Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] słabo przyspiesza na zimnym i V MAX tylko

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartosch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 kwie 2010, 09:00
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

[ A6 C5 2.5 Tdi] słabo przyspiesza na zimnym i V MAX tylko

Post autor: bartosch » 24 kwie 2011, 09:17

co może być tego przyczyną? komputer nie pokazuje kompletnie niczego w żadnym module. rano jak odpalę to zanim auto się rozbuja musi trochę minąć, a jak stoję pod górkę to klękajcie narody ja się i tak nie ruszę. Któregoś razu chciałem go na trasie troszkę rozbujać, a tu niespodzianka 180 i koniec, chociarz obrotomierz jeszcze mial chęci to prędkościomierz ani drgnął. Pamiętam, że jak ją kupowałem to ciąłem powietrze ponad 200. Może to być przepływomierz? Niemam niestety czym zrobić logów, mam tylko niebieski kabelek (polski vag) i czarny (vag commander) jak jest ktoś w okolicy kto chociaż by miał czym zrobić logi to stawiam duuuużeee piwo. A może ktoś miał coś podobnego i wie co nawaliło??

Awatar użytkownika
ma_pok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
Imię: Marek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lębork / Gdynia

Post autor: ma_pok » 24 kwie 2011, 12:00

u mnie to jak byla temp kolo 0 stopni to tez mialem problem zeby na zimnym ruszyc pod gorke dlatego z ciekawoscia poczekam na odpowiedzi w tym temacie. w sumie nie sprawdzalem jaka jest predkosc max i z przyspieszaniem raczej nie mam problemu

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 24 kwie 2011, 12:51

na moje oko zimnego diesla nie powinno się pałować od razu po odpaleniu i to że idzie "na pół gwizdka" po porannym rozruchu jest zupełnie normalne. Osobiście nie przekraczam 2tyś zanim nie osiągne 90st więc problem "jakiegoś wyraźnego braku mocy" automatycznie sam się wyklucza. Jeżeli V max w warunkach "normalnej pracy" czyli 90st jest ograniczona do 180km/h należało by zbadać kondycje układu wtryskowego (pompa+wtryski) oraz stan hydrauliki zaworowej, wałków. Oczywiście stan turbiny, układu podciśnienia. Natomiast na niedogrzanym silniku weź pod uwagę ze ECU ma zupełnie "inne żądania" dowodem jest procedura logowania, wszystkie grupy logujemy przy 90st :)

a później powstają posty: pomocy, pali 16L/100km itp. itd. <rotfl>
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 24 kwie 2011, 16:28

jeżeli chcesz sprawdzić przepływkę to poprostu ją odłącz i zobacz co się będzie działo.
Jeżeli będzie lepiej to wcale nie znaczy że to jej wina ale chociaż będziesz miał pewność że to nie problem mechniczny (wałki, hydraulika, turbina).
Powodów może być dużo od zaworu turbo do rozsypanej hydrauliki...
Po próbie skasuj błąd przepływki!
Ps. na odłaczonej będzie kopcić troche bardziej...Moja robi 210 wiec 30km/h gdzieś uciekło a pod górke dobrze gume smaży choć na prostej też nieżle <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja