ROK: 1999
MODEL: S6 Avant
SILNIK: 4.2 V8 + Valvoline VR1 10W-60
UK?AD DOLOTOWY: seria + wkładka K&N + izolacja termiczna + dolot zimnego powietrza ze zderzaka
UK?AD WYDECHOWY: RS6 Plus (2x 2,5" na przelotowych tłumikach środkowych i customowych komorowych tłumikach końcowych)
ELEKTRONIKA: seria
UK?AD NAPęDOWY: seria (tiptronic 5 biegów + Quattro)
ZAWIESZENIE: przód: Billstein B14, tył: seria + sprężyny H&R -30? mm
UK?AD HAMULCOWY:
Zaciski przód: ZL18 i ZR18 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne
Zaciski tył: seria RS6 C5
Tarcze przód: 350x34 Zimmermann Sport z VW Phaeton (360 przetoczone na 350)
Tarcze tył: 330x22 Zimmermann Sport z S6 C6
Klocki przód: Brembo
Klocki tył: Brembo
Przewody przód i tył: w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamulcowy: RBF600
więcej info + zdjęcia
BODY-KIT: RS6 + RS6 Shadow Line
?RODEK: seria (biała skóra, alkantara i carbon)
CAR-AUDIO: seria (BOSE)
KO?A:
-Lato 19" RS6 Plus, opony: 265/30 R19 Yokohama Advan Sport
-Zima 17" OEM S6, opony: 235/45 R17 Pirelli SottoZero Winter
MOC: 340KM/420Nm (niehamowany)
Mój poprzedni samochód (Honda Accord TypeR) sprzedałem w stanie igła i po dziś dzień utrzymuję z nowym właścicielem świetny kontakt

Ja mam takie podejście ze fura musi być igła!! Musze być w 100% pewien ze nic się nie wys*a i mnie nie zabije.
Co ogarnąłem z najważniejszych rzeczy?
> Naprawa zawieszenia (dolne wahacze + sworznie + końcówki drążków + jakiś tam górny + ustawianie sanek i parę innych)
> Nowe opony - jak w opisie
> Wrzucenie porządnego alarmu
> Wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrami
> Wymiana oleju w silniku
> Wymiana oleju w torsenie
> Wymiana oleju w tylnym moście
> Wymiana oleju od wspomagania
> Wymiana płynu G12
> Wymiana rozrządu
> Wymiana wyświetlacza FIS
> Wymiana skórzanej klapki podłokietnika
> Wymiana obudów przednich lamp i pomalowanie ramek na czarno
> Wymiana ślizgaczy szyb w przednich drzwiach wraz ze smarowaniem wszystkiego
> Wymiana nadkoli na wentylowane z RS6
> Wymiana świec na Bosch'a Platynowo-Irydowe
> Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów (Q4 2011)
> Wymiana gum przegubów (Q4 2011)
> Naprawa wycieku z chłodnicy oleju (pęknięta rurka) (Q3 2011)
> Przegląd instalacji BRC z wymianą wszystkich filtrów i wgraniem najnowszego softu itp (Q1.2012)
> Wymiana zatyczek wałków rozrządu oraz uszczelek nastawników (2.2012)
> Regeneracja rozrusznika (3.2012)
> Czyszczenie układu ODMY wraz z wymianą Ezektora i zaworu odpowietrzającego blok (3.2012)
> Wymiana wężyków układu podciśnienia sterującego klapkami w kolektorze ssącym (3.2012)
> Kompletna wymiana hamulców na BBK (4.2012)
> Wymiana tylnej klapy na pochodzącą z RS6
> Wymiana uszczelki pompy wody wraz ze śrubami + wymiana całego G12 (7.2012)
> Kompletne pranie tapicerki (7.2012)
Do tego dochodzi wymiana caaaaaałej masy drobnych części oczywiście na ori. W ASO bywam ostatnio średnio 1-2 razy w tygodniu

Z mniej spektakularnych rzeczy:
> Izolacja termiczna całego układu dolotowego (foty na 1 stronie)
> Odnowienie lakieru zacisków hamulcowych (foty na 1 stronie)
> Wypranie tapicerki i przycięcie alkantary
> Przyciemnienie szyb
> Wymiana teleskopu maski
> Wymiana cup-holdera
> Wymiana spryskiwacza reflektora wraz z zaślepką
> Odgrzybianie klimatyzacji
> Wymiana łączników stabilizatorów oraz przesmarowanie gum
> Wymiana rolki prowadzącej od osprzętu
> Wymiana oświetlenia na LED'owe
> Wymiana całego czynnika w klimatyzacji na nowy (7.2012)
> i wieeeele innych...
PLANY:
- Podkładki termiczne pod kolektorem ssącym (heat shield) + izolacja termiczna kolektora i kilka innych zmian w nim..
- Zmiana kompa lub strojenie
POWERED by:
> Mechanika i klimatyzacja: Motogajdy (www.motogajdy.pl)
> Zawieszenie: ASKO Serwis (http://www.moto-market.pl/asko/)
> Hamulce: SID (http://sidmotorsport.pl)
---------------------------------------
VIDEO:
on-board, takie toczenie się:
hamulce i odjazd:
ZDJęCIA:
http://img692.imageshack.us/img692/7813/20110506036.jpg
(Nowy i stary samochód)
http://img153.imageshack.us/img153/6493 ... 061001.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/4011/20110613062.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/2284/20110510042.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/7654/20110510041.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/5274/20110510040.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/6944/20120501185408.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1396 ... 185547.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5329 ... 185623.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/7016/2 ... 185702.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3900 ... 185712.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5099/2 ... 185802.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1431 ... 185849.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/1504 ... 190222.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3168 ... 190259.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7189 ... 190437.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5757/20120501190508.jpg
MODY / ZMIANY:
> Nowa izolacja termiczna dolotu:
Użyte materiały:
> Mata styropian z folią do oklejania ścian przy kaloryferach. Grubość ok 2-3mm. (5x0.5m => 16zł)
> Taśma aluminiowa samoprzylepna odbijająca ciepło do kominków z dodatkowym wzmocnieniem (50mb => 40zł)
Zostawiłem starą izolację i na nią zarzuciłem tą. wrzuciłem minimum 2 warstwy maty na wszystko a na airbox od strony kolektora wydechowego wrzuciłem nawet 3-4 warstwy. Całość przeleciałem jeszcze tą taśmą dla wzmocnienia i dodatkowego działania.
Foty:
> VCAI v 2.2 (veeeeery cooold air intake)
a teraz z nowa rurą dolotu z dodatkową izolacja od gorąca:
nieco lepiej zaizolowany dolot:
Malowanie dolotu
i poskładane: