Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5TDI AFB] Nie Odpala :(

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
mareczekf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2011, 01:22
Lokalizacja: Głogów

[A6 C5 2.5TDI AFB] Nie Odpala :(

Post autor: mareczekf » 22 sty 2011, 01:29

Witam.
Mam następujący problem.
Stałem się od przedwczoraj posiadaczem Audi A6 które nie odpala. Kupiłem go od kumpla i wiem ze on próbował coś tam robić i próbowal odpowietrzać układ bo dojechal autem do domu i juz nigdy nnie odpalilo.
Auto kreci normalnie. Podlaczalem pod komputer i wyskakują 2 bledy: 01375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik. oraz 01441 czyli czujnik G210.
Odłączyłem pompe wtryskową przy filtrze paliwa i podałem paliwo bezposrednio z butelki.
Pompa zassała ok 0,5 litra paliwa ale auto i tak nie odpalilo.
Gdzie szukać przyczyny?? Pompa podaje paliwo na wtryski a auto dalej nie odpala.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 22 sty 2011, 09:46

no jak odpowietrzasz furacza to niech jeden kreci az zacznie mocno pryskac jak on bedzie krecil ty w tym momecie zakrecasz przewodzik i tak z kazdym po kolei:)
przynajmniej ja tak zrobiłem w swojej i chodzi jak lala bez problemu:) 8-)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 22 sty 2011, 10:10

tutaj masz poprawne odpowietrzanie :arrow: a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pomp ... wietrzanie

mareczekf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2011, 01:22
Lokalizacja: Głogów

Post autor: mareczekf » 22 sty 2011, 13:37

Witam. Podpielem bezposrednio baniak po pompe i udało sie go odpalić, następnie zgasiłem go i podpiełem juz wszystkie wężyki... odpalam i odpalil. Pochodził z 10 min po czym samoczynnie zgasł. Znowu go odpaliłem znowu pochodził i zgasł.. i tak kilka razy po czym juz nie odpalal, wiec znowu baniak na krótko do pompy znowu sie odpowietrzył i znowu chodził po ok 10 minut i gasł. Jaka moze byc tego przyczyna??

DO tego czasami wyskakuje błąd 01376 - to coś z pompą wtryskową ;/
chyba jakby to była pompa to by nie odpalał?

leonulim

Post autor: leonulim » 22 sty 2011, 21:55

Może pompka w baku , w avantach jest dodatkowa komora do której pompka pompuje paliwo i z tamtąd dopiero na pompe wtryskową u mojego kolesia padła ta pompka i efekt był podobny ;-)

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 23 sty 2011, 14:22

Ja dziś miałem taki problem: rano odpalam - odpalił ruszam i zgasł próbuje odpalić kręci i nic. Podpinam kompa 0 błędów. Kręcimy dalej i patrzymy a tu w wężykach leci powietrze i nie odpala. No dobra wykręcamy wtryski odpowietrzamy i w końcu zapalił. Powietrze leci dalej ale już mniej jak zgaszę auto paliwo delikatnie się cofie. w tej chwili stoi w garażu i ładuje aku i aż mam strach co sie stanie jak tam wejdę go odpalić. Proszę o pomoc zanim udam się do mechanika. Filtr? zaworek zwrotny? .....?
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

mareczekf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2011, 01:22
Lokalizacja: Głogów

Post autor: mareczekf » 24 sty 2011, 14:17

mam jeszcze jedno pytanie ... czy z bledem 01441 (czujnik G210) jeżeli auto nie jest zapowietrzone bedzie odpalać, czy ten błąd blokuje odpalenie samochodu?? POZDRAWIAM

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 25 sty 2011, 15:34

mareczekf pisze:mam jeszcze jedno pytanie ... czy z bledem 01441 (czujnik G210) jeżeli auto nie jest zapowietrzone bedzie odpalać, czy ten błąd blokuje odpalenie samochodu?? POZDRAWIAM
To zależy ile masz w baku paliwa. Jeżeli masz ok 2/3baku i więcej po odpowietrzeniu ukłądu będzie chodził.
lachtom pisze:Ja dziś miałem taki problem: rano odpalam - odpalił ruszam i zgasł próbuje odpalić kręci i nic. Podpinam kompa 0 błędów. Kręcimy dalej i patrzymy a tu w wężykach leci powietrze i nie odpala. No dobra wykręcamy wtryski odpowietrzamy i w końcu zapalił. Powietrze leci dalej ale już mniej jak zgaszę auto paliwo delikatnie się cofie. w tej chwili stoi w garażu i ładuje aku i aż mam strach co sie stanie jak tam wejdę go odpalić. Proszę o pomoc zanim udam się do mechanika. Filtr? zaworek zwrotny? .....?
W tym przypadku także zaczołbym od napełnienia baku pow 2/3.
Moze byc strzelona pompka paliwa.

Sprawdzenie pompki: wyciągamy bezpiecznik nr28. Prawy zacisk bezpiecznika do + na aku i musi być słyszalna pompka w baku. Jeśli nie to diagnoza oczywista.
Pozdrawiam

gogsu1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 03 wrz 2010, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gogsu1 » 25 sty 2011, 16:49

Najlepiej mieć pół zbiornika bo w tych autach często są takie historie :-/

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 27 sty 2011, 18:51

hmmm powiem tak, auto po tym jednym wybryku pali znów normalnie a nawet baku nie napełniałem także sam w sumie nie wiem co jest. Możliwe że tak raz sam od siebie zapowietrzył sie układ?

[ Dodano: 2011-02-13, 12:53 ]
no pięknie dziś znów to samo... odpalił ale zgasł po 5 sek. bo jest pełno powietrza w wężach... chyba zacznę od wymiany filtra bo zauważyłem że dzieje się to po odwilżu jak przyjdzie mróz więc mam nadzieje że to jest przyczyna...

[ Dodano: 2011-02-22, 23:04 ]
jak narazie wymiana filtra paliwa <mann> i zaworka zwrotnego pomogła w 100 % a co będzie dalej to zobaczymy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja