Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] ciężko pali

Silniki wysokoprężne
dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

[ A6 C5 2.5 Tdi] ciężko pali

Post autor: dejus » 16 sie 2011, 22:45

Witam problem polega na tym, że rano muszę ją kręcić z 10 sekund zanim odpali. Założyłem już nowy filtr paliwa, nowe przewody paliwowe i przelewowe. pompa wtryskowa zrobiona-sprawdzona. Jak odpali to troszkę nierówno chodzi,ale to trwa z 2 minuty. jak odłączę przewód z czujnika temperatury i świece się załączą to pali na dotyk. proszę o jakieś sugestie.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 16 sie 2011, 22:46

pompa siada

dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

Post autor: dejus » 16 sie 2011, 22:51

pompa tydzien temu była u fachowca i wszystko zrobil

[ Dodano: 2011-08-16, 22:57 ]
czy możliwe ze nie jest ustawiony dobrze kąt wtrysku

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 17 sie 2011, 09:29

to kat wrysku do poprawy

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 17 sie 2011, 11:43

kuki23 pisze:to kat wrysku do poprawy
A na jakiej podstawie jeśli wolno zapytać :>

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 17 sie 2011, 18:01

jeżeli pompa była wycigana z samochodu to napewno trzeba ustawić kąt wtrysku...
a jeżeli nie była wyciągana to na jakiej podstawie ci powiedzieli że jest dobra?

jeżeli zdejmiesz czujnik to zwiększa się dawka rozruchowa!!!

dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

Post autor: dejus » 17 sie 2011, 21:05

pompa była wyciągana z samochodu, mechanik stwierdził ze kąt wtrysku jest dobrze ustawiony ale ja do konca mu nie wierze. vag nie pokazuje żadnego błedu.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 20 sie 2011, 18:59

Zrób ligi 004 i 007 oraz 004bs. Będzie widać czy kąt wtrysku jest prawidłowy

dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

Post autor: dejus » 01 wrz 2011, 19:47

witam wszystkich zainteresowanych zrobiłem logi 004 i 004 basic. mam tylko problem 007. proszę o analizę tych logów. z góry bardzo dziękuje

[ Dodano: 2011-09-01, 19:47 ]
http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_56009.html

Johanes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
Imię: Sebastian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Johanes » 02 wrz 2011, 19:18

Kąt wtrysku do poprawy, układ paliwowy może być zapowietrzony. Sprawdź czy w trakcie pracy silnika nie widać pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych idących od filtra do pompy.

dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

Post autor: dejus » 02 wrz 2011, 19:57

w tym przezroczystym przewodzie do pompy nie ma zadnego pecherzyka.w trakcie pracy także, przyglądałem sie z pięć minut i nic. <mysli>

[ Dodano: 2011-09-02, 20:01 ]
a czy ten kąt wtrysku jest bardzo mocno przestawiony i co oznacza 5 tabelka (Cold start valve) czy ta wartość nie powinna być większa. To w jaką wartość powinien mieć prawidłowy kąt wtrysku . <mysli>

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 02 wrz 2011, 20:05

Kolego z doświadczenia powiem ci że jest zapowietrzony układ paliwowy, załóż przeźroczyste wężyki na dolocie do pompy i na wyjściu na filtr a zobaczysz swój problem. Nie chce mi się szukać ale juz pisałem o tym, borykałem się z tym problemem od 2 lat, a taka głupota. Pozdrawiam

dejus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2011, 22:28
Lokalizacja: świdwin

Post autor: dejus » 02 wrz 2011, 20:15

Właśnie od miesiaca mam założone przezroczyste węże jak zaczął się mój problem. wymieniłem filtr paliwa oraz wszystkie przewody również przelewowe. Nigdzie nie zbiera sie powietrze.

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 02 wrz 2011, 20:18

czyli rozumiem, że od filtra paliwa do pompy przeźroczysty i czyste paliwko bez powietrza, oraz z pompy na filtr paliwa także przeźroczysty i ani bulka powietrza?

[ Dodano: 2011-09-02, 20:20 ]
<wnerw>

[ Dodano: 2011-09-02, 20:23 ]
możesz jeszcze pokombinować tak jak ja to robiłem, do pompy paliwko bezpośrednio z baku, ewentualnie z bańki z paliwkiem, aby wykluczyć wszystkie nieszczelności, możesz też dokręcić nastawnik, delikatnie aby nie przesunąć, u mnie też była robiona pompa bo już się rozszczelniła i po robocie dalej było tak samo,

Johanes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
Imię: Sebastian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Johanes » 02 wrz 2011, 20:33

Zapowietrza się na 99%, w 004bs co chwila podskakują Ci obroty oraz z skacze kąt wtrysku, więc na Twoim miejscu szukałbym dalej powietrza w układzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga