zaczynająć od początku.
Problem pojawił się wraz z pojewieniem się kontrolki od klocków, klocki wymieniłem razem z tarczami komplet TRW .
obojętnie czy jade na benzynie czy na gazie auto nie dostaje paliwa ani gazu jak tylko przekrocze 120km/h .
komputer nic nie pokazuje. zero błędów tylko od lamby ale to przez gaz. pomozy bo już nie wiem gdzie szukać ...
Problem pojawił się wraz z pojewieniem się kontrolki od klocków, klocki wymieniłem razem z tarczami komplet TRW .
obojętnie czy jade na benzynie czy na gazie auto nie dostaje paliwa ani gazu jak tylko przekrocze 120km/h .
komputer nic nie pokazuje. zero błędów tylko od lamby ale to przez gaz. pomozy bo już nie wiem gdzie szukać ...
KoTeK 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
kotek17171,
Tak zgadywać to możemy długo. Ty potrzebujesz diagnozy z wykorzystaniem vaga. I albo go za dobędziesz i przy pomocy forum spróbujesz zdiagnozować swoje auto albo musisz poszukać dobrego mechanika.
Chyba że nalałeś paliwa lotniczego
A na poważnie to musisz wiedzieć które paliwo powoduje ten błąd, pb czy lpg.
Najczęściej jest to wina złej regulacji lub rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg.
Tak zgadywać to możemy długo. Ty potrzebujesz diagnozy z wykorzystaniem vaga. I albo go za dobędziesz i przy pomocy forum spróbujesz zdiagnozować swoje auto albo musisz poszukać dobrego mechanika.
kotek17171 pisze:zbyt bogata mieszanka czy coś podobnego . wlałem benzyne jakies tam najdroższej a coto może być przyczyna ? ? ?
Chyba że nalałeś paliwa lotniczego

A na poważnie to musisz wiedzieć które paliwo powoduje ten błąd, pb czy lpg.
Najczęściej jest to wina złej regulacji lub rozkalibrowanych wtryskiwaczy lpg.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
Z zapłonem wiąże się więcej rzeczy niż cewka, kable i świece. Mogą też być moduł zapłonowy, czujnik położenia wału, a i świece bym wykręcił i obejrzał jeszcze raz. Moje poprzednie autko zaczynało słabnąć z czasem i pomagało tylko odłączenie aku na parę minut. Sprawdź, co najwyżej rozkoduje Ci radio i tyle
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
też powtażam żeby zresetować kompa, najlepjej vagiem usunąć błędy i potem sprawdzić czy coś się zmieniło, a czujnik położenia wału to chyba nie to... gasłby na wolnych albo wogóle nie dałoby się uruchomić silnika, przy module zapłonowym też prawdopodobnie by nie odpalał na ciepłym i gasłby po odpaleniu po jakim czasie.kolega napisał też że stwierdzono u niego wypadnięcie zapłonu, a jak z pracą silnika? chodzi równo czy nie? przyczyny wypadania zapłonuto najczęściej : świece, cewka,przewody WN, wężyki poddciśnienia, filtry benzyny/gazu, filtr powietrza no i kompresja, może być jeszcze zawieszanie się sondy Lambdy,czujniki wałków/wału (warto sprawdzić czujnik prędkości wału korbowego), może być to też związane z ilościa zasysanego powietrza. tak sobie głośno myślę co by to mogło być... duzo tego a przyczyną może się okazać jakaś duperela
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: Toruń
Wymieniłem świece chociaż te były dobre po 8tysiącach przebiegu . kable są jak nowe . Błąd jest tylko z tą lambdą . teraz odłączyłem akus i sprawdzę ... Filtr powietrza czysty jak nowy . A dobrze rozumiem skoro nie moge przekroczyc 110 - 120 km na km/h to jest ten słynny tryb awaryjny ? ? ? a jak go można zrestartować . pozdrawiam i proszę mądre grono klubowiczów o dalszą pomoc 

KoTeK 
