Witam, mój problem wyglądał tak:
Obojętne czy auto ciepłe czy zimne kręce i nic, dopiero po wykasowaniu błędów odpala. Czasem za drugim razem odpalał bez kasowania.
000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 3
Reset counter: 36
Mileage: 171387 km
Time Indication: 0
Date: 2011.10.26
Time: 13:50:35
Freeze Frame:
RPM: 768 /min
Mass Air / Rev.: 125.4 mg/str
Temperature: -7.5°C
Idle
Temperature: 24.0°C
Speed: 0.0 km/h
005377 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground
P1501 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 171441 km
Time Indication: 0
Date: 2011.11.29
Time: 15:07:35
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Temperature: -16.5°C
Engine Off
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
005748 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Instrument Cluster
P1674 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 171441 km
Time Indication: 0
Date: 2011.11.29
Time: 15:07:40
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Temperature: -12.0°C
Engine Off
Voltage: 12.04 V
Speed: 0.0 km/h
Najpierw myślałem, że to przez przekaźnik pompy paliwa J17
Znajduje się tutaj jak coś:
[IMG]http://
images45.fotosik.pl/1246/e2da3f87bea7640d.jpg[/IMG]
Faktycznie znajduą się tam u mnie dwa przekaźniki 614, oczyściłem nóżki zamieniłem miejscami, błąd nie wraca, ale problem z nie odpalaniem został.
Winny był czujnik temperatury G62, 2-stykowy. Auto z fałszywymi danymi temp -20,-40 stopni nie chciało załączać pompy paliwa, jak już załączyło to i tak cały czas jeździłem na załączonej pompie powietrza wtórnego.
Czujnik wymieniony. Wszystko ok.
[ BDW 2.4 177 KM] [ A6 C6 ] Czujnik temperatury G62
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
u mnie tez do wymiany w/w czujnik ale objawy inne.Nie ma problemu z odpaleniem tylko czasem wskazowka od temp.spada nagle do 0 i po kilku minutach wraca do normy kolejny objaw to zalaczenie wiatraka na maxa ajk by temp. oleju byla ponad 100.Pytanie do kolegi czy miales objawy falujacych obrotow przy predkosciach do 70km/h
Duzo zachodu z wymiana owego czujnika?
Duzo zachodu z wymiana owego czujnika?
- karol24
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
- Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk
U mnie problem z odpaleniem pojawił się dopiero jak już po przekręceniu zapłonu do komputera szło -20st z czujnika. Jak czujnik pokazywał dobrze to normalnie odpalał. Raz też zauważyłem podczas jazdy temp spadła do zera i zaraz wskoczyła na 90.
Też na początku myślałem, że wentylator, ale po podniesieniu maski okazało się, że to pompa wtórnego powietrza- pod wlotem to filtra powietrza.
Wymiana czujnika 3min, najlepiej na zimnym silniku, czujnik znajduje się przed atrapą z napisem 2.4 v6. Odpinasz wtyczkę, wyciągasz zawleczkę i wyjmujesz czujnik, bierzesz nowy i w odwrotnej kolejności.
W ASO 120zł ori.
Nie miałem falowania obrotów
Do dobrej diagnozy nieoceniony VCDS.
Też na początku myślałem, że wentylator, ale po podniesieniu maski okazało się, że to pompa wtórnego powietrza- pod wlotem to filtra powietrza.
Wymiana czujnika 3min, najlepiej na zimnym silniku, czujnik znajduje się przed atrapą z napisem 2.4 v6. Odpinasz wtyczkę, wyciągasz zawleczkę i wyjmujesz czujnik, bierzesz nowy i w odwrotnej kolejności.
W ASO 120zł ori.
Nie miałem falowania obrotów
Do dobrej diagnozy nieoceniony VCDS.
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
dzieki za rady w przyszlym tygodniu zakupie czujnik i zabieram sie do roboty:)
Czujnik wymieniony jak kolega wspomnial latwizna, przy wyciagnieciu starego ulalo sie troche plynu chlodniczego poza tym ok.Wspomne tylko ze pare dni temu tez mialem problem z odpaleniem, przy przekreceniu wiatrak na maxa chodzil jak by bylo ze 40 stopni w polu pompa i przepustnica odcieta po kilku minutach wrocilo do normy.Tak czy tak po wymianie wszystkie bledy ktore byly juz sie drugi raz nie pojawily.Teraz wiem co bylo ich przyczyna.Kilka minut i temp. elegancko w gore idzie wczesniej troche to trwalo co sie pewnie zle mialo do spalania.
Dzieki za rady kolego...pozdrawiam
Czujnik wymieniony jak kolega wspomnial latwizna, przy wyciagnieciu starego ulalo sie troche plynu chlodniczego poza tym ok.Wspomne tylko ze pare dni temu tez mialem problem z odpaleniem, przy przekreceniu wiatrak na maxa chodzil jak by bylo ze 40 stopni w polu pompa i przepustnica odcieta po kilku minutach wrocilo do normy.Tak czy tak po wymianie wszystkie bledy ktore byly juz sie drugi raz nie pojawily.Teraz wiem co bylo ich przyczyna.Kilka minut i temp. elegancko w gore idzie wczesniej troche to trwalo co sie pewnie zle mialo do spalania.
Dzieki za rady kolego...pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 gru 2022, 15:07
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wadowice
Re: [ BDW 2.4 177 KM] [ A6 C6 ] Czujnik temperatury G62
Hej jestem tu nowy. Po 3latach użytkowania nagle na jeszcze nienagrzanym silniku przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu wywala check i miga oraz zapaka bledy ABS i ESP. Bledy w kompie to wypadanie zaplonow na cyl 1 az do 3 na zmiane. Na goracym OK ale jak chce przekrecic na obrotach w czasie jazdy powyzej 5tys to i tak szarpie i czuc ze nie ma sily czy to Pb czy LPG. Sprawdzilem dzis pomoary czujnikow i wyszlo G83 od temp plynu chłodniczego i temp -37 kiedy wsjaznik na desce jest na 90. A6 C6 2.4 V6 Quattro 2007 czy to oby tylko czujnik?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga