
Audi S6 // RS6 Shadow line look
Dzisiaj przyszła nowa zabawką na która Santo namówił mnie w 0,759s
Moduł:
Do tego kupiłem na telefon aplikację Torque. Więcej info o niej: http://torque-bhp.com/wiki/Main_Page
Takie zdjęcie na szybko zrobione kalkulatorem bo telefon jak widać jest zajęty:
i takie pare wyników na szybko:
Temperatura w dolocie ok 21*C przy temp zew. ~18*C
350KM
i chyba 400Nm
![Obrazek]()

Moduł:
Do tego kupiłem na telefon aplikację Torque. Więcej info o niej: http://torque-bhp.com/wiki/Main_Page
Takie zdjęcie na szybko zrobione kalkulatorem bo telefon jak widać jest zajęty:
i takie pare wyników na szybko:
Temperatura w dolocie ok 21*C przy temp zew. ~18*C
350KM


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 22:45 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
ÂŁikend był więc trzeba było coś pomodzić w samochodzie 
1. nowe łączniki przedniego stab + smarowanie gum
2. odizolowałem termicznie przepływkę. To + łapacz powietrza ze zderzaka powodują, że przy temp. zew. np. 15*C ja mam w dolocie ok 18*C
3. prawie skończyłem łapacz powietrza z grilla. Przy jego wykonaniu postawiłem sobie za cel możliwość ew. przywrócenia samochodu do serii dlatego nie ruszałem żadnych oryginalnych elementów:
Wstępna wersja, przymiarka bez grilla:
Testy w tunelu aerodynamicznym (czyt. symulowane przepływem powietrza w postaci mojej dłoni) wykazały ze bez górnego kawałka większość powietrza ucieknie nad silnik dlatego został wykonany górny płat który odpowiednio kieruje całe powietrze
W celu poprawienia przepływu powietrza wsporniki chwytu powietrza w pasie przednim zostały nieco zaostrzone:
Wersja prawie finalna. Górna część została nieco lepiej wyprofilowana i wszystko zostało wzmocnione dodatkowymi warstwami pleksi zeby nie rozleciało się przy duzej prędkości:
![Obrazek]()
Planuję jeszcze wzmocnić boczne ścianki i zamontować to jakoś na stałe. Na razie wszystko schnie
[ Dodano: 2011-09-26, 20:15 ]
Dzisiaj fura odwiedzila www.motogajdy.pl na mały profilaktyczny przegląd.
> sprawdzenie oleju w tipie
> wymiana całego płynu hamulcowego
> wymiana oleju w torsenie
> wymiana oleju w tylnym moście
> przesmarowanie gum stabilizatorów
> wymianę osłony przegubu


1. nowe łączniki przedniego stab + smarowanie gum
2. odizolowałem termicznie przepływkę. To + łapacz powietrza ze zderzaka powodują, że przy temp. zew. np. 15*C ja mam w dolocie ok 18*C

3. prawie skończyłem łapacz powietrza z grilla. Przy jego wykonaniu postawiłem sobie za cel możliwość ew. przywrócenia samochodu do serii dlatego nie ruszałem żadnych oryginalnych elementów:
Wstępna wersja, przymiarka bez grilla:
Testy w tunelu aerodynamicznym (czyt. symulowane przepływem powietrza w postaci mojej dłoni) wykazały ze bez górnego kawałka większość powietrza ucieknie nad silnik dlatego został wykonany górny płat który odpowiednio kieruje całe powietrze

W celu poprawienia przepływu powietrza wsporniki chwytu powietrza w pasie przednim zostały nieco zaostrzone:
Wersja prawie finalna. Górna część została nieco lepiej wyprofilowana i wszystko zostało wzmocnione dodatkowymi warstwami pleksi zeby nie rozleciało się przy duzej prędkości:
Planuję jeszcze wzmocnić boczne ścianki i zamontować to jakoś na stałe. Na razie wszystko schnie

[ Dodano: 2011-09-26, 20:15 ]
Dzisiaj fura odwiedzila www.motogajdy.pl na mały profilaktyczny przegląd.
> sprawdzenie oleju w tipie
> wymiana całego płynu hamulcowego
> wymiana oleju w torsenie
> wymiana oleju w tylnym moście
> przesmarowanie gum stabilizatorów
> wymianę osłony przegubu
