Witam po wymianie pompy ABS pojawiły mi sie w vag-u następujące błędy.
I niebardzo teraz wiem czym mogą być spowodowane. Zrobiłem coś źle czy może o czyms zapomniałem.
Control Module Part Number: 8E0 614 111 H
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 02325
3 Faults Found:
00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
30-00 - Open or Short to Plus
18034 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1626 - 35-00 - Please Register/Activate
18258 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1850 - 35-00 - Please Register/Activate
[ A6 C5] Błędy po wymianie pompy ABS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
1 to była przyczyna wymiany pompy ktoś wcześniej włożył do mojego autka pompę z quatro i caly czas miałem błąd komunikacji z abs w ecu silnika. Była to pompa o końcówce 111a
2 próbowałem przekodować pompę jednak nie przyjmuje mi żadnych kodowań które znalazłem
3 czujnik powinien być dobry ponieważ wcześniej na starej pompie nie dawał tych błedów.
Najbardziej prawdopodobne dla mnie jes złe zakodowanie tylko mam problemy z przekodowaniem
2 próbowałem przekodować pompę jednak nie przyjmuje mi żadnych kodowań które znalazłem
3 czujnik powinien być dobry ponieważ wcześniej na starej pompie nie dawał tych błedów.
Najbardziej prawdopodobne dla mnie jes złe zakodowanie tylko mam problemy z przekodowaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
Ja u kolesia w aucie wczoraj spędziłem całe popołudnie i mamy problem tylko albo aż z tym błędem.Krzysieksle pisze:00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
Kupiliśmy nowy czujnik, który jest typowo pod A4 a nie A6. Posiada 1 wtyczkę 4 pinową. Wszystkie sklepy/hurtownie twierdzą że to nie możliwe a jednak.
Stary byl faktycznie już słabo magnetyczny a nowy przyciąga wszystko do siebie.
Założyliśmy go, błąd wykasowaliśmy i po chwili jazdy gdy auto się nagrzeje zapala się ponownie. Niekiedy da radę go wykasować a niekiedy nie.
Sprawdziliśmy całą wiązke przewodu, która biegnie do wnętrza auta. Podociskaliśmy kostkę u błąd na jakiś czas znikł na stałe. Najciekawsze jest to, że pojawia się i znika kiedy on chce.
Częstym problemem różnych błędów może być słaby styk masy przy akumulatorze. On tak miał gdy kabel pękł ze starości.
Były wtedy problemy z maglownicą, zapalniczkami,ESP,ABS i innymi rzeczami.