[ A6 C5 Allroad] Cisnienie w układzie
[ A6 C5 Allroad] Cisnienie w układzie
Witam Koledzy jestem od niedawna posiadaczem allroad i nie wiem czy to pneumatyczne ustrojstwo prawidłowo pracuje , często mi się pompka włącza ale auto trzyma fason po nocy czy nawet czy nawet po kilku dniach, nie podoba mi się ciśnienie w zbiorniku rezerwowym jak pompka nie pracuje to jest jakieś 2,7 a jak pracuje to jest około 7,5 zbadałem to na VAGu, oraz zastanawiam się czy robi się jakąś konserwację np uszczelnianie miechów czy wpuszczanie jakiegoś oleju do układu by sprężarce było łatwiej czy np. czyszczenie zaworów.
Oraz chciałem zapytać na jakim poziomie ustawia się geometrie kół?
Oraz chciałem zapytać na jakim poziomie ustawia się geometrie kół?
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
na 2 poziomie ustawiasz geometrieGwozdzio pisze:Oraz chciałem zapytać na jakim poziomie ustawia się geometrie kół?
zbiornik cisnienia nie posiada czujnika cisnienia
czujnik cisnienia jest wbubowany w rozdzielaczu co umozliwia kontrrolowanie cisnienia w kazdym z jego wyjsc
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
dobrePiotruś pisze:Gwoździo z pompką masz wszystko OK
Niech Ci się włącza jak najczęściej i zawsze pracuje "w pocie czoła" do samego koĂąca - ku pełnej rozkoszy - Twojej i partnerki ... .
Piotruś, a tak z innej beczki to co sadzisz o regeneracji miechow w firmie "limak"
mam dylemat czy amerykany czy jednak regeneracja
prawy tyl sie mi klania po kilku dniach postoju
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Piotruś,
witaj pisze do Ciebie poniewaz widze ze masz pojecie o Allroad mam problem bo opada mi tylko przod samochodu sterownik na desce mryga tak jakby gubil zasilanie z bledow to wysokosciowki przednie i strownik swiatel pokazuje.wszystko wymienilem bledy dal;ej te same i nie wiem co robic.moze instalacja albo sterownik w bagazniku ale nie chce wydawac pieniedzy na sterownik jak to nie to.Jakie sa obiawy jak sterownik padnie tez z bagażnika? Poduszki miechy tez są ok bo wymienialem.A do tego jak gasnie sterowanie podnoszeniem na konsoli środkowej to nawet ESP nie chce sie wyłączyc nie reaguje.pozdrawiam
witaj pisze do Ciebie poniewaz widze ze masz pojecie o Allroad mam problem bo opada mi tylko przod samochodu sterownik na desce mryga tak jakby gubil zasilanie z bledow to wysokosciowki przednie i strownik swiatel pokazuje.wszystko wymienilem bledy dal;ej te same i nie wiem co robic.moze instalacja albo sterownik w bagazniku ale nie chce wydawac pieniedzy na sterownik jak to nie to.Jakie sa obiawy jak sterownik padnie tez z bagażnika? Poduszki miechy tez są ok bo wymienialem.A do tego jak gasnie sterowanie podnoszeniem na konsoli środkowej to nawet ESP nie chce sie wyłączyc nie reaguje.pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Piotruś z tą pompką to przegiołeśśśśśśśśśś
Czytam posta i się ciesze to nie jest tak źle sobie myślę z tym moim allroad ale dopiero później się skapowałem że o inną pompkę chodzi a z tym trybem serwisowym to już całkiem zbaraniałem myślę o co mu chodzi!!! jaki parking !!
super post
Kontynuując mojego posta niestety i mój allroad pierwszy raz się mi pokłonił tak lewą stroną lewy przód i lewy tył choć on trzymał trochę lepiej fason niż przód, warto zwróci uwagę że przez te dwa dni była tak zmienna pogoda ale prawa stron wyglądała ok więc usprawiedliwieĂą nie ma, oczywiście po odpaleniu pomigał kontrolka ale po chwil zgasła i auto dźwignęło się praktycznie momentalnie i kilka razy później dopompowywał.
W sterowniku nie odnotował żadnych błędów poza 01772 Signal from level control presure G291) który był już wcześniej
Wiec mam taki plan nie do koĂąca podejrzewam obwiniam miechy wiec planuje załatwić sobie cztery koziołki i pojechać do znajomego na podnośnik z testerem szczelności od mojego gazownika i opuścić auto i poklei sprawdza instalację a w szczególności miechy i ich uszczelnię.
Auto zimą stało jak nasza stolica w szczycie.
Koledzy wszystkie Wasze sugestie będą mile widziane jak to się mówi co dwie głowy to nie jedna
Bardzo proszę o Waszą pomoc i podpowiedzi .
Czytam posta i się ciesze to nie jest tak źle sobie myślę z tym moim allroad ale dopiero później się skapowałem że o inną pompkę chodzi a z tym trybem serwisowym to już całkiem zbaraniałem myślę o co mu chodzi!!! jaki parking !!
super post
Kontynuując mojego posta niestety i mój allroad pierwszy raz się mi pokłonił tak lewą stroną lewy przód i lewy tył choć on trzymał trochę lepiej fason niż przód, warto zwróci uwagę że przez te dwa dni była tak zmienna pogoda ale prawa stron wyglądała ok więc usprawiedliwieĂą nie ma, oczywiście po odpaleniu pomigał kontrolka ale po chwil zgasła i auto dźwignęło się praktycznie momentalnie i kilka razy później dopompowywał.
W sterowniku nie odnotował żadnych błędów poza 01772 Signal from level control presure G291) który był już wcześniej
Wiec mam taki plan nie do koĂąca podejrzewam obwiniam miechy wiec planuje załatwić sobie cztery koziołki i pojechać do znajomego na podnośnik z testerem szczelności od mojego gazownika i opuścić auto i poklei sprawdza instalację a w szczególności miechy i ich uszczelnię.
Auto zimą stało jak nasza stolica w szczycie.
Koledzy wszystkie Wasze sugestie będą mile widziane jak to się mówi co dwie głowy to nie jedna
Bardzo proszę o Waszą pomoc i podpowiedzi .
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
Z tymi koziołkami mam na myśli opuścić auto bez kół i pod zawieszenie coś podłożyć tak by zbadać miechy pod obciążeniem.
Piotruś ja również obstawiam na poduchy ale nie chcę wywalić kaski w na darmo więc muszę to zbadać.
Chyba że można to zbadać w jakiś inny sposób?
Piotruś ja również obstawiam na poduchy ale nie chcę wywalić kaski w na darmo więc muszę to zbadać.
Chyba że można to zbadać w jakiś inny sposób?
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Piotruś jest jeszcze możliwość zamiast mydła zastosować preparat w spreju do kontroli układów gazowych (instalacje propan-butan) w sklepie około 20 złotych taka pianka nałożona na powierzchnię będzie się pienić w miejscu dziurki jej plus jest taki że świetnie przylega do powierzchni i można ją aplikować w dowolnej pozycji
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga