[A6 C5 2.5TDI AFB] Nie Odpala :(
[A6 C5 2.5TDI AFB] Nie Odpala :(
Witam.
Mam następujący problem.
Stałem się od przedwczoraj posiadaczem Audi A6 które nie odpala. Kupiłem go od kumpla i wiem ze on próbował coś tam robić i próbowal odpowietrzać układ bo dojechal autem do domu i juz nigdy nnie odpalilo.
Auto kreci normalnie. Podlaczalem pod komputer i wyskakują 2 bledy: 01375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik. oraz 01441 czyli czujnik G210.
Odłączyłem pompe wtryskową przy filtrze paliwa i podałem paliwo bezposrednio z butelki.
Pompa zassała ok 0,5 litra paliwa ale auto i tak nie odpalilo.
Gdzie szukać przyczyny?? Pompa podaje paliwo na wtryski a auto dalej nie odpala.
Pozdrawiam
Mam następujący problem.
Stałem się od przedwczoraj posiadaczem Audi A6 które nie odpala. Kupiłem go od kumpla i wiem ze on próbował coś tam robić i próbowal odpowietrzać układ bo dojechal autem do domu i juz nigdy nnie odpalilo.
Auto kreci normalnie. Podlaczalem pod komputer i wyskakują 2 bledy: 01375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik. oraz 01441 czyli czujnik G210.
Odłączyłem pompe wtryskową przy filtrze paliwa i podałem paliwo bezposrednio z butelki.
Pompa zassała ok 0,5 litra paliwa ale auto i tak nie odpalilo.
Gdzie szukać przyczyny?? Pompa podaje paliwo na wtryski a auto dalej nie odpala.
Pozdrawiam
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
tutaj masz poprawne odpowietrzanie :arrow: a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pomp ... wietrzanie
Witam. Podpielem bezposrednio baniak po pompe i udało sie go odpalić, następnie zgasiłem go i podpiełem juz wszystkie wężyki... odpalam i odpalil. Pochodził z 10 min po czym samoczynnie zgasł. Znowu go odpaliłem znowu pochodził i zgasł.. i tak kilka razy po czym juz nie odpalal, wiec znowu baniak na krótko do pompy znowu sie odpowietrzył i znowu chodził po ok 10 minut i gasł. Jaka moze byc tego przyczyna??
DO tego czasami wyskakuje błąd 01376 - to coś z pompą wtryskową
chyba jakby to była pompa to by nie odpalał?
DO tego czasami wyskakuje błąd 01376 - to coś z pompą wtryskową

chyba jakby to była pompa to by nie odpalał?
- lachtom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
- Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk
Ja dziś miałem taki problem: rano odpalam - odpalił ruszam i zgasł próbuje odpalić kręci i nic. Podpinam kompa 0 błędów. Kręcimy dalej i patrzymy a tu w wężykach leci powietrze i nie odpala. No dobra wykręcamy wtryski odpowietrzamy i w końcu zapalił. Powietrze leci dalej ale już mniej jak zgaszę auto paliwo delikatnie się cofie. w tej chwili stoi w garażu i ładuje aku i aż mam strach co sie stanie jak tam wejdę go odpalić. Proszę o pomoc zanim udam się do mechanika. Filtr? zaworek zwrotny? .....?
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
To zależy ile masz w baku paliwa. Jeżeli masz ok 2/3baku i więcej po odpowietrzeniu ukłądu będzie chodził.mareczekf pisze:mam jeszcze jedno pytanie ... czy z bledem 01441 (czujnik G210) jeżeli auto nie jest zapowietrzone bedzie odpalać, czy ten błąd blokuje odpalenie samochodu?? POZDRAWIAM
W tym przypadku także zaczołbym od napełnienia baku pow 2/3.lachtom pisze:Ja dziś miałem taki problem: rano odpalam - odpalił ruszam i zgasł próbuje odpalić kręci i nic. Podpinam kompa 0 błędów. Kręcimy dalej i patrzymy a tu w wężykach leci powietrze i nie odpala. No dobra wykręcamy wtryski odpowietrzamy i w końcu zapalił. Powietrze leci dalej ale już mniej jak zgaszę auto paliwo delikatnie się cofie. w tej chwili stoi w garażu i ładuje aku i aż mam strach co sie stanie jak tam wejdę go odpalić. Proszę o pomoc zanim udam się do mechanika. Filtr? zaworek zwrotny? .....?
Moze byc strzelona pompka paliwa.
Sprawdzenie pompki: wyciągamy bezpiecznik nr28. Prawy zacisk bezpiecznika do + na aku i musi być słyszalna pompka w baku. Jeśli nie to diagnoza oczywista.
Pozdrawiam
- lachtom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
- Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk
hmmm powiem tak, auto po tym jednym wybryku pali znów normalnie a nawet baku nie napełniałem także sam w sumie nie wiem co jest. Możliwe że tak raz sam od siebie zapowietrzył sie układ?
[ Dodano: 2011-02-13, 12:53 ]
no pięknie dziś znów to samo... odpalił ale zgasł po 5 sek. bo jest pełno powietrza w wężach... chyba zacznę od wymiany filtra bo zauważyłem że dzieje się to po odwilżu jak przyjdzie mróz więc mam nadzieje że to jest przyczyna...
[ Dodano: 2011-02-22, 23:04 ]
jak narazie wymiana filtra paliwa <mann> i zaworka zwrotnego pomogła w 100 % a co będzie dalej to zobaczymy
[ Dodano: 2011-02-13, 12:53 ]
no pięknie dziś znów to samo... odpalił ale zgasł po 5 sek. bo jest pełno powietrza w wężach... chyba zacznę od wymiany filtra bo zauważyłem że dzieje się to po odwilżu jak przyjdzie mróz więc mam nadzieje że to jest przyczyna...
[ Dodano: 2011-02-22, 23:04 ]
jak narazie wymiana filtra paliwa <mann> i zaworka zwrotnego pomogła w 100 % a co będzie dalej to zobaczymy