Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 Allroad] Cisnienie w układzie

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

[ A6 C5 Allroad] Cisnienie w układzie

Post autor: Gwozdzio » 16 mar 2012, 18:09

Witam Koledzy jestem od niedawna posiadaczem allroad i nie wiem czy to pneumatyczne ustrojstwo prawidłowo pracuje :) , często mi się pompka włącza ale auto trzyma fason po nocy czy nawet czy nawet po kilku dniach, nie podoba mi się ciśnienie w zbiorniku rezerwowym jak pompka nie pracuje to jest jakieś 2,7 a jak pracuje to jest około 7,5 zbadałem to na VAGu, oraz zastanawiam się czy robi się jakąś konserwację np uszczelnianie miechów czy wpuszczanie jakiegoś oleju do układu by sprężarce było łatwiej czy np. czyszczenie zaworów.

Oraz chciałem zapytać na jakim poziomie ustawia się geometrie kół?
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 16 mar 2012, 18:37

Gwozdzio pisze:Oraz chciałem zapytać na jakim poziomie ustawia się geometrie kół?
na 2 poziomie ustawiasz geometrie <lol>
zbiornik cisnienia nie posiada czujnika cisnienia <lol>
czujnik cisnienia jest wbubowany w rozdzielaczu co umozliwia kontrrolowanie cisnienia w kazdym z jego wyjsc <okok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 18 mar 2012, 21:13

Piotruś pisze:Gwoździo z pompką masz wszystko OK
Niech Ci się włącza jak najczęściej i zawsze pracuje "w pocie czoła" do samego koĂąca - ku pełnej rozkoszy - Twojej i partnerki ... .
dobre <lol> <lol> <lol>
Piotruś, a tak z innej beczki to co sadzisz o regeneracji miechow w firmie "limak" <mysli>
mam dylemat czy amerykany czy jednak regeneracja <mysli>
prawy tyl sie mi klania po kilku dniach postoju <uoee>
pozdrawiam <okok>

maxx30gda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2008, 18:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: maxx30gda » 19 mar 2012, 20:51

Ja mam u siebie dwa ,,limaki,, i 2 tysie kilometrów idealnie.
Audi Allroad 2.5 tdi 2002 , VW Phaeton 3.2 b+lpg 2002

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 19 mar 2012, 21:03

maxx30gda pisze:Ja mam u siebie dwa ,,limaki,, i 2 tysie kilometrów idealnie.
dzieki <lol> 2 tys. to jeszcze troche malo zeby cos powiedziec .moze jest ktos co zrobil np.100 lub 200tys.km <okok>
slyszalem ze komus wystrzelila taka regenerowana ,ale ile w tym prawdy <mysli2>

wolek83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 21 mar 2012, 10:14
Lokalizacja: Darłowo

Post autor: wolek83 » 21 mar 2012, 10:55

Piotruś,
witaj pisze do Ciebie poniewaz widze ze masz pojecie o Allroad mam problem bo opada mi tylko przod samochodu sterownik na desce mryga tak jakby gubil zasilanie z bledow to wysokosciowki przednie i strownik swiatel pokazuje.wszystko wymienilem bledy dal;ej te same i nie wiem co robic.moze instalacja albo sterownik w bagazniku ale nie chce wydawac pieniedzy na sterownik jak to nie to.Jakie sa obiawy jak sterownik padnie tez z bagażnika? Poduszki miechy tez są ok bo wymienialem.A do tego jak gasnie sterowanie podnoszeniem na konsoli środkowej to nawet ESP nie chce sie wyłączyc nie reaguje.pozdrawiam

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 21 mar 2012, 11:35

wolek83 Sprawdz wszystkie kostki,spryskaj je preparatem typu kontakt brak łączności poże być powodem kłopotów.Jakie dokładnie błedy na vag-u masz.I czy samochód nie był podnoszony bez trybu podnosnika.Jak zachowują sie xenony po włączeniu jdą do góry czy nie.

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 21 mar 2012, 11:46

Piotruś z tą pompką to przegiołeśśśśśśśśśś :) :) :) :)
Czytam posta i się ciesze to nie jest tak źle sobie myślę z tym moim allroad ale dopiero później się skapowałem że o inną pompkę chodzi a z tym trybem serwisowym to już całkiem zbaraniałem myślę o co mu chodzi!!! jaki parking !!!!
super post <radocha>

Kontynuując mojego posta niestety i mój allroad pierwszy raz się mi pokłonił tak lewą stroną lewy przód i lewy tył choć on trzymał trochę lepiej fason niż przód, warto zwróci uwagę że przez te dwa dni była tak zmienna pogoda ale prawa stron wyglądała ok więc usprawiedliwieĂą nie ma, oczywiście po odpaleniu pomigał kontrolka ale po chwil zgasła i auto dźwignęło się praktycznie momentalnie i kilka razy później dopompowywał.
W sterowniku nie odnotował żadnych błędów poza 01772 Signal from level control presure G291) który był już wcześniej
Wiec mam taki plan nie do koĂąca podejrzewam obwiniam miechy wiec planuje załatwić sobie cztery koziołki i pojechać do znajomego na podnośnik z testerem szczelności od mojego gazownika i opuścić auto i poklei sprawdza instalację a w szczególności miechy i ich uszczelnię.
Auto zimą stało jak nasza stolica w szczycie.
Koledzy wszystkie Wasze sugestie będą mile widziane jak to się mówi co dwie głowy to nie jedna
Bardzo proszę o Waszą pomoc i podpowiedzi . :)
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 22 mar 2012, 09:29

Z tymi koziołkami mam na myśli opuścić auto bez kół i pod zawieszenie coś podłożyć tak by zbadać miechy pod obciążeniem.
Piotruś ja również obstawiam na poduchy ale nie chcę wywalić kaski w na darmo więc muszę to zbadać.
Chyba że można to zbadać w jakiś inny sposób?
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 22 mar 2012, 12:16

Piotruś jest jeszcze możliwość zamiast mydła zastosować preparat w spreju do kontroli układów gazowych (instalacje propan-butan) w sklepie około 20 złotych taka pianka nałożona na powierzchnię będzie się pienić w miejscu dziurki jej plus jest taki że świetnie przylega do powierzchni i można ją aplikować w dowolnej pozycji

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga