Audi S6 // RS6 Shadow line look
Audi S6 // RS6 Shadow line look
DANE:
ROK: 1999
MODEL: S6 Avant
SILNIK: 4.2 V8 + Valvoline VR1 10W-60
UK?AD DOLOTOWY: seria + wkładka K&N + izolacja termiczna + dolot zimnego powietrza ze zderzaka
UK?AD WYDECHOWY: RS6 Plus (2x 2,5" na przelotowych tłumikach środkowych i customowych komorowych tłumikach końcowych)
ELEKTRONIKA: seria
UK?AD NAPęDOWY: seria (tiptronic 5 biegów + Quattro)
ZAWIESZENIE: przód: Billstein B14, tył: seria + sprężyny H&R -30? mm
UK?AD HAMULCOWY:
Zaciski przód: ZL18 i ZR18 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne
Zaciski tył: seria RS6 C5
Tarcze przód: 350x34 Zimmermann Sport z VW Phaeton (360 przetoczone na 350)
Tarcze tył: 330x22 Zimmermann Sport z S6 C6
Klocki przód: Brembo
Klocki tył: Brembo
Przewody przód i tył: w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamulcowy: RBF600
więcej info + zdjęcia
BODY-KIT: RS6 + RS6 Shadow Line
?RODEK: seria (biała skóra, alkantara i carbon)
CAR-AUDIO: seria (BOSE)
KO?A:
-Lato 19" RS6 Plus, opony: 265/30 R19 Yokohama Advan Sport
-Zima 17" OEM S6, opony: 235/45 R17 Pirelli SottoZero Winter
MOC: 340KM/420Nm (niehamowany)
Mój poprzedni samochód (Honda Accord TypeR) sprzedałem w stanie igła i po dziś dzień utrzymuję z nowym właścicielem świetny kontakt
Ja mam takie podejście ze fura musi być igła!! Musze być w 100% pewien ze nic się nie wys*a i mnie nie zabije.
Co ogarnąłem z najważniejszych rzeczy?
> Naprawa zawieszenia (dolne wahacze + sworznie + końcówki drążków + jakiś tam górny + ustawianie sanek i parę innych)
> Nowe opony - jak w opisie
> Wrzucenie porządnego alarmu
> Wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrami
> Wymiana oleju w silniku
> Wymiana oleju w torsenie
> Wymiana oleju w tylnym moście
> Wymiana oleju od wspomagania
> Wymiana płynu G12
> Wymiana rozrządu
> Wymiana wyświetlacza FIS
> Wymiana skórzanej klapki podłokietnika
> Wymiana obudów przednich lamp i pomalowanie ramek na czarno
> Wymiana ślizgaczy szyb w przednich drzwiach wraz ze smarowaniem wszystkiego
> Wymiana nadkoli na wentylowane z RS6
> Wymiana świec na Bosch'a Platynowo-Irydowe
> Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów (Q4 2011)
> Wymiana gum przegubów (Q4 2011)
> Naprawa wycieku z chłodnicy oleju (pęknięta rurka) (Q3 2011)
> Przegląd instalacji BRC z wymianą wszystkich filtrów i wgraniem najnowszego softu itp (Q1.2012)
> Wymiana zatyczek wałków rozrządu oraz uszczelek nastawników (2.2012)
> Regeneracja rozrusznika (3.2012)
> Czyszczenie układu ODMY wraz z wymianą Ezektora i zaworu odpowietrzającego blok (3.2012)
> Wymiana wężyków układu podciśnienia sterującego klapkami w kolektorze ssącym (3.2012)
> Kompletna wymiana hamulców na BBK (4.2012)
> Wymiana tylnej klapy na pochodzącą z RS6
> Wymiana uszczelki pompy wody wraz ze śrubami + wymiana całego G12 (7.2012)
> Kompletne pranie tapicerki (7.2012)
Do tego dochodzi wymiana caaaaaałej masy drobnych części oczywiście na ori. W ASO bywam ostatnio średnio 1-2 razy w tygodniu
Z mniej spektakularnych rzeczy:
> Izolacja termiczna całego układu dolotowego (foty na 1 stronie)
> Odnowienie lakieru zacisków hamulcowych (foty na 1 stronie)
> Wypranie tapicerki i przycięcie alkantary
> Przyciemnienie szyb
> Wymiana teleskopu maski
> Wymiana cup-holdera
> Wymiana spryskiwacza reflektora wraz z zaślepką
> Odgrzybianie klimatyzacji
> Wymiana łączników stabilizatorów oraz przesmarowanie gum
> Wymiana rolki prowadzącej od osprzętu
> Wymiana oświetlenia na LED'owe
> Wymiana całego czynnika w klimatyzacji na nowy (7.2012)
> i wieeeele innych...
PLANY:
- Podkładki termiczne pod kolektorem ssącym (heat shield) + izolacja termiczna kolektora i kilka innych zmian w nim..
- Zmiana kompa lub strojenie
POWERED by:
> Mechanika i klimatyzacja: Motogajdy (www.motogajdy.pl)
> Zawieszenie: ASKO Serwis (http://www.moto-market.pl/asko/)
> Hamulce: SID (http://sidmotorsport.pl)
---------------------------------------
VIDEO:
on-board, takie toczenie się:
hamulce i odjazd:
ZDJęCIA:
http://img692.imageshack.us/img692/7813/20110506036.jpg
(Nowy i stary samochód)
http://img153.imageshack.us/img153/6493 ... 061001.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/4011/20110613062.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/2284/20110510042.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/7654/20110510041.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/5274/20110510040.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/6944/20120501185408.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1396 ... 185547.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5329 ... 185623.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/7016/2 ... 185702.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3900 ... 185712.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5099/2 ... 185802.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1431 ... 185849.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/1504 ... 190222.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3168 ... 190259.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7189 ... 190437.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5757/20120501190508.jpg
MODY / ZMIANY:
> Nowa izolacja termiczna dolotu:
Użyte materiały:
> Mata styropian z folią do oklejania ścian przy kaloryferach. Grubość ok 2-3mm. (5x0.5m => 16zł)
> Taśma aluminiowa samoprzylepna odbijająca ciepło do kominków z dodatkowym wzmocnieniem (50mb => 40zł)
Zostawiłem starą izolację i na nią zarzuciłem tą. wrzuciłem minimum 2 warstwy maty na wszystko a na airbox od strony kolektora wydechowego wrzuciłem nawet 3-4 warstwy. Całość przeleciałem jeszcze tą taśmą dla wzmocnienia i dodatkowego działania.
Foty:
> VCAI v 2.2 (veeeeery cooold air intake)
a teraz z nowa rurą dolotu z dodatkową izolacja od gorąca:
nieco lepiej zaizolowany dolot:
Malowanie dolotu
i poskładane:
ROK: 1999
MODEL: S6 Avant
SILNIK: 4.2 V8 + Valvoline VR1 10W-60
UK?AD DOLOTOWY: seria + wkładka K&N + izolacja termiczna + dolot zimnego powietrza ze zderzaka
UK?AD WYDECHOWY: RS6 Plus (2x 2,5" na przelotowych tłumikach środkowych i customowych komorowych tłumikach końcowych)
ELEKTRONIKA: seria
UK?AD NAPęDOWY: seria (tiptronic 5 biegów + Quattro)
ZAWIESZENIE: przód: Billstein B14, tył: seria + sprężyny H&R -30? mm
UK?AD HAMULCOWY:
Zaciski przód: ZL18 i ZR18 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne
Zaciski tył: seria RS6 C5
Tarcze przód: 350x34 Zimmermann Sport z VW Phaeton (360 przetoczone na 350)
Tarcze tył: 330x22 Zimmermann Sport z S6 C6
Klocki przód: Brembo
Klocki tył: Brembo
Przewody przód i tył: w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamulcowy: RBF600
więcej info + zdjęcia
BODY-KIT: RS6 + RS6 Shadow Line
?RODEK: seria (biała skóra, alkantara i carbon)
CAR-AUDIO: seria (BOSE)
KO?A:
-Lato 19" RS6 Plus, opony: 265/30 R19 Yokohama Advan Sport
-Zima 17" OEM S6, opony: 235/45 R17 Pirelli SottoZero Winter
MOC: 340KM/420Nm (niehamowany)
Mój poprzedni samochód (Honda Accord TypeR) sprzedałem w stanie igła i po dziś dzień utrzymuję z nowym właścicielem świetny kontakt
Ja mam takie podejście ze fura musi być igła!! Musze być w 100% pewien ze nic się nie wys*a i mnie nie zabije.
Co ogarnąłem z najważniejszych rzeczy?
> Naprawa zawieszenia (dolne wahacze + sworznie + końcówki drążków + jakiś tam górny + ustawianie sanek i parę innych)
> Nowe opony - jak w opisie
> Wrzucenie porządnego alarmu
> Wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrami
> Wymiana oleju w silniku
> Wymiana oleju w torsenie
> Wymiana oleju w tylnym moście
> Wymiana oleju od wspomagania
> Wymiana płynu G12
> Wymiana rozrządu
> Wymiana wyświetlacza FIS
> Wymiana skórzanej klapki podłokietnika
> Wymiana obudów przednich lamp i pomalowanie ramek na czarno
> Wymiana ślizgaczy szyb w przednich drzwiach wraz ze smarowaniem wszystkiego
> Wymiana nadkoli na wentylowane z RS6
> Wymiana świec na Bosch'a Platynowo-Irydowe
> Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów (Q4 2011)
> Wymiana gum przegubów (Q4 2011)
> Naprawa wycieku z chłodnicy oleju (pęknięta rurka) (Q3 2011)
> Przegląd instalacji BRC z wymianą wszystkich filtrów i wgraniem najnowszego softu itp (Q1.2012)
> Wymiana zatyczek wałków rozrządu oraz uszczelek nastawników (2.2012)
> Regeneracja rozrusznika (3.2012)
> Czyszczenie układu ODMY wraz z wymianą Ezektora i zaworu odpowietrzającego blok (3.2012)
> Wymiana wężyków układu podciśnienia sterującego klapkami w kolektorze ssącym (3.2012)
> Kompletna wymiana hamulców na BBK (4.2012)
> Wymiana tylnej klapy na pochodzącą z RS6
> Wymiana uszczelki pompy wody wraz ze śrubami + wymiana całego G12 (7.2012)
> Kompletne pranie tapicerki (7.2012)
Do tego dochodzi wymiana caaaaaałej masy drobnych części oczywiście na ori. W ASO bywam ostatnio średnio 1-2 razy w tygodniu
Z mniej spektakularnych rzeczy:
> Izolacja termiczna całego układu dolotowego (foty na 1 stronie)
> Odnowienie lakieru zacisków hamulcowych (foty na 1 stronie)
> Wypranie tapicerki i przycięcie alkantary
> Przyciemnienie szyb
> Wymiana teleskopu maski
> Wymiana cup-holdera
> Wymiana spryskiwacza reflektora wraz z zaślepką
> Odgrzybianie klimatyzacji
> Wymiana łączników stabilizatorów oraz przesmarowanie gum
> Wymiana rolki prowadzącej od osprzętu
> Wymiana oświetlenia na LED'owe
> Wymiana całego czynnika w klimatyzacji na nowy (7.2012)
> i wieeeele innych...
PLANY:
- Podkładki termiczne pod kolektorem ssącym (heat shield) + izolacja termiczna kolektora i kilka innych zmian w nim..
- Zmiana kompa lub strojenie
POWERED by:
> Mechanika i klimatyzacja: Motogajdy (www.motogajdy.pl)
> Zawieszenie: ASKO Serwis (http://www.moto-market.pl/asko/)
> Hamulce: SID (http://sidmotorsport.pl)
---------------------------------------
VIDEO:
on-board, takie toczenie się:
hamulce i odjazd:
ZDJęCIA:
http://img692.imageshack.us/img692/7813/20110506036.jpg
(Nowy i stary samochód)
http://img153.imageshack.us/img153/6493 ... 061001.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/4011/20110613062.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/2284/20110510042.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/7654/20110510041.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/5274/20110510040.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/6944/20120501185408.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1396 ... 185547.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/5329 ... 185623.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/7016/2 ... 185702.jpg
http://img545.imageshack.us/img545/3900 ... 185712.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5099/2 ... 185802.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/1431 ... 185849.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/1504 ... 190222.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3168 ... 190259.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7189 ... 190437.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/5757/20120501190508.jpg
MODY / ZMIANY:
> Nowa izolacja termiczna dolotu:
Użyte materiały:
> Mata styropian z folią do oklejania ścian przy kaloryferach. Grubość ok 2-3mm. (5x0.5m => 16zł)
> Taśma aluminiowa samoprzylepna odbijająca ciepło do kominków z dodatkowym wzmocnieniem (50mb => 40zł)
Zostawiłem starą izolację i na nią zarzuciłem tą. wrzuciłem minimum 2 warstwy maty na wszystko a na airbox od strony kolektora wydechowego wrzuciłem nawet 3-4 warstwy. Całość przeleciałem jeszcze tą taśmą dla wzmocnienia i dodatkowego działania.
Foty:
> VCAI v 2.2 (veeeeery cooold air intake)
a teraz z nowa rurą dolotu z dodatkową izolacja od gorąca:
nieco lepiej zaizolowany dolot:
Malowanie dolotu
i poskładane:
Ostatnio zmieniony 11 cze 2014, 10:18 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 29 razy.
piekna ona jest.
Sciema szyb dobrze jej zrobila
Sciema szyb dobrze jej zrobila
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Ostatnio odmalowałem zaciski hamulców na czerwono, a dzisiaj dodałem naklejki za które część z Was pewnie mnie obśmieje ale... ZAJEBI*CIE pasują do tego samochodu jako całości... czyli takiego SK**WIELA
(i mi się podobają )
Tak wyglądały po malowaniu:
a tak dzisiaj:
Naklejki wykonane w firmie Motonaklejki*Org <-- Click
Miałem juz takie w poprzednim samochodzie i trzymaly się jak złe! Nie zawijały etc. Polecam
(i mi się podobają )
Tak wyglądały po malowaniu:
a tak dzisiaj:
Naklejki wykonane w firmie Motonaklejki*Org <-- Click
Miałem juz takie w poprzednim samochodzie i trzymaly się jak złe! Nie zawijały etc. Polecam
Dzisiaj przednie lampy przeszły operację transplantacji tylnych obudów ponieważ stare wyglądały jakby... yyyy... szczerze to nie mam pomysłu "co autor miał na myśli" dlatego od razu przedstawie światła z jedną zmiana zewnętrzną.... ramkami a'la Accord TypeR
Czekam na opinie
Czekam na opinie
Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 14:53 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
Fajnie to wszystko wygląda tylko dodaj fotki z tymi naklejkami bo jestem ciekaw co to wogóle jest(osobiście bym nie naklejał) jednakże każdy ma inne gusta:) Uchyliłbyś rabka tajemnicy i pokazał co masz tam w środku ,jakieś foty może foteli , wyposażenia:)
//A i widze kolega po sąsiedzku- WPR ,ja WGM;]
//A i widze kolega po sąsiedzku- WPR ,ja WGM;]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 00:41 przez daniel.tymek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
Mój błąd źle zrozumiałem;] Myślałem ze w tę deseń: http://images37.fotosik.pl/728/00d957e337bc1268.jpg
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga