[ A6 C5 2.5 Tdi] słabo przyspiesza na zimnym i V MAX tylko
- bartosch
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 09:00
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
[ A6 C5 2.5 Tdi] słabo przyspiesza na zimnym i V MAX tylko
co może być tego przyczyną? komputer nie pokazuje kompletnie niczego w żadnym module. rano jak odpalę to zanim auto się rozbuja musi trochę minąć, a jak stoję pod górkę to klękajcie narody ja się i tak nie ruszę. Któregoś razu chciałem go na trasie troszkę rozbujać, a tu niespodzianka 180 i koniec, chociarz obrotomierz jeszcze mial chęci to prędkościomierz ani drgnął. Pamiętam, że jak ją kupowałem to ciąłem powietrze ponad 200. Może to być przepływomierz? Niemam niestety czym zrobić logów, mam tylko niebieski kabelek (polski vag) i czarny (vag commander) jak jest ktoś w okolicy kto chociaż by miał czym zrobić logi to stawiam duuuużeee piwo. A może ktoś miał coś podobnego i wie co nawaliło??
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
na moje oko zimnego diesla nie powinno się pałować od razu po odpaleniu i to że idzie "na pół gwizdka" po porannym rozruchu jest zupełnie normalne. Osobiście nie przekraczam 2tyś zanim nie osiągne 90st więc problem "jakiegoś wyraźnego braku mocy" automatycznie sam się wyklucza. Jeżeli V max w warunkach "normalnej pracy" czyli 90st jest ograniczona do 180km/h należało by zbadać kondycje układu wtryskowego (pompa+wtryski) oraz stan hydrauliki zaworowej, wałków. Oczywiście stan turbiny, układu podciśnienia. Natomiast na niedogrzanym silniku weź pod uwagę ze ECU ma zupełnie "inne żądania" dowodem jest procedura logowania, wszystkie grupy logujemy przy 90st 
a później powstają posty: pomocy, pali 16L/100km itp. itd.

a później powstają posty: pomocy, pali 16L/100km itp. itd.

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
jeżeli chcesz sprawdzić przepływkę to poprostu ją odłącz i zobacz co się będzie działo.
Jeżeli będzie lepiej to wcale nie znaczy że to jej wina ale chociaż będziesz miał pewność że to nie problem mechniczny (wałki, hydraulika, turbina).
Powodów może być dużo od zaworu turbo do rozsypanej hydrauliki...
Po próbie skasuj błąd przepływki!
Ps. na odłaczonej będzie kopcić troche bardziej...Moja robi 210 wiec 30km/h gdzieś uciekło a pod górke dobrze gume smaży choć na prostej też nieżle
Jeżeli będzie lepiej to wcale nie znaczy że to jej wina ale chociaż będziesz miał pewność że to nie problem mechniczny (wałki, hydraulika, turbina).
Powodów może być dużo od zaworu turbo do rozsypanej hydrauliki...
Po próbie skasuj błąd przepływki!
Ps. na odłaczonej będzie kopcić troche bardziej...Moja robi 210 wiec 30km/h gdzieś uciekło a pod górke dobrze gume smaży choć na prostej też nieżle
