Obojętne czy auto ciepłe czy zimne kręce i nic, dopiero po wykasowaniu błędów odpala. Czasem za drugim razem odpalał bez kasowania.
000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 3
Reset counter: 36
Mileage: 171387 km
Time Indication: 0
Date: 2011.10.26
Time: 13:50:35
Freeze Frame:
RPM: 768 /min
Mass Air / Rev.: 125.4 mg/str
Temperature: -7.5°C
Idle
Temperature: 24.0°C
Speed: 0.0 km/h
005377 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground
P1501 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 171441 km
Time Indication: 0
Date: 2011.11.29
Time: 15:07:35
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Temperature: -16.5°C
Engine Off
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
005748 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Instrument Cluster
P1674 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00001000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 171441 km
Time Indication: 0
Date: 2011.11.29
Time: 15:07:40
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Temperature: -12.0°C
Engine Off
Voltage: 12.04 V
Speed: 0.0 km/h
Najpierw myślałem, że to przez przekaźnik pompy paliwa J17
Znajduje się tutaj jak coś:
[IMG]http://
images45.fotosik.pl/1246/e2da3f87bea7640d.jpg[/IMG]
Faktycznie znajduą się tam u mnie dwa przekaźniki 614, oczyściłem nóżki zamieniłem miejscami, błąd nie wraca, ale problem z nie odpalaniem został.
Winny był czujnik temperatury G62, 2-stykowy. Auto z fałszywymi danymi temp -20,-40 stopni nie chciało załączać pompy paliwa, jak już załączyło to i tak cały czas jeździłem na załączonej pompie powietrza wtórnego.
Czujnik wymieniony. Wszystko ok.
