[ A6 C5 2.5 Tdi] ciężko pali
[ A6 C5 2.5 Tdi] ciężko pali
Witam problem polega na tym, że rano muszę ją kręcić z 10 sekund zanim odpali. Założyłem już nowy filtr paliwa, nowe przewody paliwowe i przelewowe. pompa wtryskowa zrobiona-sprawdzona. Jak odpali to troszkę nierówno chodzi,ale to trwa z 2 minuty. jak odłączę przewód z czujnika temperatury i świece się załączą to pali na dotyk. proszę o jakieś sugestie.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
witam wszystkich zainteresowanych zrobiłem logi 004 i 004 basic. mam tylko problem 007. proszę o analizę tych logów. z góry bardzo dziękuje
[ Dodano: 2011-09-01, 19:47 ]
http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_56009.html
[ Dodano: 2011-09-01, 19:47 ]
http://vaglog.rtnet.pl/dejo21_56009.html
w tym przezroczystym przewodzie do pompy nie ma zadnego pecherzyka.w trakcie pracy także, przyglądałem sie z pięć minut i nic.
[ Dodano: 2011-09-02, 20:01 ]
a czy ten kąt wtrysku jest bardzo mocno przestawiony i co oznacza 5 tabelka (Cold start valve) czy ta wartość nie powinna być większa. To w jaką wartość powinien mieć prawidłowy kąt wtrysku .
[ Dodano: 2011-09-02, 20:01 ]
a czy ten kąt wtrysku jest bardzo mocno przestawiony i co oznacza 5 tabelka (Cold start valve) czy ta wartość nie powinna być większa. To w jaką wartość powinien mieć prawidłowy kąt wtrysku .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
czyli rozumiem, że od filtra paliwa do pompy przeźroczysty i czyste paliwko bez powietrza, oraz z pompy na filtr paliwa także przeźroczysty i ani bulka powietrza?
[ Dodano: 2011-09-02, 20:20 ]
[ Dodano: 2011-09-02, 20:23 ]
możesz jeszcze pokombinować tak jak ja to robiłem, do pompy paliwko bezpośrednio z baku, ewentualnie z bańki z paliwkiem, aby wykluczyć wszystkie nieszczelności, możesz też dokręcić nastawnik, delikatnie aby nie przesunąć, u mnie też była robiona pompa bo już się rozszczelniła i po robocie dalej było tak samo,
[ Dodano: 2011-09-02, 20:20 ]
[ Dodano: 2011-09-02, 20:23 ]
możesz jeszcze pokombinować tak jak ja to robiłem, do pompy paliwko bezpośrednio z baku, ewentualnie z bańki z paliwkiem, aby wykluczyć wszystkie nieszczelności, możesz też dokręcić nastawnik, delikatnie aby nie przesunąć, u mnie też była robiona pompa bo już się rozszczelniła i po robocie dalej było tak samo,
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga